دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راهنمای انتخاب حلقه ازدواج،چگونه بهترین حلقه ازدواج را انتخاب کنیم؟
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب حلقه ازدواج-روش انتخاب حلقه ازدواج-راهنمای انتخاب حلقه ازدواج-نکات انتخاب حلقه ازدواج-چگونگی انتخاب حلقه ازدواج-انتخاب حلقه ازدواج خوب-انتخاب حلقه ازدواج مناسب

انتخاب حلقه ازدواج:حلقه نامزدی و ازدواج یک یادگار همیشگی و نماد پیوند بین عروس و داماد است. که برای همیشه و تا پایان پیوند بین عروس و داماد می ماند. انواع متفاوتی از حلقه نامزدی و ازدواج وجود دارد که انتخاب آن بستگی به سلیقه شخصی عروس و داماد دارد.

انتخاب حلقه ازدواج

انتخاب حلقه ازدواج

در ایران مرسوم است پس از اینکه مراحل آشنایی دختر و پسر به اتمام رسید و هر دو با یکدیگر به تفاهم رسیدند ،از طرف خانواده داماد انگشتری به عنوان نشان یا نامزدی به دختر اعطا می گردد که بعضی از خانواده ها این انگشتر را با سلیقه خود برای عروس خانم می خرند و بعضی ها هم اجازه انتخاب آن را به عروس خانم می دهند.حال با دلگرم برای آشنایی با نکات و راهنمایی ها برای انتخاب حلقه ازدواج همراه شوید:


راهنمای انتخاب حلقه ازدواج:اگر حق انتخاب آن را داشتید بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع حلقه ازدواجی را می پسندید.اگر جز آن دسته از افرادی هستید که حلقه ست و ساده را برای عروسیتان می پسندید ، پیشنهاد می کنیم انگشتر نامزدیتان را کمی پرنگین تر انتخاب کنید.


راهنمای انتخاب حلقه ازدواج:اما اگر جز افرادی هستید که حلقه های پرنگین را برای عروسیتان می پسندید بهتر است که انگشتر نامزدی خود را کاملا ساده و طوری انتخاب کنید که بتوانید در آینده از آن به جای حلقه ازدواج خود استفاده کنید چون حلقه های پرنگین را نمی توان همیشه بدست داشت و پس از مدتی نگین های آن کدر و رنگ آن عوض می شود و جلوه ی اولیه آن از بین می رود.

راهنمای انتخاب حلقه ازدواج:برای خرید حلقه های ست می توانید از ست هایی که حلقه عروس از طلا و حلقه داماد از پلاتین باشد هم استفاده نمائید.

راهنمای انتخاب حلقه ازدواج:حلقه‌ها سال‌های سال همراه شما هستند و در انگشتی قرار می‌گیرند که براساس افسانه‌ها ارتباط مستقیمی با قلب و عواطف انسان دارد، پس باز هم تاکید می‌کنیم که در انتخاب دقت کرده و زمانی را برای دیدن نمونه‌های مختلف حلقه صرف کنید.

انتخاب حلقه ازدواج

راهنمای انتخاب حلقه ازدواج: هر نوع حلقه‌ای که انتخاب می‌کنید هنگام سفارش می‌توانید بخواهید که نام و تاریخ ازدواج‌تان را درون آن بتراشند. این یادگاری می‌تواند همیشه این روز را به شما یادآوری کند.

راهنمای انتخاب حلقه ازدواج:در مورد قیمت طلا به هیچ عنوان نمی‌توان قیمت پایه یا حتی حدودی نظر داد چون درکل در این زمینه با بازار پر نوسانی روبه‌رو هستیم.

راهنمای انتخاب حلقه ازدواج:حواس‌تان باشد که طلای سفید را به‌عنوان پلاتین خریداری نکنید. چون که قیمت پلاتین‌، ۲ برابر طلای سفید است و گاهی همین طلای سفید، آب طلاست و جنس آن طلا نیست.

راهنمای انتخاب حلقه ازدواج:برای داماد معمولا حلقه‌های پلاتین انتخاب می‌شود. در مورد نگین‌های روی حلقه یا در اصطلاح همان جواهری که روی حلقه کار می‌شود هم دقت داشته باشید تعداد مهم نیست بلکه کیفیت آن و در واقع ابعاد و اندازه مهم‌تر است

گردآوری:مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits