دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با مزایای عالی پاک کننده آرایش چشم سینره
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
پاک کننده آرایش چشم سینره بر اساس تکنولوژی میسلارواتر طراحی شده است که بدون تحریک پوست حساس اطراف چشم به کمک فرمولاسیون بسیار ملایم خود باقی مانده مواد آرایشی را پاک کند

معرفی پاک کننده آرایش چشم سینره - میسلار واتر

پاک کننده آرایش چشم سینره بر اساس تکنولوژی میسلارواتر طراحی شده است که بدون تحریک پوست حساس اطراف چشم به کمک فرمولاسیون بسیار ملایم خود باقی مانده مواد آرایشی و آلودگی های محیطی را به راحتی و بدون نیاز به فشار و سایش از روی پوست می زداید. پاک کننده آرایش چشم سینره دارای قدرت پاک کنندگی مناسب است و هیچ گونه تحریکی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

در فرمولاسیون این لوسیون از عصاره شکوفه گیلاس استفاده شده است. عصاره شکوفه های گیلاس با خواص مرطوب کنندگی و آرامش بخش باعث حفظ لطافت و طراوت پوست دور چشم می شود. پاک کننده آرایش چشم سینره دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد و پوست حساس دور چشم را از اثر سوء رادیکالهای آزاد محافظت می کند. این محصول فاقد الکل و پارابن می باشد و متناسب با pH پوست تنظیم شده است. از پاک کننده آرایش چشم سینره می توان برای پاک کردن تمام صورت نیز استفاده نمود.

ویژگیهای پاک کننده آرایش چشم سینره

  • دارای عصاره شکوفه های گیلاس، التیام بخش و مرطوب کننده
  • پاک کننده ملایم آرایش چشم و صورت
  • دارای عصاره شکوفه های گیلاس، التیام بخش و مرطوب کننده
  • ایجاد حس تازگی پس از مصرف
  • بدون نیاز به آبکشی
  • فاقد پارابن، الکل و اسانس

پاک کردن آرایش چشم

مزایای مصرف پاک کننده آرایش چشم سینره


امروزه آرایش صورت و آرایش چشم یکی از کارهای روزمره و پر هیجان برای هر خانمی تبدیل شده است، البته بعضی از خانم ها به جز مهمانی ها و مراسم ها کاری با آرایش ندارند. در هر صورت آرایش کردن چشم و صورت بسیار، کار لذت بخش و پر هیجانی برای هر خانمی محسوب می شود. خیلی از خانم ها برای پاک کردن آرایش چشم و صورت خود همیشه با مشکل مواجه می شوند.

استفاده از لوازم های آرایشی 24 ساعته یا ضد آب، به آسانی قابل پاک شدن نیست و استفاده مکرر از صابون و شامپو بچه، علاوه بر خشکی پوست، ممکن است عوارض دیگری را به همراه داشته باشد. به همین منظور بهتر است که از پاک کننده آرایش چشم و صورت استفاده نمایید تا در آینده دچار خشکی پوست و لک و مک نشوید.

البته خانم هایی هم هستند که ترجیح می دهند، با آرایش چشم به خواب بروند که این یکی از بدترین کارهایی است که یک خانم می تواند انجام دهد؛ پاک نکردن آرایش بخصوص در نواحی چشم در دراز مدت باعث پف دار شدن چشم ها شده و همین امر پیری زودرس و نمایان شدن چین و چروک در اطراف چشم ها را مهیا می کند.

برای اینکه چنین اتفاقی برا ی چشم ها پیش نیاید حتما باید به خرید پاک کننده آرایش چشم از فروشگاه معتبر یا فروشگاه اینترنتی معتبر اقدام نمایید تا علاوه بر پاک کردن آرایش چشم و صورت، پوستی لطیف و عاری از هرگونه مواد آرایشی داشته باشید. در ادامه مقاله، نکاتی مهم راجع به پاک کننده آرایش چشم و خرید آن بیان می کنیم.

قبل از اینکه اقدام به خرید پاک کننده آرایش نمایید باید بدانید که از چه نوع پاک کننده آرایشی نیز باید استفاده کرد. بهترین پاک کننده آرایش چشم وصورت برای پوست چرب و یا مختلط باید دارای اسید سالیسیلیک یا بنزوییل پیروکسید باشد. حال اگر پوستی خشک داشته باشید، به هیچ عنوان سراغ محصولات بالا نروید بلکه از پاک کننده آرایشی که کرمی، فومی یا حتی ژلی است، استفاده نمایید. در صورت داشتن پوستی حساس و خشک، هیچگاه پاک کننده آرایش را بر روی پوست خود نکشید و به صورت ماساژی و با ضربه آرام، مواد آرایشی را از چشم و صورت پاک کنید.

پاک کننده آرایش چشم و صورت به خاطر مواد موجود در هر یک از آنها با یکدیگر فرق می کند و تا جایی که ممکن است از پاک کننده آرایش صورت برا ی پاک کردن آرایش چشم استفاده نکنید.

پاک کردن آرایش چشم با ژل های شست وشو و صابون های مختلف شاید کار غیرممکنی نباشد اما امتحان کردن راه های بهتر میزان آسیب به پوست شما را به حداقل می رساند. برای مثال مهم ترین فاکتور بعد از پاک کردن آرایش چشم، میزان رطوبتی است که پوست اطراف چشم برای جوان ماندن به آن احتیاج دارد.

پاک کننده آرایش چشم علاوه بر پاک کنندگی سریع، بدون ایجاد تغییر در آرایش قسمت های دیگر صورت، به سادگی آرایش چشم ها را محو می کند. این محصول به پوست اطراف چشم شادابی و آرامش می دهد و با از بین بردن تیرگی های زیر چشم ها آن را شاداب و لطیف نگه می دارد.

پاک کننده آرایش چشم سینره یکی از محصولات خوب و باکیفیت این شرکت برای محافظت از پوست حساس اطراف چشم است که ممکن است در اثر لوازم آرایشی آسیب پذیر شود. در ترکیب پاک کننده آرایش چشم سینره عصاره شکوفه های درخت گیلاس بکار رفته است که خواص بی نظیری برای پوست اطراف چشم دارند.

عصاره شکوفه های گیلاس که در جزیره Jeju کره وجود دارد و با نام علمی Pranus yedoensis شناخته می شود در اوایل بهار شکوفه می دهد .عصاره این شکوفه ها خاصیت ضد التهاب، ضد آلرژی و آنتی اکسیدان دارد. خاصیت ضد التهابی این عصاره به حدی است که اثرات تحریکی حاصل از شوینده ها را از میان می برد. عصاره شکوفه های گیلاس خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد و به پوست لطافت و طراوت می بخشد.

پاک کننده آرایش

روش مصرف پاک کننده آرایش چشم سینره

پنبه را به مقدار مناسبی از پاک کننده آرایش چشم سینره آغشته نمایید. چشم هارا ببندید و با ملایمت بر روی نواحی آرایش شده بکشید.

توصیه ها در رابطه با پاک کننده آرایش چشم سینره

  • پاک کننده آرایش چشم سینره را از مراگز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • پاک کننده آرایش چشم سینره را می توان برای کل صورت استفاده کرد.
  • پس از مصرف پاک کننده آرایش چشم سینره نیازی به شستشو ندارد.
  • پاک کننده آرایش چشم سینره را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

۱۰ دستمال مرطوب پاک کننده ی آرایش برای بانوان عزیز

آشنایی با بهترین پاک کننده های طبیعی آرایش

پاک کننده های آرایشی + ویژگی ها

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits