دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین آبرسان پوست که باعث طراوت و شادابی پوست میشود
41
زمان مطالعه: 8 دقیقه
بهترین آبرسان پوست که باعث طراوت و شادابی پوست میشود:کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی برای پوست/با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با آبرسان های قوی و مفید برای پوست آشنا شوید.

کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی برای پوست

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با آبرسان های قوی و مفید برای پوست آشنا شوید.

آبرسانی سریع و قوی پوست

ماسک آبرسان صورت برای پوستهای خیلی خشک

یکی از روش هایی که پوست را شاداب می کند، ابرسانی پوست است که این کار توسط ارایشگاه ها انجام می شود ، ارایشگران پیشنهاد می کنند که برای ابرسانی پوست هفته ای یا ماهی باید مراجعه کنند که این کار نیز با هزینه های بالایی انجام می شود .خشکی پوست یعنی سریعتر شدن روند پیری و چروکیدگی آن پس درمان پوست خشک قدمی است برای حفظ زیبایی و جوانی .

ماسک آبرسان صورت یعنی ماسکی که با ترکیبات گیاهی خشکی پوست را درمان و به همین روش از پیری پوست جلوگیری کند پس ما به مواد اولیه ای نیاز داریم که توانایی مرطوب کنندگی پوست را داشته باشند ، موادی سرشار از ویتامین های مورد نیاز پوست . در این بخش بهترین ماسک های آبرسان صورت را که پیشنهاد پزشکان هندی است به شما معرفی خواهیم کرد.

ماسک آبرسان پوست با فلفل سیاه و ماست

شاید فکر کنید که فلفل موجب سوزش پوست شود اما این تنها یک باور است و همین . فلفل سیاه سرشار از ویتامن ها همچون A،K، املاح معدنی و آنتی اکسیدان های مفید است و برای درمان خشکی پوست می تواند یکی از ترکیبات اصلی ماسک آبرسان صورت باشد.

1- برای تهیه اولین ماسک یک قاشق فلفل قرمز آسیاب نشده را رنده کنید و با دو قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت 2 تا3 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. وقتی مخلوط روی پوست است به آرامی پوست خود را ماساژ دهید و سپس صورت خود را با آب سرد فراوان بشویید. بعد از آن با کرم مرطوب کننده پوست خود را چرب کنید.

2- برای تهیه ماسک دوم با فلفل یک قاشق فلفل سیاه ، یک عدد سفیده تخم مرغ ، یک قاشق عسل را خوب با هم ترکیب کنید و بعد از شستن و خشک کردن پوست به مدت 15 تا 20 بر روی پوستتان قرار دهید. پس از مدتی کوتاه تاثیر آن را بر روی پوستتان مشاهده خواهید کرد.

ماسک آبرسان صورت برای پوستهای خیلی خشک

ابرسانی پوست یعنی چه ؟

ابرسانی پوست یا هیدرودرمی یعنی رطوبت رساندن به پوست . با ابرسانی سلول های پوستی شاداب و متورم می شوند و در نتیجه با این کار پوست شاداب و سرزنده می شود .

از چه سنی ابرسانی کنیم ؟

از سن ۳۰ سالگی باید افراد رسیدگی به پوست خود را اغاز کنند چون با افزایش سن، پوست دچار چین و چروک می شود به خصوص در پوست های خشک که باعث شکنندگی ، پیری و ایجاد چین و چروک می شود . البته با داشتن تغذیه ای سالم باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک می شود. بهتر است روزانه ۸ لیوان اب میل کنید ، هفته ای یک مرتبه از اب هویج استفاده کنیم و مصرف میوه و سبزیجات را فراموش نکنیم.

چه کسانی از کرم ابرسان استفاده کنند ؟

کسانی که دارای پوست خشک و معمولی هستند باید از کرم ابرسان استفاده کنند همچنین پیشنهاد می شود روزانه از کرم های مرطوب کننده قوی گیاهی استفاده کنند .

برای داشتن پوست شاداب چه کار انجام دهیم ؟

خانم ها باید بدانید عواملی که پوست شما را دچار پیری می کند موارد زیر است که با اجتناب از ان ها همیشه دارای پوستی شاداب خواهید بود.

نور افتاب : اگر در معرض نور افتاب قرار بگیرید علاوه بر اینکه دچار لک می شوید ، اشعه های ماورابنفش خورشید باعث سرطان پوست می شود . بنابراین بهترین روش استفاده از ضد افتاب فیزیکی کالی بل استفاده کنید. این ضد افتاب کاملا فیزیکی و رنگی بوده و علاوه بر اینکه پوست را در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند به عنوان ضد لک نیز کاربرد دارد .

تغذیه : روزانه به مقدار ۸ لیوان اب میل کنید و از سبزیجات و میوه های تازه استفاده کنید این موارد به عنوان انتی اکسیدان طبیعی پوست شما را در برابر پیری محافظت می کند ، بهتر است به جای استفاده از مولتی ویتامین های صنعتی از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید .

استراحت و نداشتن استرس: خواب کافی داشته باشید و استرس را از خود دور کنید . چون نداشتن خواب کافی و وجود استرس باعث پیری و چروک شدن و از بین رفتن شادابی پوست می شود .

خشکی پوست : افرادی که پوستشان خشک هست یا در مناطق با اب و هوای خشک زندگی می کنند نسبت به افراد دیگر زودتر دچار پیری پوست می شوند پس باید از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنند . بهترین کرم مرطوب کننده، کرم مرطوب کننده شیر و گندم است . این مروطب کننده فوق العاده قوی بوده ، علاوه بر رطوبت رسانی به پوست مانع افتادگی پوست نیز می شود .

بهترین کرم ابرسان پوست کدام است ؟

در بازار انواع کرم ابرسان پوست موجود است اما باید بدانیم کدام کرم واقعا به عنوان ابرسانی پوست عمل می کند. یک کرم ابرسان پوست باید دارای ویژگی های زیر باشد .

  • باید کاملا گیاهی باشد .
  • حاوی ویتامین E باشد
  • تا جایی که می تونایند از ابرسانی که حاوی جوجوبا هست استفاده کنید چون جوجوبا باعث ترمیم پوست شده و علاوه بر ان خاصیت ضد پیری و جوان کنندگی دارد.

ماسک آبرسان صورت با آواکادو

آواکادو یکی از میوه های استوایی فوق العاده مفید برای پوست است که توانایی آبرسانی بالایی دارد.

برای تهیه یک ماسک گیاهی و میوه ای فوق العاده برای پوست صورت یک قاشق آووکادو له شده ، با یک قاشق ماست کم چرب و یک قاشق چای خوری چای سبز خشک آسیاب شده نیاز داریم. چای سبز را که به خوبی پودر شده داخل صافی ریخته و صافی را روی ظرف آب درخال جوش بزارید تا چای مرطوب و نرم بشه،بعد آووکادو له شده و ماست بهش اضافه کنید و خوب هم بزنید . ماسک آماده شده را 10 دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس آبکشی کنید.

ماسک آبرسان سس مایونز

بله با سس مایونز هم می توانید یک ماسک صورت تهیه کنید. برای تهیه این ماسک کافی است نصف قاشق غذاخوری سس سفید یا مایونز را با یک قاشق غذاخوری ماست پرچرب خوب مخلوط کنید. سپس یک زرده تخم مرغ و یک قاشق چای خوری عسل را به آن اضافه کرده و این ترکیب را به خوبی هم بزنید تا یکدست شود. پس از آماده شدن این ماسک آن را به مدت 20دقیقه روی پوست تان ماسک کنید. دقت کنید، تمامی پوست صورت و حتی بخشی از پوست ناحیه گردن را نیز با کمک ماسک پوشش دهید. پس از اتمام مدت زمان ذکر شده این ماسک را با کمک آب نیمه ولرم بشویید.

ماسک آبرسان پوست صورت بادام و عسل

برای تهیه یک ماسک عالی آب رسان برای پوست ، کافی است 3 قاشق غذاخوری عسل را با دو قاشق غذاخوری روغن بادام در ظرفی مخلوط کرده و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید.مخلوط را کمی پس از گرم شدن از روی حرارت بردارید. ماسک آماده را 20 تا 30 دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس بشویید.

ماسک آبرسان صورت و ضد پیری پوست با خیار و گلیسیرین

قبلا هم این ماسک پرکاربرد را به شما معرفی کرده ایم ، ماسک گلیسیرین و خیار که بیشتر برای رفع چین و چروک پوست صورت استفاده می شود می تواند آبرسانی پوست های خسک را تسریع بخشد. یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به مدت 20 دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید تا خشکی پوستتان کاملا رفع شود.

ماسک آبرسان پوست صورت با خیار و گلاب

پوست خیار را به کمک رنده ریزریز کنید و آن را به مدت 30 دقیقه درون گلاب مرغوب خیس کنید. سپس پوست خیار خیس شده در گلاب را به مدت 20 دقیقه روی پوست صورتتان ماسک کنید. استفاده از این ماسک به صورت روزانه تاثیر زیادی در افزایش آبرسانی و برطرف شدن زبری پوستهای خشک دارد.

در زیر نمونه ای از کرم ابرسان پوست را معرفی می کنیم .



کرم مغذی و ابرسان میس ادن

خواص کرم مغذی و آبرسان روز روغن آرگان

  • مغذی، آنتی اکسیدان و آبرسان
  • مناسب پایه آرایشی با ساختار غیر چرب و جذب سریع
  • حاوی روغن آرگان خالص، کره کاریته، روغن جوجوبا، ویتامین E، روغن بادام شیرین و گلیسرین.
  • ۵۰ml
  • ساخت کشور فرانسه



کرم ابرسان خاویار

برخی از خواص کرم مرطوب کننده خاویار

  • محافظت در برابر اشعه های خورشید
  • ابرسان فوق قوی
  • جوان و شاداب کننده
  • جلوگیری از چروک پوست
  • سرشار از ویتامینهای مورد نیاز پوست


کرم ابرسان پوست خشک کامان

  • آووکادو دارای رنگدانه ی گیاهی زردی به نام “لوتئین” است. لوتئین یک آنتی اکسیدن طبیعی است از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.
  • یک پنجم آووکادو، ۵۰ کالری انرژی و حدود ۲۰ ویتامین و ماده ی معدنی دارد.
  • آووکادو باعث افزایش الاستین و کلاژن پوست می شود.

ویژگی های منحصر به فرد

* فاقد پارابن

* آبرسانی مدوام

* محافظت کامل از پوست

* تغذیه موثر پوست



کرم آبرسان و تقویتی پوست چرب

ویژگی های منحصر به فرد کرم فاقد چربی کامان:

  • فاقد چربی
  • فاقد پارابن
  • مقوی پوست
  • پیشگری از چین و چروک
  • حاوی روغن جوان کننده آرگان
  • آبرسانی کامل و ۲۴ ساعته
  • محافظت کامل از پوست
  • تغذیه موثر پوست
  • مناسب پوست چرب



کرم آبرسان پوست معمولی کامان

  • مخصوص پوست های معمولی با نتیجه طولانی مدت بدون حس چربی و چسبناکی روی پوست
  • با جذب بالا و سریع و آبرسانی کامل، لطافت و سلامت پوست شما را برای ۲۴ ساعت تضمین می کند.
  • آنتی اکسیدان قوی
  • ضد آلودگی هوا
  • فاقد پارابن
  • محافظت کامل از پوست
  • تغذیه موثر پوست



گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (41 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits