دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی کامل و عکس های اینستاگرام افسانه کمالی
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی افسانه کمالی + عکس:افسانه کمالی متولد سال ۱۳۶۶ می باشد و دانشجوی پزشکی می باشد که اولین کار سینمایی خودش را در فیلم یک روز بخصوص به کار گردانی همایون اسعدیان انجام داده است.با دلگرم همراه باشید.

بیوگرافی افسانه کمالی + عکس

افسانه کمالی متولد سال ۱۳۶۶ می باشد و دانشجوی پزشکی می باشد که اولین کار سینمایی خودش را در فیلم یک روز بخصوص به کار گردانی همایون اسعدیان انجام داده است.با دلگرم همراه باشید.

 بیوگرافی افسانه کمالی + عکس

بازی در نقش یک دختر مریض با تجربه پزشکی ام راحت صورت گرفت افسانه کمالی بازیگر جوان فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» در حاشیه نشست خبری این فیلم در برج میلاد تهران در گفت وگو با خبرنگار سینما و تئاتر درباره نحوه انتخابش برای این فیلم توسط اسعدیان توضیح داد: من هر چقدر که تجربه و سواد داشتم و دوره ای که در موسسه کارنامه حضور پیدا کردم سعی کردم که از همه آن برای بازی در این فیلم استفاده کنم.

وی در ادامه افزود: البته همکاران پر تجربه این کار مثل آقای فرهاد اصلانی، اسعدیان، مصطفی زمانی بسیار برای بازی مرا راهنمایی کردند.کمالی در پاسخ به این سوال که بازی در نقش یک شخصیت مریض در فیلم چه حسی داشته، گفت: من خودم فوق لیسانس فیزیولوژی پزشکی هستم و خوشبختانه اطلاعات پزشکی خیلی به من کمک کرد که بتوانم نقشم را بهتر بازی کنم بنابراین از همه اطلاعاتم استفاده کردم.

وی درباره جشنواره فیلم فجر نیز گفت: تا به حال فیلم های زیادی دیدم البته تا همه فیلم ها را نبینم قضاوت نمی کنم اما به نظر من کیفیت جشنواره امسال خیلی خوب است.کمالی درباره فعالیت های آتی گفت: اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم با کمال میل قبول میکنم تا در آن بازی کنم.


 بیوگرافی افسانه کمالی + عکس

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر و دانشجو پزشکی + عکس


 بیوگرافی افسانه کمالی + عکس

بیوگرافی افسانه کمالی


 بیوگرافی افسانه کمالی + عکس

افسانه کمالی بازیگر


 بیوگرافی افسانه کمالی + عکس

عکس از اینستاکرام افسانه کمالی


 بیوگرافی افسانه کمالی + عکس

افسانه کمالی


 بیوگرافی افسانه کمالی + عکس

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits