دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی مهدی گاوزن : مهدی فاطمی نیا گنده لات مازندران کیست ؟
33
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مهدی فاطمی نیا ملقب به مهدی گاوزن یکی از لات های معروف مازندران است. در این مطلب قصد داریم شما را با زندگی شخصی او آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی مهدی فاطمی نیا

مهدی فاطمی نیا معروف به مهدی گاوزن از گنده لات های مازندرانی بوده که در شهر بابل به دنیا آمده است او متولد دهه شصت در بابل می باشد. همچنین مدتی به عنوان بادیگارد فعالیت می‌کرد اما به دلیل درگیری‌های خیابانی بارها چندباری توسط پلیس دستگیر شده و پرونده قضایی دارد.

او طرفداران زیادی در مازندران نیز دارد. او در اینستاگرام یکی از چهره های شناخته شده است و اکثر کاربران او را می شناسند.

بیوگرافی مهدی گاوزن

مهدی گاوزن کیست ؟

مهدی گاوزن با نام اصلی و شناسنامه ای مهدی فاطمی نیا از گنده لات های‌ شمال کشور و اهل بابل است و از دوستان و بادیگاردهای مشهور امین آقا فرزانه گنده لات توبه کرده تهرانی است.

مهدی گاوزن به دلیل هیکل و اندام درشت و بزن بهادر بودن به گاوزن معروف شده و از چهره های شناخته شده در اینستاگرام می باشد. البته عده ای او را لات نمی دانند و به لوتی و مشتی معروف است.

زندگینامه مهدی گاوزن

گاوزن به چه معناست ؟

گاوزن لقبی است که دوستان مهدی فاطمی نیا به او داده اند یعنی می تواند گاو را هم بلند کند و آن را به زمین بزند و قدرت بسیار زیادی دارد. او شرخر پول‌ ها و چک های برگشتی است و با ایجاد ترس و هراس آن چک ها را پاس می کند.

کلیپ های مختلف از مهدی گاوزن در فضای مجازی وجود دارد که نشان دهنده محبوبیت او در بین برخی از جوانان مازندرانی است.

بیوگرافی مهدی فاطمی نیا

ماجرای اتهام به قتل مهدی گاوزن

گفتنی است که مهدی گاوزن مدتی پیش اقدام به قتل جوان ۳۲ ساله در یکی از روستا‌های بابل کرد و تحت تعقیب بود. او به همراه ۴ نفر دیگر از هم دستانش که همگی آنها از اراذل و اوباش سطح یک استان هستند،

پس از وقوع قتل از استان متواری شده بودند، اما ماموران پلیس امنیت با انجام اقدمات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه این اشرار را شبانه در اتوبان تهران قم دستگیر کردند.

درباره این شرور مازندرانی اینکه او چند سال پیش دعوایی نیز با مهران قربانی دیگر گنده لات شمال کشور داشت که باعث حواشی زیادی شد.

مهدی گاو زن کیست

ماجرای دستگیری مهدی گاوزن

پس از اینکه این گنده لات مازندرانی شرارت های زیاد و همچنین ایجاد ناامنی و وحشت برای مردم مناطق مرکزی استان مازندران کرده بود طی یک ماموریت هماهنگ از فرمانده انتظامی مازندران به همکاری ماموران انتظامی استان قم در اتوبان تهران قم بازداشت شد.

این عملیات با مسدود کردن عوارضی و شلیک تیر هوایی انجام شد و پس از آن نیز به این شخص بازداشت شد. مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد: در پی شرارت‌ های چند وقت اخیر چند تن از اراذل و اوباش سطح یک استان که موجب رعب و وحشت مردم مناطق مرکزی استان شده بود،

مأموران پلیس امنیت عمومی فرمانده انتظامی مازندران با همکاری ماموران انتظامی استان قم با کار اطلاعاتی پیچیده این اشرار سابقه دار را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیوگرافی مهدی گاوزن و همسرش

فیلم دستگیری مهدی گاون


ماجرای دستگیری مهدی گاوزن

مهدی گاوزن کجاست ؟

عده ای از افراد درباره محل دقیق مهدی گاوزن می‌پرسند و برخی اخبار و شایعات نیز می‌گویند که مهدی گاوزن مرده است و کلیپ های زندان نیز در اینترنت و فضای مجازی منتشر می شود که موجب حیرت عده ای از افراد شده است مهدی گاوزن یک شرور مشهور ایرانی بود که به زندان افتاد.

بیوگرافی کامل مهدی گاوزن

پیج اینستاگرام مهدی گاوزن

https://www.instagram.com/_mehdi.gavzan_/?hl=en

بیوگرافی و عکس های مهدی گاوزن

گالری تصاویر مهدی گاوزن

بیوگرافی مهدی گاوزن

بیوگرافی گاوزن

بیوگرافی و عکس های مهدی گاوزن

بیوگرافی مهدی گاوزن مازندران

مهدی گاوزن کیست

بیوگرافی کامل مهدی گاوزن

بیوگرافی مهدی گاوزن لات مازندران

مهدی گاوزن

ماجرای دستگیری مهدی گاوزن

مهدی گاوزن چه کسی است

زندگینامه مهدی گاوزن

مهدی گاوزن لات شمال



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (33 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits