دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی + عکس از اینستاگرام صبا راد مجری تیوی 2017
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
بیوگرافی + عکس از اینستاگرام صبا راد مجری تیوی 2017:عکس و بیوگرافی صبا راد/با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با صبا راد مجری توانا تلویزیون بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی صبا راد

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با صبا راد مجری توانا تلویزیون بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی صبا راد

زندگی نامه صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان سال 1359 می باشد وی از مجری های خوب ایرانی می باشد که نام اصلی او فاطمه راد است. او در برنامه با اجرا در برنامه خانه برمیگردیم به شهرت رسید.صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه "ورزش ـ نشاط ـ تندرستی" آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است.

صبا راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند،

گفته میشود که مانی رهنما خواننده پاپ کشورمان تائید کرد که با صباد راد مجری صداوسیما ازدواج کرده است.

  • نام ==» صبا راد
  • نام اصلی ==» فاطمه راد
  • تاریخ تولد ==» 59/08/30
  • حرفه ==» مجری گری
  • ملیت ==» ایران

برنامه تلویزیونی به خانه برمیگردیم از شبکه 5 یا همان تهران پخش می شود که موضوع آن خانوادگی می باشد. از بخش های محبوب این برنامه میتوان به بخش آشپزی و کارشناس های آن اشاره کرد.


عکس و بیوگرافی صبا راد

«صبا راد مجری تلویزیون و مرتضی علی آبادی مدیر مجموعه تنیس استقلال مدتی است با هم ازواج کرده اند. گفت و گویی با آن ها را در ادامه این مطلب بخوانید که دیرزمانی از ازدواجشان نگذشته و به قول معروف هنوز در حال و هوای روزهای اول زندگی مشترکند.

به عشق بعد از ازدواج معتقدید یا قبل از آن؟

صبا راد:این روز ها بسیاری از افراد فکر می کنند، بهترین راه برای ازدواج، آشنایی پیش از ازدواج است، چرا که بر این باورند عشق قبل از ازدواج ضامن دوام زندگی مشترکشان است. در صورتی که عشقی که بعد از ازدواج به وجود می آید، به مراتب پایدار تر از عشق قبل از ازدواج است، چون شما هر چقدر هم که پیش از ازدواج با فردی آشنا باشید، اما تا با او زیر یک سقف نروید، به شناخت واقعی دست پیدا نیم کنید و عشق و شناخت، بعد از اینکه دو نفر زندگی مشترکشان را شروع کردند، توامان با هم به وجود می آید و رفته رفته پررنگ تر می شود.

مرتضی علی آبادی:کاملاً با نظر صبا موافق هستم. من قبل از اینکه تصمیم به ازدواج بگیرم همیشه به این موضوع معتقد بودم و به همین خاطر هیچ وقت تصویری برای ازدواج به گونه ای دیگر و به شکل آشنایی پیش از ازدواج نداشتم، دوست داشتم همه چیز درست و بر طبق اصول تعریف شده سنت هایمان پیش برود.

ملاکتان برای ازدواج چه بود؟

مرتضی علی آبادی:یکی از نکاتی که همواره برای من به عنوان ملاک انتخاب همسر قرار داشت، ایمان و اعتقادات فرد مقابل و پاکدامنی و حجب او بود و اینکه به اصول و قواعد خانه و خانواده پایبند باشد و برای آن احترام قائل باشد، خوشبختانه صبا تمام این خصوصیات را داشت، ضمن اینکه هنرمند توانایی بود در آن مقطع که به عنوان مخاطب برنامه های او را دنبال می کردم، همیشه حجب و نوع بیان هنرمندانه او در اجرا برای من جالب بود، بدون اینکه تصوری نسبت به آینده مشترک داشته باشم و حال خیلی خوشحالم که این اتفاق برای هر دوی ما افتاده است.

صبا راد:همیشه دوست داشتم با کسی ازدواج کنم که به لحاظ عقاید و نوع نگاه به من نزدیک باشد و در زندگی اش از دروغ پرهیز کند و صادق باشد. در سه جلسه ای که پیش از ازدواج برای آشنایی داشتیم، متوجه شدم، مرتضی هم دقیقاً مانند من فکر می کند و برای او هم مثل من، صداقت در زندگی مشترک اهمیت زیادی دارد، ما با این پیش شرط با یکدیگر صحبت کردیم، که هرگز به هم دروغ نگوییم و نسبت به یکدیگر صادق باشیم، حتی اگر این صداقت ما را در مقطعی ناراحت کند، خوشبختانه تا اینجای کار که هر دو به این شرط پایبند بودیم.

به سبک سنتی ازدواج کردید؟

صبا راد:شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم ما از طریق یکی از دوستانم، به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.
مرتضی علی آبادی:زمان بین آشنایی و دوره عقد ما به ک تر از یک ماه رسید، اما در طول همین مدت کوتاه، ما به شناخت خوبی از یکدیگر دست پیدا کردیم و متوجه شدیم تفاهم در کلیات می تواند به ما کمک کند تا در جزئیات هم به هم نزدیک شویم.

مادرتان اجرای همسرتان را در سیما دیده بودند؟

مرتضی علی آبادی:رویکرد برنامه هایی که معمولاً صبا اجرای آن را برعهده دارد به گونه ای است که خانم ها بیشتر مخاطب آن هستند. به همین خاطر مادرم با علاقه خاصی برنامه ایشان را دنبال می کرد و نکته جالب اینجاست که علاقه خاصی به سبک اجرای ایشان داشتند و معتقد بودند ایشان خیلی عالی اجرا می کند، در آن مقطع من تنها به عنوان یک مجری و هنرمند نسبت به ایشان شناخت داشتم و احترام زیادی هم برایشان قائل بودم، اصلاً فکر نمی کردم یک روز، دست تقدیر ما را کنار سفره عقد بنشاند.

صبا و مرتضی:ما هیچ کدام اهل برگزاری مراسم تشریفاتی برای عروسی نیستیم. البته نمی خواهیم به این بهانه از دوستان و فامیل هایمان دعوت نکنیم ما دوست داریم بیش از اینکه یک شب تشریفاتی را به وجود آوریم یک شب خاطره انگیز را برای دوستانمان خلق کنیم به همین خاطر دوستانمان نباید منتظر عروسی تشریفاتی ما باشند.


عکس و بیوگرافی صبا راد

صبا راد مجری تلویزیون


عکس و بیوگرافی صبا راد

صبا راد مجری تلویزیون


عکس و بیوگرافی صبا راد

صبا راد مجری تلویزیون


عکس و بیوگرافی صبا راد
عکس و بیوگرافی صبا راد
عکس و بیوگرافی صبا راد
عکس و بیوگرافی صبا راد

گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits