دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پیشنهادی برای خرید اجاق گاز ایرانی
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر به دنبال خرید اجاق گاز ایرانی هستید، اما نمی دانید که از چه برند داخلی خرید کنید، ما به شما اجاق های مهیار گاز را معرفی می کنیم. به دلیل: کیفیت بی نظیر ایمنی بالا بدنه محکم و زیبا پخت غذا...

اگر به دنبال خرید اجاق گاز ایرانی هستید، اما نمی دانید که از چه برند داخلی خرید کنید، ما به شما اجاق های مهیار گاز را معرفی می کنیم. به دلیل:

  • کیفیت بی نظیر
  • ایمنی بالا
  • بدنه محکم و زیبا
  • پخت غذا در زمان کوتاه

و ده ها دلیل دیگر که به راحتی قادر است، سوء ظن شما را نسبت به استفاده از محصولات داخلی از بین ببرد.

اجاق گاز مهیار گاز، طرحی نو برای آفرینش طعم های نو

راه اندازی برند مهیار گاز در صنعت فر و اجاق گاز، شگفتی ساز شد. تا به حال همه ما، مهیار گاز را برند محصولات گرمایش می دانستیم؛ اما از امروز این برند محبوب، طراحی، تولید و اجرای خط تولید اجاق گاز را با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا عهده دار شده است. آنچه این برند را از سایر برندهای موجود متمایز می کند، جنس قطعات و کیفیت بالای این محصول می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برند مهیار گاز و ساختار بی نظیر محصولات آن

ما نامی آشنا در صنعت اجاق گاز هستیم و این اعتبار را از رضایت شما عزیزان وام می گیریم. در تولید اجاق گاز فردار و اجاق گاز طرح فر پیشتازیم و می کوشیم تا دایره مشتریان وفادارمان را افزایش دهیم.

برای ساخت و پردازش قطعات اجاق های فردار و طرح فر برند مهیار گاز از استیل بگیر و استیل نگیر تایوانی استفاده شده است که مرغوب ترین نوع اجاق گاز می باشد. همچنین جس قطعاتی مانند موتور فن، فن بلوور، تایمر، موتور جوجه گردان و المنت ایتالیایی و ترک می باشد.

از دیگر ویژگی های ساختاری این برند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از دستگاه های پیشرفته آلمانی شامل دستگاه های پرس و پانچ لیزر در خط تولید
  • با توجه به تولیدی بودن محصولات این کارخانه، امکان سفارشی سازی محصولات با بهره گیری از تیم تحقیق و

توسعه، متناسب با نیاز و فرهنگ هر کشور می باشد.

اجاق گازهای فردار و طرح فر این برند، علاوه بر کیفیت بی نظیر و ایمنی بالا، از قیمتی مناسب نیز برخوردار هستند. همچنین با خرید از وبسایت مهیار گاز، می توانید از تخفیف های باور نکردنی شان مطلع شوید و یک خرید دلپذیر داشته باشید.

گارانتی این محصولات، شما را به مدت زمان زیادی در برابر هر نوع خرابی بیمه می کند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی، با تماس با نمایندگی این شرکت، می توانید از خدمات پس از فروش آن ها بهره مند شوید. در حالی که این مورد برای برندهای خارجی مشکل ساز است و در صورت خرابی یک قطعه، به دلیل وجود تحریم ها و نبود قطعات در داخل کشور، ممکن است مجبور به خرید دوباره یک اجاق گاز جدید شوید و از خیر تعمیر اجاق گاز قبلی بگذرید.

پیشنهادی برای خرید اجاق گاز ایرانی

خرید اجاق گاز فردار و اجاق گاز طرح فر

اگرچه انواع و اقسام اجاق گازها و فرهای توکار به بازار اجاق گاز راه پیدا کرده اند، اما همچنان خرید گاز فردار و خرید گاز طرح فر از محبوبیت ویژه ای برخوردارند. دلیل آن هم واضح و مشخص است. چون در اجاق گاز فردار، شما امکان استفاده از فر و اجاق گاز را به صورت همزمان دارید و دیگر نیازی نیست که یک فر نیز به صورت جداگانه خریداری کنید. سرشعله های این اجاق گاز ساباف ایتالیا می باشد و جنس ولوم های کنترل آن از باکالیت است.

به طور کلی، اجاق های برند مهیار گاز از جنس استیل مرغوب ضد خش ساخته شده و جنس درب آن ها از شیشه نشکن می باشد.

اما در مورد خرید اجاق گاز طرح فر، کمی موضوع متفاوت است. ظاهر این اجاق گاز همانند اجاق گاز فردار است اما از محفظه آن می توان به عنوان کابینت استفاده کرد. برای مکان های اداری و یا خوابگاه ها بسیار مناسب می باشد.

انواع اجاق گازهای برند مهیار گاز

  • گاز فردار
  • فر توکار
  • گاز مبله
  • اجاق گاز طرح فر
  • اجاق گاز استیل

در هنگام خرید اجاق گاز حتما به نشان کیفیت و برچسب استاندارد آن توجه فرمایید و از اصل بودن ضمانت کالا مطمئن شوید. به وب سایت مهیار گاز سر بزنید و با استفاده از تخفیف های ما یک خرید رویایی و ایده آل داشته باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits