دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی د ویکند
15
زمان مطالعه: 4 دقیقه
د ویکند اسم اصلی اش ایبل تسفای می باشد. زمانی که د ویکند برای حرفه خود تلاش می کرد با دریک، ویز خلیفه و دیگران هم همکاری می کرد.

د ویکند کیست؟

د ویکند در سال 2015 با خواندن اهنگی از البوم Beauty Behind the Madness, به نام “Can’t Feel My Face.” به موفقیت بزرگی رسید. البوم بعدی د ویکند در سال ۲۰۱۶ با همکاری داف پانک به نام (استار بوی) Starboy منتشر شد. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

زندگینامه د ویکند

The Weeknd

سالهای اولیه

د ویکند در سال ۱۹۹۰ در 16 ماه فوریه در تورنتو کانادا به دنیا آمد. وی یکی از برجسته ترین ها در صنعت موسیقی R&B بود. پدرش جزو مهاجران سیاه پوستی بود که او را در هنگامی که نوزاد بود ترک کرد. د ویکند در مصاحبه ای گفت که از اهنگ "Don’t Stop ‘til You Get Enough," مایکل جکسون در سال 1979تاثیر گرفته و او باعث شده که صدای خودش را پیدا کند و در واقع دلیل خواندگی اوست. د ویکند هیچ وقت از نشان دادن استعداد هایش خجالت نکشید و تلاش خود برای خواندن را در دوران دبیرستان شروع کرد. د ویکند برای نشان دادن علایق و استعداد هایش تلاش کرد و اهنگ های رایگانی را در سال ۲۰۱۱ خواند. وی در آهنگ Take Care با دریک در سال ۲۰۱۱ همکاری کرد و در نهایت با Universal’s Republic Records. قرارداد بست.

آهنگ ساز موفق

اولین اهنگ گروهی که د ویکند ساخت در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. .با وجود محبوبیت رو به رشدی که د ویکند در زندگی خود پیدا کرد خود را از جمعیت پنهان می کرد. د ویکند اکثر مصاحبه ها را رد می کرد و در البوم ۲۰۱۳ به نام Kiss Land به جای خودش از تصاویر زنان استفاده کرد. شهرتی که د ویکند در طول این مدت با تلاش خود به دست اورده بود به خاطر خجالتی بودن دچار مشکل شده بود. علاوه بر کارهای خود با دیگر هنرمندان هم همکاری می کرد. د ویکند در سال ۲۰۱۲ با ویز خلیفه “Remember You” و در سال ۲۰۱۴ با ریک راس در اهنگ , Mastermind همکاری کرد. در همان سال د ویکند کارگردانی اهنگ مکس مارتین و اریانا گرند در اهنگ “Love Me Harder,” را برعهده داشت. او به خاطر خواندن اهنگ “Earned It,” برای فیلم the Fifty Shades of Grey soundtrack بسیار موفق شد.

د ویکند
د ویکند

Beauty و جایزه های گرمی

د ویکند در سال ۲۰۱۵ با ادامه خواندن البوم برتر Beauty Behind the Madness. همچنان رو به پیشرفت بود. اهنگ Can’t Feel My Face,” می تواند برگرفته از یک تجربه احساسی و عاشقانه و یا استفاده از مواد مخدر باشد هر چند که د ویکند با خواندن اهنگ “The Hills” هم بسیار مردم را تحت تاثیر قرار داد. این اهنگ های موفق باعث شد تا او بتواند نامزد ۷ جایزه گرمی شود. د ویکند برای اهنگ "Earned It" جایزه گرمی گرفت و برای اهنگ "Earned It" نامزد بهترین اهنگ در اسکار شد.

Starboy

در اواخر نوامبر سال ۲۰۱۶ البوم جدیدی به نام Starboy که با همکاری Lana Del Rey و Future و Kendrick Lamar و Daft Punk, منتشر شد که در بیلبورد عملکرد بسیار خوبی داشت. پس از این آلبوم او تک اهنگی به نام "I Feel It Coming." را منتشر کرد. سال بعد، او حضور (لانا دل ری)Lana Del Rey و (فیوچر)Future را به خاطر همکاریشان در انتشار البوم جبران کرد. در اوایل سال ۲۰۱۸، اعلام شد که د ویکند به همراه بیانسه و امینم در ماه اپریل در برنامه های Coachella Valley Music و Arts Festival حضور خواهد داشت . بعد از مدت کمی د ویکند به خاطر منتشر کردن اهنگ Starboy برنده جایزه گرمی شد.

divider

موزیک ویدئو آهنگ استاربوی از د ویکند



امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با د ویکند آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (15 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits