دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خواص ژل آلوئه ورا برای واژن!   
228
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواص ژل آلوئه ورا بسیار زیاد و تاحدودی باورنکردنی است و ماده ژلاتینی برای مصارف بهداشتی آرایشی نیز کاربرد دارد.


از خواص ژل آلوئه ورا برای واژن بیشتر بدانید


خواص ژل آلوئه ورا بسیار زیاد و تاحدودی باورنکردنی است. ماده ژلاتینی که درون برگ آلوئه ورا برای مصارف بهداشتی آرایشی نیز استفاده می شود. این گیاه به دلیل خواص دارویی خارق العاده ای که دارد در گروه گیاهان سحر آمیز دسته بندی می شود.


خواص آلوئه ورا برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان


رنگ پوست آلت تناسلی (واژن) در هر یک از زنان متفاوت است و می‌تواند صورتی، قرمز یا کبود باشد . برخی از زنان در مورد تیره بودن رنگ آلت تناسلی خود بسیار نگران هستند و آن را به عدم رعایت بهداشت یا عفونت نسبت می‌دهند در حالی که در اغلب موارد، تیره بودن رنگ پوست آلت تناسلی زنان امری طبیعی است. عوامل مختلفی می‌توانند بر روی این موضوع تاثیر داشته باشند و اغلب این عوامل، مشکل خاص و نگران‌کننده‌ای نیستند و می‌توان به راحتی آن‌ها رابرطرف نمود . فراموش نکنید که تغییر رنگ یا تیره شدن رنگ پوست آلت تناسلی نمی‌تواند به معنای این باشد که شما جذاب نیستید .


آلوئه ورا برای روشن کردن پوست در ناحیه تناسلی (واژن) مناسب است . آلوئه ورا با آنتی اکسیدان ها به تنظیم تولید ملانین می پردازد، که سبب تسکین پوست می شود .

مواد لازم برای تهیه ماسک آلوئه ورا

  • ژل آلوئه ورا: ۱ قاشق غذاخوری
  • زردچوبه: ۱ قاشق غذاخوری

روش تهیه ماسک آلوئه ورا

برگه الوئه ورا را نصف کنید و ژل آن را استخراج کنید . در یک کاسه، ژل آلوئه ورا را با زردچوبه مخلوط کنید . منطقه را کاملا تمیز کنید . سپس آن را خشک کنید. خمیر را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی محل بگذارید . سپس محل را شستشو دهید و پاک کنید. این روند را ۳ بار در روز تکرار کنید. با گذشت زمان فاصله بین استفاده از ماسک را کاهش دهید.

خواص آلوورا

خواص ژل آلوئه ورا در درمان عفونت واژن


عفونت واژن از شایع‌ترین بیماری های زنان است. عفونت واژن، نوعی التهاب است که موجب ترشح، خارش واژن و درد در این ناحیه می‌شود. علت این عفونت هم معمولا تغییر در تعادل طبیعی باکتری‌های واژن یا عفونت است. عفونت واژن، انواعی دارد که رایج‌ترین آنها به شرح زیر است:

  • واژینوز باکتریال: این عفونت باعث تغییر در سطح طبیعی باکتری‌های واژن و رشد بیش از حد آنها می‌شود.
  • عفونت قارچی واژن: این عفونت هم معمولا ناشی از وجود نوعی قارچ موسوم به کاندیدا آلبیکانس (Candida albicans) است.
  • تریکومونیازیس (Trichomoniasis): نوعی انگل این عفونت را به وجود می‌آورد و از راه تماس جنسی منتقل می‌شود.

استفاده از آلوئه ورا و ژل آن نیز در درمان عفونت و رفع خارش موثر است. بدین منظور از یک ساقه آلوئه ورا استفاده کنید، پوست سبز آنرا جدا کرده و در واژن قرار دهید. همچنین می توانید مقداری از آنرا رنده کرده و با شهد به دست آمده ناحیه تناسلی را ماساژ دهید. بهتر است قبل از خواب اینکار را انجام دهید که تا صبح اثر کند. مقادیری که در واژن باقی می ماند خود به خود خارج می شود و جای نگرانی ندارد.

خواص ژل آلوئه ورا برای بهبود رابطه جنسی


استفاده از ژل آلوئه ورا در سطح مورد نظر در مردان و زنان باعث بهداشت روابط جنسی شده و با ایجاد اطمینان به اینکه هرگونه قارچ و باکتری و ویروس در نواحی خارجی کشته می شود و قابل انتقال نمی باشد علاوه بر رعایت بهداشت از نگرانی زمان مقاربت کاسته شده و موجب شادی بیشتر می گردد.

ژل آلوئه ورا روان کننده ای مضاعف است و باعث لذت بیشتر می شود، بوی نامطبوع آلت تناسلی را از بین می برد و باعث لغزندگی بیشتر می شود .


ژل آلوئه ورا مخصوص آقایان و خانمها بدون عوارض جانبی می باشد و خاصیت ضد التهابی آن باعث کاهش حساسیت آلت تناسلی گردیده و در طولانی بودن زمان رابطه نقش موثری دارد و همچنین باعث درمان هر گونه زخم و نازکی و درد در نواحی تناسلی در کوتاهترین زمان می گردد و مالیدن ژل اندکی قبل از نزدیکی بسیار موثر است .


آلوئه ورا اثرات جانبی داروها را کاهش می دهد و قدرت ایمنی بدن را بالا برده و کمک می کند تا از تجمـع سـموم در بدن جلوگیری شود .آلوئه ورا دارای 92 آْنزیم است و از آنجایی که آنزیم ها به بدن در جذب مواد غـذایی اصـلی کمـک نموده و در عین حال پالایش و تصفیه آن رابه عهده دارند، آلوورا به عنوان گیاهی ارزشمند در این خصوص محسوب می شود.

divider

بیشتر بخوانید:

علائم و نشانه های عفونت باکتریایی واژن در زنان و درمان سریع این ...

علت و درمان عفونت واژن در زنان

درمان عفونت قارچی واژن در زنان(درمان خانگی)

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (228 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    ۱ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    Mahdiyh | ۳ سال پیش
    سلام. آیا آلوئه ورا واقعا واژن حتی قسمت شرمگاهی رو سفید میکنه؟
    12
    69
    
    hits