دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مزایای مصرف پودر چاقی وارتان
21
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پودر چاقی وارتان دارای مقادیر فراوان پروتئین گیاهی است و حاوی آمینواسیدهای مختلفی ( ضروری و غیرضروری ) ازجمله لوسین، ایزولوسین، لسیتین و ... می‌باشد

ویژگیهای پودر چاقي وارتان

پودر چاقی وارتان محصول شرکت رایا آتیس یک محصول گیاهی و دارای مجوز تولید از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد و مصرف آن برای کلیه افراد بالای 6 سال مجاز است. با مجله دلگرم همراه باشید تا در رابطه با پودر چاقی وارتان بیشتر بدانید.

موارد مصرف پودر افزایش وزن وارتان

  • افزایش وزن( رشد عضلات و استخوان‌ها)
  • افزایش حجم و بافت عضلات
  • جلوگیری از پوكی استخوان ( به دلیل وجود پروتئین گیاهی)
  • بهبود سلامت پوست و جلوگیری از ریزش مو ( به دلیل وجود ویتامین E و روی )
  • قابل‌مصرف برای تمامی افراد بالای 4 سال و ورزشكاران

عملکرد پودر افزایش وزن وارتان

پودر پروتئین وارتان دارای مقادیر فراوان پروتئین گیاهی است و حاوی آمینواسیدهای مختلفی ( ضروری و غیرضروری ) ازجمله لوسین، ایزولوسین، لسیتین و ... می‌باشد كه در عضله‌سازی نقش بسزایی دارند و مـوجب افزایش وزن بدن فرد مصرف‌کننده می‌شوند. همچنین پروتئین‌های سرمی باقابلیت جذب بالا و آسان موجود در این محصول به‌راحتی جذب بدن شده و فرآیند عضله سازی را بهبود داده و تسریع می‌نماید ویتامین B موجود در ساختار وارتان در تعادل قند خون نقش دارد و به ذخیره‌سازی گلیكوژن در بدن كمك می‌کند و نیز با فعال كردن استیل كولین به انتقال جریان عصبی كمك می‌نماید پودر پـروتئین وارتان حاوی املاح و عناصر موردنیاز بدن ازجمله كلـسیم (ca)، آهن (fe)، فسفر (p)، منیزیم (mg)، روی (zn) و ... می‌باشند. این مواد دارای فواید بسیاری هستند كه از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود : كلسیم در رشد عضلات، انقباض آن‌ها، تنظیم فعالیت غشای سلولی و هدایت پیام عصبی نقش فعال دارد. آهن برای تولید هموگلوبین ضروری است، هموگلوبین اكسیژن را از ریه‌ها گرفته و به‌سوی بافت‌ها انتقال می‌دهد. فسفر در سوخت‌وساز پروتئین ، رشد ، ترمیم و حفاظت سلول‌ها نقش اساسی دارد. منیزیم در فعالیت عضلات مؤثر است. روی( zn ) در سوخت‌وساز و تولید انرژی و نیز در سیستم حفاظتی بدن تأثیرگذار است.
ویژگی مهم این محصول کمک به افزایش سریع وزن و تأمین پروتئین در افراد مبتلابه سوءتغذیه و خانم‌های شیرده است.

وارتان


روش مصرف پودر افرایش وزن وارتان

بزرگسالان: روزانه 1 قاشق غذاخوری (15 گرم) در یک لیوان شیر (ترجیحاً پرچرب)، آب یا آبمیوه حل نموده و 3 مرتبه در روز بعد از غذا میل نمایید.
کودکان: روزانه 1 قاشق چای‌خوری (7گرم) در CC120 شیر، آب یا آبمیوه حل نموده 2 الی 3 مرتبه در روز پس از غذا میل شود.


موارد منع مصرف پودر وارتان

افراد مبتلابه دیابت

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (21 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits