دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید بی نظیر کرم ضد آفتاب +SPF۳۰ بدون رنگ سینره
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره به واسطه فیلترهای فیزیکی که از مواد معدنی و طبیعی تولید شده اند مناسب کودکان، افراد دارای پوست حساس و شکننده می باشد.

معرفی کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره

کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره به واسطه فیلترهای فیزیکی که از مواد معدنی و طبیعی تولید شده اند مناسب کودکان، افراد دارای پوست حساس و شکننده می باشد. کرم ضد آفتاب SPF 30 بدون رنگ سینره با دو مکانیسم انعکاس و پراکنش پرتوهای مضر UVA و UVB از پوست محافظت می کند.

استفاده از فیلتر های تیتانیوم دی اکسید و زینک اکسید موجب پایداری بیشتر این محصول در برابر آفتاب شده است. علاوه بر این فیلتر زینک اکسید موجود در کرم ضد آفتاب SPF 30 بدون رنگ سینره، خاصیت ضد التهابی داشته و در درمان ضایعات پوستی مؤثر است.

ویژگیهای کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره

  • مناسب پوست های حساس، نازک و کودکان
  • مناسب افراد دارای پوست حساس، شکننده و کودکان
  • حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA
  • دارای فیلترهای مورد تایید FDA
  • بدون احساس سنگینی بر روی پوست
  • حاوی ویتامین E جهت پیشگیری و مهار اثر مخرب رادیکال های آزاد
  • دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • فاقد پارابن

کرم

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره

استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نباید هرگز محدود به تابستان باشد. تابستان یا زمستان فرقی نمی‌کند، پوست ما در تمامی فصول نیاز به مراقبت دارد اغلب به ما توصیه می‌شود که در هنگام خروج از خانه از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنیم این کار برای در امان ماندن از اشعه خورشید ضروری است. کرم‌های ضد آفتاب می‌توانند ما را از ابتلا به سرطان پوست، آفتاب سوختگی و پیری زودرس حفظ کنند.

از آنجایی که لایه اوزن دائما در حال تضعیف شدن است، همه ما بیشتر از گذشته در معرض اشعه‌های خطرناک نور خورشید قرار می‌گیریم و این درحالی است که ما به میزان قابل توجه‌ای برای تامین ویتامین D بدن، به نور خورشید نیاز داریم اما کرم‌های ضد افتاب به گونه‌ای درست شده‌اند که مانع از ورود اشعه‌های مضر به بدن می‌شوند و از ایجاد اختلالات پوستی جلوگیری می‌کنند.

در حالی که اکثر افراد استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را عمدتا برای زیبایی و فواید بهداشتی استفاده می‌کنند و آن را یک مزیت می‌دانند اما توصیه می‌شود که از کرم‌های ضد آفتاب در تمام طول روز و ماه استفاده کنید تا پوست شما از خطر ابتلا به انواع سرطان پوست به ویژه ملانوم درامان باشد. این سرطان بدترین نوع سرطان شناخته شده پوست است که برای زنان در رنج سنی ۲۰ سال بسیار تهدید کننده است.

پروتئین‌های ضروری پوست مانند کلاژن، کراتین و الاستین از طریق کرم‌‍‌های ضد آفتاب در مقابل نور مضر خورشید محافظت می‌شوند. این پروتئین‌ها برای حفظ پوستی صاف و سالم ضروری هستند. اطمینان حاصل کنید کرمی که استفاده می‌کنید دارای اکسید تیتانیوم باشد. این عنصر مزایای خوبی را به پوست می‌دهد.

یکی از مزایای مهم کرم‌های ضد آفتاب گستردگی عرضه آنها در بازار است. شما می‌توانید با یک سرچ ساده در اینترنت دنبال جنس مرغوب و باکیفیت باشید و بدون دردسر و صرف هزینه اضافی کرم مورد نیاز خود را تهیه کنید با ذکر این توضیح که معمولا امروزه انواع مختلفی از کرم‌های ضد آفتاب از پوست‌های حساس گرفته تا خشک و معمولی در بازار موجود است.

تنوع در کرم‌های ضد آفتاب باعث شده است که از آنها در محیط آب نیز استفاده کنید و بدون آنکه نگرانی از اشعه مضر خورشید داشته باشید از محیطی که در آن هستید نهایت لذت را ببرید.

کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره یک ضد آفتاب عالی و باکیفیت برای محافظت از پوست شماست. در ترکیب این ضد آفتاب موادی وجود دارد که پوست شما را تغذیه و محافظت می کنند. ترکیبات موجود در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره در ادامه مقاله شرح داده شده است.

بیزابولول

کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره حاوی بیزابولول است که دارای خواص ضد التهابی، ضد میکروبی و ضد قرمزی پوست می باشد و بدون ایجاد حساسیت عمل می کند و به بهبود التهابات ناشی از آفتاب سوختگی کمک می نماید.

ویتامین E

کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره حاوی ویتامین E است. این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود و باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو و پوست را داشته و باعث رطوبت رسانی به پوست و مو نیز می شود.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که نوع SPF به پوست ومحل زندگی شما بستگی دارد. معمولا برای پوست های چرب و یا پوست های حساس ضد آفتاب با SPF پایین را پیشنهاد می کنیم و اگر پوست خشکی داشته باشید می توانید از SPF بالا استفاده کنید. بستگی به نوع استفاده شما هم دارد. مثلا اگر برای استفاده روزمره باشد، بهتر است از کرم ضد آفتاب اس پی اف های پایین تر مصرف کنید. و برای آفتاب گرفتن در کنار ساحل یا استخر SPF های بالا توصیه می شود. حتی نسبت به فصل های مختلف هم نوع ضد آفتاب متفاوت است.

ضد آفتاب

روش مصرف کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره

نیم ساعت قبل از تماس با نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست خود قرار داده و کاملا پخش کنید. استفاده از ضد آفتاب را هر4-3 ساعت تجدید نمایید.

توصیه ها در رابطه با کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره

کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.

کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره برای کودکان نیز قابل استفاده است.کرم ضد آفتاب +SPF30 بدون رنگ سینره را دور از نور مستقیم خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

کرم ضد آفتاب +SPF45 مخصوص آقایان سینره

فواید مصرف کرم ضد آفتاب رنگی +SPF60 سینره

آشنایی با کرم ضد آفتاب رنگی +SPF۳۰ سینره

فواید مصرف کرم ضد آفتاب +SPF ۵۰ بدون رنگ سینره

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits