دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مزایای فوق العاده مکمل پمپ C۴
34
زمان مطالعه: 5 دقیقه
مکمل پمپ C4 یکی از محبوب ترین مکمل های آماده شده بعد از JACK3d و N.O. Xplode است.

با فواید مکمل پمپ C4 بیشتر آشنا شوید

مکمل پمپ C4 دارای یک فرمول کلاسیک برای انرژی پیشرفته همراه با تمرکز می باشد و طراحی جدید و طعم های خوشمزه تر آن برای افرادی که روی طعم حساس هستند و برای بار اول C4 را تجربه می کنند این محصول را جذابتر کرده است.


پمپ C4 با دارا بودن بتا آلانین ٬ کراتین نیترات ٬ ۱۵۰ میلی گرم کافئین در هر وعده مصرف و ۱ گرم آرژنین به صورت AKG ٬ ویتامین C ٬ ویتامین ب ۶ ٬ فولیک اسید ٬ ویتامین ب ۱۲ و نیاسین ٬ال تیروزین و چند ماده موثر دیگر معجونی در جهت ریکاوری ٬ پمپاژ ٬ افزایش قدرت و استقامت را در بدن قبل از شروع تمرین برای شما ایجاد می کند .


در مورد هر یک از مواد ذکر شده می توان ساعت ها مطالعه و بحث نمود که چگونه می توانند در جهت ارتقای عملکرد بدن موثر واقع شوند و ما به صورت اجمالی صرفا به ذکر نام آنها اکتفا نمودیم و شما می توانید هر یک از این مواد موثر را گوگل نمائید و اطلاعات علمی خود را نیز در زمینه این مواد موثر و نحوه عملکرد هر یک بر روی بدن بالا ببرید.


مواد تشکیل دهنده پمپ C4

در نسل چهارم پمپ C4 ، اضافه نمودن TeaCor باعث بالا رفتن سریع انرژی بدن همراه با اثری طولانی است. همچنین برخی ترکیبات موجود در نسل چهارم C4 که این محصول را بی مانند ساخته است :
بتا آلانین : یک آمینو اسید فوق العاده که اثر بخشی فوق العاده ای روی بالا بردن توان ماهیچه ای دارد.
کراتین نیترات: یک ترکیب استثنایی از کراتین و نیترات . کراتین برای توان بیشتر و نیترات برای پمپ
ان استیل - ال تیروزین : یک ترکیب ضروری برای انرژی دهی حین تمرین . کمک به بالا بردن توان ذهنی ورزشکار و بهبود عملکرد ماهیچه ای
کافئین : یک منبع ثابت شده و محبوب انرژی


مکمل قبل از تمرین پمپ C4 مخصوص چه کسانی است؟


هر ورزشکاری چه در رده آماتور و چه در رده نیمه حرفه ای و حرفه ای که به کافئین و مواد محرک آلرژی و حساسیت ندارد ٬ میتواند پمپ C4 را در دوز های پائین متوسط و بالا بسته به آمادگی جسمانی ٬ سطح تمرینی و سابقه تمرینی استفاده نماید . مکمل های قبل از تمرین معمولا برای افرادی توصیه میشود که دارای ساعات کار زیادی هستند و انرژی کمی برای شروع یک تمرین شاداب برای آنها باقی میماند . همچنین افرادی که در رژیم های سخت کم کربوهیدرات و بدون قند و چربی به سر میبرند نیز دارای شرایط یکسانی هستند و استفاده از مکمل های قبل از تمرین ٬ پمپ , انرژی زا به آنها توصیه می شود . برای ایجاد شوک عضلانی و افزایش قدرت نیز می توان از مکمل های پمپ و Pre Workout استفاده نمود چرا که با افزایش پمپاژ خون شما قادر خواهید بود تا رکورد وزنه های سنگین تری را در طول تمرین به ثبت برسانید و وزنه سنگین تر برابر است با توده عضلانی بیشتر و افزایش چگالی عضلانی .

مکمل پمپ C4 یکی از محبوب ترین مکمل های آماده شده بعد از JACK3d و N.O. Xplode است. دارای ترکیبی از مواد با کیفیتی بالا است که در فرمول سینرژیستیک C4 احتمالا جزو بهترین تقویت کننده های امروزه و قابل دسترس است . مواد تشکیل دهنده پمپ C4 تمرکز و انرژی را نه تنها از طریق ورزش کردن در شما افزایش می دهد بلکه باعث می شود نوعی از انرژی را که تا به حال نمی دانستید , تجربه کنید.

پمپ سی فور


روش مصرف پمپ C4

  • استفاده هر روزه مکمل پمپ C4 توصیه نمی شود و فقط می تواند نقش کمک کننده داشته باشد.
  • ۱ قاشق چای خوری C4 را با ۴ تا ۶ فنجان آب مخلوط کنید و ۲۰-۳۰ دقیقه قبل از تمرین میل کنید .اگر نسبت به میزان مصرفی مقاوم شدید و در نظر داشتید انرژی خود را زیاد کنید، ۱ قاشق چای خوری به ترکیب قبل اضافه کنید و آن را قبل از شروع تمرینات میل کنید.
  • به این نکته توجه کنید که نباید از ۲ قاشق در روز بیشتر شود. حتما در هنگام مصرف پمپ C4 مقدار زیادی آب بنوشید.
  • بعضی افراد بعد از مصرف پمپ C4 ممکن است احساس سوزش خفیفی داشته باشند که مربوط به ماده بتا الانین است.

هشدار مصرف پمپ C4

  • این محصول فقط برای افراد بزرگسال ۱۸ سال و بیشتر است که از نظر سلامتی مشکلی نداشته باشند.
  • به افرادی از جمله زنان باردار،پرستاران،کسانی که برای درد قفسه سینه نیترات مصرف می کنند،افردی که تحت درمان اختلال نعوظ هستند،کسانی که قرص های ضد افسردگی،رقیق کننده خون،ضد التهابی غیر موضعی و مکمل های غذایی دیگر مصرف می کنند توصیه می شود از مصرف پمپ C4 خودداری کنند.
  • اگر سابقه بیماری خاصی در خانواده از جمله فشار خون بالا و پایین، دیابت، گلوکوم، مشکل تیرویید، مشکل ادرار به دلیل پروستات , روانپزشکی و تشنج، سکته مغزی و غیره دارید سعی کنید قبل از مصرف پمپ C4 با پزشک خود مشورت کنید.
  • پمپ C4 حاوی کافیین است پس برای کسانی که این ماده را از طریق قهوه،چای و یا مکمل های دیگر دریافت می کنند و یا افرادی که در حال ترک مواد هستند اصلا توصیه نمی شود.
  • اگر جراحی در پیش دارید حتما ۲ هفته قبل از عمل مصرف پمپ C4 را قطع کنید.
  • اگر عوارضی را در خودتان احساس کردید سریع به پزشک مراجعه کنید.

شرایط نگهداری پمپ C4

پمپ C4 را در مکانی سرد و خشک و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

divider

بیشتر بخوانید:

مزایای باورنکردنی مصرف مکمل تائورین

مکمل آمینو آنابولیک 9000 الیمپ مفید برای عضله سازی!

مزایای استفاده از مکمل زد ام ای (ZMA) برای مردان!

مفیدترین مکمل های بدنسازی برای افزایش حجم عضلات

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (34 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

وحید | ۴ سال پیش
من ورزشکار ملی هستم آیا c4 تست دوپینگ رو مثبت میکنه
5
2

hits