دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رابطه اهنگ شاد جدید و قدیمی در داشتن رابطه عاشقانه
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
ساختن و داشتن یک رابطه عاشقانه و سالم انقدرها هم سخت نیست و نیازی نیست کارهای بزرگی هم انجام بدی. با یک کادوی کوچیک، یه متن جذاب و حتی فرستادن یک آهنگ شاد عاشقانه هم میشه که رابطه جذاب و شاد بمونه.

ساختن و داشتن یک رابطه عاشقانه و سالم انقدرها هم سخت نیست و نیازی نیست کارهای بزرگی هم انجام بدی. با یک کادوی کوچیک، یه متن جذاب و حتی فرستادن یک آهنگ شاد عاشقانه هم میشه که رابطه جذاب و شاد بمونه.

رابطه عاشقانه

درست است که این روزها ساختن و نگه داشتن یک رابطه عاشقانه و سالم بسیار سخت شده است اما آیا دو طرف رابطه هم به اندازه کافی تلاش میکنند؟

باور عمومی در این قضیه به انجام کارهای بزرگ و خاص محدود می‌شود اما آیا واقعا این کارها لازم است؟

یک رابطه عاشقانه خوب، رابطه‌ای است که باعث آرامش روحی و شادی درونی فرد شود و فرد برای نگهداشتن و بهبودش تلاش کند، در این مسیر همواره ناهمواری هایی وجود دارد اما آنقدر نیست که شما را زده کند. برای تزریق هیجان و همچنین خوشحال کردن طرف مقابل هم نیازی به انجام کارهای خارق العاده نیست و برعکس حتی می‌توان با کارهای کوچیکی مثل خرید گل یا شکلات، تیشرت مورد علاقه، کتاب مورد علاقه، ارسال متن یا شعر عاشقانه به صورت ناگهانی و یکی از مهمترین آنها ارسال یا پخش آهنگ عاشقانه شاد یا احساسی در مواقع دو نفره، رضایت طرف مقابل را جذب کرد و رابطه را جذاب تر و قشنگتر کرد.

تاثیر موسیقی در روابط

تحقیقات نشان از تاثیر مستقیم موسیقی بر عواطف انسانی و حتی ذهن او دارند. برای مثال کودکانی که با موسیقی‌ بزرگ می‌شوند، ذهن فعال تر و خلاق‌تری دارند. در رابطه هم موسیقی همینگونه عمل میکند. یک آهنگ شاد خوب باعث ترشح هورمون شادی می‌شود و سبب ایجاد ارتباط بهتر و پایدارتر میشود. پخش کردن آهنگ عاشقانه در مواقع دو نفره، می‌تواند باعث ایجاد ارتباط عاطفی و احساسی بهتر شود و حس بهتر و تجربه بهتری از یک رابطه را برجای میگذارد.

در ادامه ما به شما کمک می‌کنیم تا تعدادی آهنگ عاشقانه آرام و شاد مناسب انتخاب کنید.

آهنگ‌های عاشقانه شاد

یکی از شادترین خواننده های آهنگ‌های عاشقانه، بهنام بانی است. آهنگ شماره یک اختصاص دارد به قرص قمر 2 بهنام بانی که از شادترین آهنگ های عاشقانه جدید است. یکی از بهترین آهنگ های موجود برای اینکه باهاش همخوانی کنید و علاقه خود را ابراز کنید تا بتوانید خنده روی لب‌های معشوق بکارید. حتما روی قسمت "جان جان تو شدی لیلی این خونه" مانور دهید که قدرت بالایی دارد.

آتش عشقت در جان من افتاد یک ابراز علاقه بی نقص و کامل است که در ادامه با تعریف از ظاهر زیبای معشوق کامل می‌شود. در حین همخوانی با این آهنگ عاشقانه با اشاره مستقیم به چشم و گیسوی یار مطمئن باشید که تمام هوش و حواس یار به شماست. آرون افشار با گیسو پریشان شماره دو این لیست هستند که بسیار اثر شاد و جذابی است.

رابطه اهنگ شاد جدید و قدیمی در داشتن رابطه عاشقانه

یک رابطه مناسب و درست، به شما در پیشبرد اهداف زندگی و همچنین موفقیت در امور روزانه کمک میکند، نکته‌ای که علیرضا طلیسچی در "زندگی جونم" به آن اشاره میکند و مستقیما از یار خود بابت این اتفاق فرخنده و حضور در زندگی او تشکر میکند. یکی از مهمترین چیزها در هر رابطه این است که نشان دهید قدردان بودنش هستید پس هر از چندگاهی از زندگی جونم استفاده کنید.

احسان خواجه امیری یکی از آن خواننده‌های عاشق فوق العاده است که همواره از عشق در آهنگ هایش استفاده می‌کند. یکی از بهترین آهنگ های عاشقانه او آهنگ زیبای "یکیو دارم" است که در آن پز عاشقی خود را به دنیا می‌دهد. از طرفی دیگر احسان عزیز در این آهنگ به مفهوم عاشق در خدمت معشوق اشاره میکند و این حضور و خدمت را خیلی عاشقانه و جذاب توصیف میکند. در قسمتی از شعر احسان خواجه امیری می‌گوید: "یکیو دارم حواسش به منه" و چقدر این داشتن خوشحال کننده و آرامش دهنده میتواند باشد.

"سر تو دعواس بین دل و عقلم"، شاید هیچ توصیفی بهتر از این توصیف برای عشق نباشد. امیر عباس گلاب در آهنگ دعوا به زیبایی هرچه تمام تر توانسته این مفهوم عشق را بیان کند. از طرفی دیگر با اشاره به اینکه وقتی یار خود را میبیند هیجان زده می‌شود، دیگر مفهوم دوست داشتن را گوشزد میکند. یکی از شادترین عاشقانه‌ها همین آهنگ دعواست که می‌تواند باعث ساختن خاطره های خوب دو نفره شود، چیزی که می‌تواند باعث کلی اتفاق قشنگ و زیبا شود.

آهنگ‌های عاشقانه آرام و احساسی

یکی از معروفترین آهنگ های عاشقانه قدیمی، آهنگ زیبای عشق یعنی فریدون آسرایی میباشد. آهنگی که واقعا هدف یک رابطه عاشقانه که آرامش درونی میباشد را به خوبی نشان میدهد. از طرفی، فریدون عزیز به خوبی به هیجان ناشی از دیدار و لمس معشوق میگوید. یکی از بهترین آهنگ های ممکنه برای تاثیر کافی و مناسب روی یار همین آهنگ زیبا و جذاب است.

چه مصرعی بهتر از "در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه" راجع به سردرگمی و در به دری عاشق می‌تواند صحبت کند. رضا بهرام که با آن صدای خاص و جادوییش توانسته راه موفقیت را طی کند، با آهنگ گل عشق توانست مخاطبین زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. نکته دگیر این آهنگ، نحوه نگاه عاشق به معشوق است که از نظر او کل زیبایی دنیا در یار خلاصه می‌شود و این قدرت واقعی عشق است. این آهنگ در کنار یک شاخه گل می‌تواند معجزه کند. ریمیکس شاد این آهنگ نیز بسیار خوب می‌باشد و توصیه می‌شود.

سال های پیش بود که از هر ماشین و ضبطی یک آهنگ به فراوانی پخش میشد، "جز تو کی میتونه عزیز من باشه". یکی از بهترین آهنگ های عاشقانه قدیمی محمد علیزاده که همواره از قطعات محبوب وی می‌باشد. آهنگی که هم یک رابطه عاشقانه و مزایای آن اشاره دارد و از سویی دیگر به این اشاره دارد که وقتی یار نیست، عاشق دچار بیقراری و سردرگرمی میشود. این آهنگ برای مواقع دو نفره فوق العادست و با توجه به زیبایی و خاطره انگیز بودنش، میتواند هیجان و عواطف یار را برانگیزد.

رابطه اهنگ شاد جدید و قدیمی در داشتن رابطه عاشقانه

یکی از معروفترین آهنگ های عاشقانه که وقتی منتشر شد توانست تا مدت‌ها جز بهترین ها باشد و حسابی ترکوند، آهنگ زیبای دلارام گروه پازل و حمید هیراد بود. آهنگی بسیار احساسی و تاثیر گذار که می‌تواند هر آدم عادی‌ای را ترغیب به عاشقی کند. بیان حس عاشقی در این آهنگ و اشاره مستقیم به چشم و موی یار یکی از نقاط قوت این آهنگ است که باعث می‌شود با ابراز علاقه و به همراه گرفتن دست یار یا نوازش موهایش تاثیر بسزایی داشته باشد.

من عاشق تو لیلا، از همین مصرع اول آهنگ وای از این حالم گروه ایهام میتوان فهمید که آهنگ راجع به چیست. گروه ایهام که با آهنگ‌های عاشقانه و سبک متفاوت توانستند مسیر موفقیت را طی کنند در این آهنگ احساسی عشق و عاشقی را به مستی تشبیه کرده‌اند و وجود معشوق را به آن جام شرابی که دل را اسیر خود کرده. اما نکته دیگر این آهنگ وجود معشوق برای عاشق است که می‌تواند تسکین دهنده درد او و رفع خستگی روح و جانش باشد.

همانطور که در بالا دیدید انتخاب یک آهنگ مناسب میتواند ورق را به نفع شما برگرداند، پس در جستجوی آهنگ مناسب کوشا باشید و دقت کنید که در هر شرایطی از پیش آهنگ مناسبی داشته باشید، ضمن اینکه دیگر کارهای گفته شده در ابتدای نوشته را فراموش نکنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits