دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
در خرید محافظ تبلت شک دارید؟با این مطلب بهترین محافظ تبلت را انتخاب کنید
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید محافظ تبلت و بهترین محافظ تبلت-خرید محافظ تبلت-بهترین محافظ تبلت-شناخت بهترین محافظ تبلت-محافظ تبلت-محافظ تبلت مفید-محافظ تبلت خوب

باید بدانید که یک جنبه ی دیگر از قابل حمل بودن و راحت بودن برای حمل تبلت، خطرناک بودن آن به دلیل احتمال آسیب پذیری آن به دلیل خش خوردگی ها و ضربه خوردگی ها است. برای اینکه این شی با ارزشتان را نازپرورده کنید و لای پنبه بخوابانید، برای آن یک کاور و محافظ اضافی بخرید. اگر میخواهید محافظ بخرید احتمالا میبینید که تعداد زیادی محافظ وجود دارند و خیلی گیج کننده است که چه محافظی بخرید.

خرید محافظ تبلت و بهترین محافظ تبلت

ویژگی های اضافه شده

خرید محافظ تبلت و بهترین محافظ تبلت


بعضی محافظ ها امکانات و انعطاف خاصی را به خود اضافه کرده اند، بعضی محافظ ها روباز و محکم با جای دست یکپارچه برای گرفتن تبلت و ضدضربه و ضد آب هستند.
بعضی ضد ضربه و فوم اندود شده ی به همراه دریچه ی فشار هوا هستند که خاک و آب را از تبلت دور نگه میدارد و برخی محافظ ها پلی اورتان یا محافظ چرمی به همراه کورتی (یک نوع کیبورد) و بلوتوث جداشونده و پایه ی درونی هستند که احتمالا مقدار بیشتری باید برای آن خرج کنید.

روکش ها

خرید محافظ تبلت و بهترین محافظ تبلت


برخی محافظ ها فقط به عنوان روکش تبلت شما استفاده می شوند. مثل یک کیف که می توانید وقتی به تبلت احتیاج ندارید آنرا درون محافظ یا کیفش قرار دهید.

بیدار باش برای تبلت!

خرید محافظ تبلت و بهترین محافظ تبلت


بعضی از محافظ ها به عنوان یک کلید خاموش و روشن عمل میکنند.
این تبلت ها که یک محافظ مغناطیسی هستند را وقنی باز میکنید تبلت خود به خود روشن میشود.
این محافظ های آهنربایی را از هر گونه آهنربای دیگر دور نگه دارید.
بد نیست براتون بگم که دوستی میگفت با قرار دادن محافظ و آیپد 2 کنار آهنربای یخچال، میتونید آیپد رو گیج کنید! در اینصورت آیپد به طور متوالی قفل میشه و سپس به طور خودکار باز میشه. البته ما هرگز این کار رو پیشنهاد نمی کنیم!



محافظ های سخت

خرید محافظ تبلت و بهترین محافظ تبلت


محافظ های محکم در عوض اینکه وزن زیادی دارند ، بسیار خوب از تبلت محافظت میکنند.
برای محافظت بسیار خوب از یک تبلت، محافظ پیچیده شده با لایه ی خارجی پلیمری که شوک و ضربه را جذب میکند به همراه پلاستیک ضدضربه در میانه های محافظ و سیلیکون داخلی پیشنهاد میشود.
برای احاطه کردن تبلت خود با یک محافظ گران قیمت دست ساز چوبی با یک پایه محکم به پول زیادی نیاز دارید و اگر مقدار زیادی پول برای خرید یک محافظ در نظر گرفتید، یک محافظ آلومینیومی ماشین شده محکم به همراه یک پایه محکم درون ساخت به همراه پلیمر ضد ضربه که مانع ورود امواج وایرلس هم نمیشود را پیشنهاد می کنیم.


غیرمعمول، باهوش یا گرانقیمت

خرید محافظ تبلت و بهترین محافظ تبلت


خلاصه اینکه برای خرید یک محافظ تبلت گزینه های زیادی برای شما موجود است که بسته به کارآیی و بودجه و البته حساس بودن شما نسبت به تبلتتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. بنابراین برای خرید یک محافظ خوب تحقیق بیشتری کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (6 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits