دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به کدام شهرهای تایلند می توان ارزان سفر کرد؟
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
تایلند یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین کشورهای دنیاست و سفر به آن به قدری هیجان انگیز است که چه جوانترها و مجردها و چه خانواده ها به سفر به آن علاقه نشان می دهند

تایلند یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین کشورهای دنیاست و سفر به آن به قدری هیجان انگیز است که چه جوانترها و مجردها و چه خانواده ها به سفر به آن علاقه نشان می دهند. اگر شما هم از طرفداران سفر به تایلند هستید، اما دغدغه تان تامین هزینه های سفر به تایلند است و به دنبال سفر ارزان به تایلند هستید، این مطلب دقیقا برای شما نوشته شده است. چراکه ما در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که به کدام شهرهای تایلند می توان ارزان سفر کرد! ما در ادامه به شما ارزان ترین شهرهای تایلند را معرفی می کنیم و نکاتی برای سفر ارزان به تایلند با تور ارزان تایلند نیز ارائه می کنیم که مطمئنا در تور تایلند به کارتان خواهند آمد!

سفر ارزان به بانکوک با تور ارزان تایلند

بانکوک به عنوان پایتخت تایلند یکی از جذاب ترین شهرهای تایلند محسوب می شود. در شهر بانکوک هم می توانید خرید ارزانی داشته باشید و هم می توانید غذای ارزانی میل کنید. از این گذشته، می توانید در یک هتل ارزان در بانکوک اقامت کنید و بدین شکل با کمترین بودجه ممکن در تایلند اقامت کنید. خوبی بانکوک این است که در نزدیکی پاتایا نیز واقع شده است و شما به راحتی می توانید ظرف یک تا دو ساعت از بانکوک به پاتایا دسترسی پیدا کنید و دوباره به بانکوک برگردید. کافی است که یک تور ارزان تایلند یا تور ارزان بانکوک از آژانس مسافرتی زیما سفر تهیه کنید تا سفر ارزان به بانکوک برایتان محقق شود و بتوانید با کمترین بودجه ممکن کشور زیبای تایلند را از نزدیک ببینید.

به کدام شهرهای تایلند می توان ارزان سفر کرد؟

سفر ارزان به کانچانابوری با تور ارزان تایلند

کانچانابوری حدودا 2 ساعت و نیم با بانکوک فاصله دارد و هزینه اقامت در آن بسیار پایین است. با این حساب، بد نیست که اگر در تور تایلند زمان کافی داشتید، به کانچانابوری نیز بروید و تجربه اقامت در این شهر ارزان در تایلند را هم کسب کنید. خوبی کانچانابوری این است که هم آرامش بسیار زیادی دارد و معمولا اقامت در آن بعد از اقامت در شهرهای پرهیاهو و شلوغی مثل بانکوک و پاتایا به توریستان می چسبد! از این گذشته، هزینه اقامت در هتل های آن و هزینه خورد و خوراک در آن بسیار پایین است. نکته مثبت دیگری که کانچانابوری دارد، این است که این منطقه هم طبیعت زیبایی دارد و هم اماکن تاریخی متعددی را در خود جای داده است. در نهایت به شما توصیه می کنیم که اگر قصد سفر ارزان به کانچانابوری را دارید، از خرید بطری های آب معدنی 5 دلاری آن خودداری کنید و به جایش یک فیلتر آب 1 دلاری تهیه کنید و از آن برای خوردن آب آشامیدنی کانچانابوری استفاده کنید. شاید باورتان نشود، اما همین کار ساده نیز باعث می شود که شما سفر ارزان تری به تایلند داشته باشید.

به کدام شهرهای تایلند می توان ارزان سفر کرد؟

سفر ارزان به جزیره سامویی در تور تایلند

سامویی یک جزیره زیبا در شرق تایلند است و برخلاف آنچه که اکثر توریستان فکر می کنند، مقصد گردشگری ارزانی در تور تایلند است. چراکه مسافران می تواند به رایگان از بیشتر جاذبه های طبیعی سامویی دیدن کنند و بدون اینکه کوچکترین هزینه ای کنند، تفریحات رایگان متعددی را در تور تایلند تجربه کنند. از این گذشته، جزیره سامویی 24 ساحل زیبا هم دارد که بازدید از هر کدامشان می تواند بهترین تفریح در تور تایلند باشد. با رزرو یک تور ارزان تایلند از آژانس مسافرتی زیما سفر می توانید این جزیره بهشتی را هم از نزدیک ببینید.

به کدام شهرهای تایلند می توان ارزان سفر کرد؟

سفر ارزان به کوه فانگان در تور تایلند

کوه فانگان یکی دیگر از جزایر زیبای تایلند است که هر کسی را شیفته خودش می کند. این جزیره در نزدیکی سامویی واقع شده است و یکی از سرزنده ترین جزایر تایلند محسوب می شود. چراکه در هر ماه در شبی که ماه کامل می شود، یک جشن جذاب در کوه فانگان برگزار می شود و خیلی از توریستان به خاطر شرکت در این جشن است که راهی کوه فانگان با تور ارزان تایلند می شوند. شما هم می توانید با تور ارزان تایلند راهی این جزیره زیبا شوید و در یکی از جشن های جالب آن شرکت کنید. خوشبختانه باید بگوییم که هزینه خورد و خوراک در این جزیره به شدت پایین است و شما می توانید انواع غذاهای دریایی تازه و خوشمزه و البته ارزان را از بازارهای شبانه کوه فانگان تهیه کنید. البته به شما توصیه می کنیم که اگر واقعا به دنبال سفر ارزان به تایلند و بازدید از جزیره کوفانگان هستید، از رفتن به این جزیره در حوالی شب جشن خودداری کنید و مطمئن باشید که اگر یک هفته زودتر از جشن به این جزیره بروید، هزینه سفرتان خیلی کمتر هم خواهد شد!

به کدام شهرهای تایلند می توان ارزان سفر کرد؟

سفر ارزان به کرابی با تور ارزان تایلند

کرابی یکی از زیباترین و البته محبوب ترین جزایر تایلند است. خبر خوبی که برای شما داریم، این است که شما با تور ارزان کرابی آژانس مسافرتی زیما سفر می توانید با کمترین هزینه ممکن از این جزیره زیبا در تایلند دیدن کنید. جزیره کرابی سواحل بسیار زیبایی دارد و معمولا بازدید از آن برای هر کسی با هر سن و سالی جذاب است. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال سفر ارزان به کرابی هستید، در حوالی منطقه آئو نانگ کرابی اقامت کنید و از آنجا با پرداخت 6 دلار به عنوان کرایه قایق به خلیج تونسای بروید و یک روز عالی را سپری کنید و تا جای ممکن از رفتن به خلیج ریلی که مشهورتر و گران تر است، خودداری کنید.

به کدام شهرهای تایلند می توان ارزان سفر کرد؟

سفر ارزان به پوکت با تور ارزان تایلند

شاید شما هم شنیده باشید که پوکت گران ترین جزیره تایلند است، اما باید به شما بگوییم که این گفته همیشه هم درست نیست! در واقع اینکه سفر شما به پوکت چقدر برایتان تمام می شود، بستگی به انتخاب های خود شما دارد! شما می توانید با کمی دقت و برنامه ریزی هزینه های سفر به پوکت را کاهش دهید و در یک کلام ارزان به پوکت سفر کنید! کافی است که این توصیه های ما را به کار بگیرید تا از صرف هزینه های اضافه در پوکت در تور تایلند خودداری کنید. به شما توصیه می کنیم که برای تردد در پوکت از سانگ تائو (اتوبوس های محلی) استفده کنید و تا جای ممکن از خوردن غذا در رستوران های توریستی پوکت خودداری کنید.

به شما توصیه می کنیم که غذاهای ارزان خیابانی پوکت را امتحان کنید و مطمئن باشید که هم طعم و مزه شان و هم قیمت هایشان نظرتان را جلب خواهند کرد. برای تفریح ارزان در پوکت هم بهتر است که از امتحان کردن غواصی در پوکت و شرکت در تورهای گران غواصی آن صرف نظر کنید و به جای آن اسنورکلینگ (غواصی کم عمق) را در پوکت امتحان کنید. برای تجربه این تفریح کافی است که به یکی از بازارهای شبانه پوکت بروید و از آنجا وسایل اسنورکلینگ را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید و بعد به یکی از 38 ساحل موجود در پوکت بروید تا در آب های زلال سواحل پوکت شنا کنید و موجودات دریایی آن ها را از نزدیک ببینید. از همه این ها گذشته، به شما توصیه می کنیم که با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید و یک تور پوکت برای خودتان رزرو کنید تا بدین شکل بتوانید به میزان قابل توجهی در هزینه های سفر به پوکت صرفه جویی کنید!

به کدام شهرهای تایلند می توان ارزان سفر کرد؟

معرفی آژانس زیما سفر پارس

از آژانس های مسافرتی مورد تایید سازمان گردشگری در منطقه میرداماد می توان به آژانس مسافرتی زیما سفر پارس اشاره داشت.

خدماتی نظیر خرید بلیط ارزان هواپیما تورهای داخلی و تورهای خارجی هوایی و زمینی با بهترین کیفیت و خدمات نظیر تایلند و استانبول ، هند ، کیش ،مشهد و قشم بصورت کاملا تخصصی با پایین ترین قیمت ها و سایر مسیرها همچون گرجستان ، مالزی ،آنتالیا ،دبی ،اندونزی ،ارمنستان و عمان تنها بخشی از خدمات گسترده آژانس مسافرتی زیما سفر هستند.

اگر در بین لیست آژانس هواپیمایی تهران جستجو کنیم و اصلی ترین و بهترین آنها را از نظر کیفیت خدمات و مشتری مداری و رضایت مسافران بررسی کنید بدون شک آژانس مسافرتی زیما سفر پارس در بالای این لیست قرار می گیرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits