دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زنده نگه داشتن مادر مرگ مغزی شده به خاطر تولد نوزاد
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زنده نگه داشتن مادر مرگ مغزی شده به خاطر تولد نوزاد-معجزه- تولد نوزاد پس مرگ مادر- اخبار- مطالب خواندنی- مطالب جالب- مطالب جدید- اخبار گوناگون- بارداری- جدیدترین اخبار گوناگون

زنده نگه داشتن مادر مرگ مغزی شده به خاطر تولد نوزاد ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

زنده نگه داشتن مادر مرگ مغزی شده به خاطر تولد نوزاد

زنده نگه داشتن مادر مرگ مغزی شده به خاطر تولد نوزاد

پزشکان مادری که مرگ مغزی شده بود را دو ماه زنده نگه داشتند تا نوزاد متولد شود. کارلا پرز به دلیل خونریزی شدید از دنیا رفت ولی به مدت 54 روز پس از آن نیز زنده نگه داشته شد.

به گزارش فرادید به نقل از میرر، نیم‌کره چپ این زن از فعالیت ایستاده بود، اما پزشکان موفق شدند نزدیک به دو ماه او را زنده نگه دارند تا تولدی از جنس معجزه صورت گیرد! کارلا تنها 22 سال داشت و فرزند دوم خود را باردار بود، اما به علت خونریزی شدید در خانه خود در نبراسکا جان خود را از دست داد.

زنده نگه داشتن مادر مرگ مغزی شده به خاطر تولد نوزاد

پزشکان مرگ مغزی او را تایید کردند. اما پس از دو ماه تلاش پزشکان، سرانجام نوزاد او به نام Angel (در لغت به معنای فرشته) پا به جهان گشود. نوزاد با یک عمل سزارین و با شرایطی مناسب متولد شد.

سو کورث معاون رئیس بیمارستان زنان متودیست می‌گوید: «تیم پزشکی ما کار خیلی بزرگی کرد. کاری که ما انجام دادیم را در گذشته سابقه چندانی نداشت. مرگ کارلا خیلی سخت بود، اما میراثی که او به جای گذاشت واقعا درخور توجه است.» دکتر اندرو رابرتسن نیز می‌گوید: «ما باید تصمیم خیلی سختی می‌گرفتیم. حال فرزند کالا خوب است و در آن موقع سن بارداری آن خیلی پایین بود و نمی‌شد زایمان صورت گیرد.»

زنده نگه داشتن مادر مرگ مغزی شده به خاطر تولد نوزاد

شرایط کلی این پسر کوچک خوب و تابث است و مشکلی خاصی ندارد. دکتر تاد لووگرن متخصص بیمارستان می‌گوید: «در کتاب‌ها چیزی در مورد تامین مراقبت‌های پزشکی در چنین شرایطی نیامده است. مقامات مرتبط نیز اعلام کرده‌اند که کارلا مهربان کبد، هر دو کلیه و قلبش را نیز قبل از مرگ اهدا کرده است.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits