دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
8 علامتی که در خانم ها نشانگر توانایی باروری فوق العاده است!
57
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اگر در انتظار بارداری و مادر شدن هستید علائمی وجود دارد که توانایی باروری شما را نشان می دهد با دلگرم همراه باشید تا در این رابطه بیشتر بدانید...

علائمی نشان می دهد بدن شما آماده باروری است!

باروری یعنی توانایی تولید مثل و بچه زایی . با داشتن علائم زیر پس از سالها تلاش برای بارداری و عدم موفقیت در مادر شدن اکنون نیازمند یک شب آمیزش بدون محافظت هستید تا مسئول تحویل نتیجه آزمایش بیمارستان به شما بگوید خانم تبریک میگم شما باردار هستید!
با اینکه زندگی همیشه به این آسانی نیست اما این نشانه ها به شما می گویند که اکنون قدرت باروری فوق العاده ای دارید . این فقط یک جرقه یا اینکه یک معجزه در طول زندگی برای زوج هایی که بچه دار نمی شوند .

چگونه می توان فهمید بدن آماده باروری یا بارداری است؟

زنان در مقایسه با یکدیگر قدرت باروری متفاوتی دارند . کلید درک آنچه بدن شما می گوید گوش دادن به آن است . به منظور کشف علائمی که نشان دهنده باروری شماست باید نشانه های زیر را در بدن خودتان جستجو کنید . در زیر 8 علامت ذکر شده است که وقتی قدرت باروری زنان بالا می رود در بدن ایجاد می شوند :


1- هنگام باروری دوره پریود شما مانند ساعت منظم است

دوره پریود شما قابل پیش بینی است . در واقع همه شما دوستانی دارید که با پریودهای پیش بینی نشده سورپرایز می شوند و قطعا این نوع پریود شدن باعث آزار شما می شود.
فکر کنید که از روشهای کنترل بارداری استفاده نمی کنید و چرخه قاعدگی شما به صورت ثابت 25تا 35 روز است . دکتر وندی چانگ متخصص زنان می گوید الگوی قاعدگی قابل اطمینان و منظم به این معنی است که هر ماه تخمک گذاری صورت می گیرد . چرخه های قاعدگی طولانی نشان می دهد که شما ذخایر تخمک قوی در تخمدان دارید .

ترشحات سفید واژنی


2- هنگام باروری ترشحات سفید زیادی وجود دارد


درنیمه های چرخه قاعدگی زنان از همیشه بارورتر هستند . در این زمان مقدار زیادی ترشحات بی بو و شفاف از واژن شما تخلیه می شود . این مسئله نشان دهنده آمادگی باروری بدن شما است و این ترشحات حرکت اسپرم ها به سمت دهانه رحم برای لقاح با تخمک را تسهیل می کنند .
دکتر چانگ می گوید زنانی که متوجه ترشحات واژنی سفید رنگ هستند احتمالا از تولید استروژن مناسب و عملکرد غدد گردن رحم خودشان لذت می برند. این بهترین علامت و بهترین زمان برای اقدام به بارداری است.


3 – هنگام باروری مقدار خونریزی شما در حد متوسط است


خانم ها لطفا به ما اعتماد کنید , متوسط بودن مقدار خونریزی علامت خوبی است . این یک حقیقت جهانی است که دوره های پریود و مقدار خونریزی هر زنی با دیگری متفاوت است . برخی از زنان طی چند روز با یک خونریزی شدید مواجه هستند در حالیکه برخی دیگر یک دوره یک هفتگی با جریان قطره ای را تجربه می کنند . آنچه که ما اینجا می خواهیم به شما بگوییم در مورد اشکال و اندازه دوره های پریودی است.
با اینحال به منظور به باردار شدن شما نیاز به یک رحم ضخیم و پر خون دارید . این بدان معناست که خونریزی شدید یا لخته ای نداشته باشید زیرا خونریزی شدید رحم شما را تخلیه می کند ( به روشی که خوب نیست) و مانع آماده شدن برای لانه گزینی جنین می شود . اگر قصد بارداری دارید جریان پریود شما باید متوسط باشد .


4- هنگام باروری شما دوره های قاعدگی دیگر زنان را تحت تاثیر قرار می دهید


شما اساسا یک جادوگرهستید . زنان بیش از حد بارور یا با قدرت باروری بالا دارای قدرت فوق العاده ای هستند – شما می توانید به صورت جادویی باعث هماهنگی چرخه قاعدگی دیگر زنان شوید . اصطلاح تخصصی برای این مسئله " هماهنگی یا انطباق قاعدگی " است که اساسا به این معناست که فرومون های قوی منتشر شده از برخی زنان می تواند سیکل قاعدگی زنان اطراف آنها را تحت تاثیر قرار دهد و انتشار فرمون های قوی نشانه ای از قدرت باروری زنانه شما است یک باروری فوق العاده !

چرحه قاعدگی


5- هنگام باروری سینه های شما سفت و خوش فرم می شوند


سطوح هورمونی شما می توانند بطور قابل توجهی شکل و اندازه سینه هایتان را تحت تاثیر قرار می دهد . بنابراین اگر شما خانمی با سینه های کاملا شکل گرفته و خوش فرم را می بینید بدانید که هورمونهای بدن او به درستی کار می کنند چیزی که الان کمک می کند شما از وضعیت باروری خودتان آگاه شوید . با این حال ذکر این نکته در اینجا مهم است که سایز کوچک سینه ها نمی تواند دلیلی برای عدم توانایی شما در بارداری باشد .


6- باروری و دردهای شدید لگنی


درحالیکه PMS و دردهای پیش از قاعدگی ممکن است نشانه های خوبی باشد , دردهای لگنی شدید می تواند نشانه بدی در رابطه با قدرت باروری باشد . بر اساس گفته های دکتر چانگ گاهی اوقات دردهای شدید قاعدگی یا لگن می تواند نشان دهنده اندومتریوز, کیست های تخمدانی , عفونت یا دیگر اختلالاتی باشد که می تواند تخمدان ها و لوله های فالوپ و همچنین باردار شدن شما را تحت تاثیر قرار دهد .


7- علیرغم کنترل بارداری شما قبلا باردار شده باشید


اگر به رغم استفاده از روشهای کنترل بارداری مانند استفاده از قرص یا IUD قبلا باردار شده باشید نشان دهنده قدرت باروری فوق العاده شما است . قرص های ضد بارداری خوراکی تنها 91 % موثر هستند بنابراین باردار شدن حین استفاده از آنها اصلا غیر ممکن نیست.

قرص ضدبارداری


8- سابقه پزشکی شما کاملا پاک است


اگر شما بیماریهای مقاربتی و عفونت مجاری ادراری نداشتید یا آنها را به خوبی و کامل درمان کرده باشید شانس باروی فوق العاده ای خواهید داشت . اگر پس از ازدواج آزمایشات پزشکی زنانه مانند پاپ اسمیر و .. را بطور مرتب انجام داده باشید و از سلامت لوله های فالوپ و سرویکس خودتان از طریق سونوگرافی مطمئن هستید هیچ مشکلی برای بارداری شما وجود ندارد .


در نهایت ما به شما می گوییم که باردار شدن بسیار ساده است اگر به نشانه های بالا توجه کنید . همچنین باید یادرآور شویم که به هیچ زنی نمی توان برچسب باروری زد مگر اینکه قبلا بچه ای به دنیا آورده باشد . پس نگران نباشید شما هم به زودی مادر می شوید!

در این رابطه بیشتر بخوانید:

15 ماده غذایی که حتما باید در طول بارداری بخورید

10 فاکتوری که شانس بارداری زنان را تحت تاثیر قرار می دهد

15 خاصیت معجزه آسا اسفناج برای سلامتی مخصوصا در بارداری

divider

ترجمه توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (57 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سوگند | ۴ سال پیش
برام دعا کنید خواهش میکنم شوهرم بچه میخوااااد
0
16

hits