دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چرا لیفت بینی جایگزین مناسبی برای جراحی بینی میباشد؟
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
بینی شما مستقیما در مرکز صورت شما قرار دارد و یک کانون اصلی است و در تعادل کلی صورت شما نقش اساسی دارد. حتی یک بینی کمی نامتناسب یا نامتقارن می تواند تاثیرات زیادی بر هماهنگی ویژگی های صورت شما...

بینی شما مستقیما در مرکز صورت شما قرار دارد و یک کانون اصلی است و در تعادل کلی صورت شما نقش اساسی دارد. حتی یک بینی کمی نامتناسب یا نامتقارن می تواند تاثیرات زیادی بر هماهنگی ویژگی های صورت شما داشته باشد.

با کمک جراحی و لیفت بینی می توانید شکل و اندازه و تقارن را در صورت خود ایجاد کنید. علی رغم تمرکز روی چندین ناحیه ای کوچک، در بینی میتواند تاثیرات عظیمی و ماندگار داشته باشد که باید قبل از برنامه ریزی جراحی مورد توجه قرار گیرد.

در دنیای یکه در جامعه ای با سرعت زیاد زندگی می کنیم، مردم به طور فزاینده به دنبال گزینه های غیر جراحی برای زیبا کردن هرچه بیشتر بینی، با کمبود زمان هستند. دو گزینه وجود دارد که افراد می توانند بینی خود را تغییر شکل بدهند: بدون جراحی یا همان لیفت بینی و یا پرکننده های بینی که برای این نوع روش های زیبایی میتوانید به دکتر حاتمی متخصص زیبایی مراجعه کنید.

پرکننده های بینی :

درمان با پرکننده های بینی معمولا شامل تزریق ژل بینی پرکننده های هیالورونیک اسید(HA) به پوست است. برای تغییر شکل بینی با افزودن مواد به مقدار دقیق برای بینی استفاده می شود. این پرکننده ها از ژل ها HA ساخته شده اند که با بدن شما سازگار است. بعد از تنظیم کرم بی حس کننده یا بی حسی موضعی، پزشک پرکننده های HA را به داخل پل و نوک بینی تزریق ژل بینی می کند تا بینی را کشیده تر و بهبود ببخشد.

معرفی انواع روشهای فرم دهی بینی با لیفت

لیفت بینی را می توان به روش های مختلفی و در کلینیک های زیبایی و پوست مجهز انجام داد، لیفت بینی با نخ با PDO یکی از این روش ها است. با استفاده از جدیدترین فن آوری پزشکی، از نخ های پلیژ متیو اکسانون ( PDO) که 100 درصد از نظر زیستی سازگار و قابل جذب توسط بدن ما هستند، می توان بینی را نیز بدون جراحی تقویت کرد. همچنین به عنوان یک عمل غیر تهاجمی شناخته می شود.

لیفت بینی با نخ PDO درمانی است که می تواند طی کمتر از یک ساعت انجام شود. به دلیل حداقل کبودی و تورم در صورت، بیماران میتوانند پس از آن فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند. پزشک پس از بی حسی و استفاده از بی حسی موضعی، نخ های ریز را در امتداد پل بینی برای قد و سپتوم قرار می دهد تا بینی را بهبود ببخشند. نخ ها در زیر پوست قرار دارند تا از پل بینی و نوک بالا بروند و در ضمن تحریک تشکیل کلاژن را فراهم می کنند تا لیفت پایدار برای بینی ایجاد شود.

Why Lift nose best alternative for nose surgery که در لینک قبل در یکی از سایت های بین الملل معتبر ذکر شده است که میتوانید به لینک آن مراجعه کنید.

یکی از مدرن ترین کلینیک هایی که این نوع روش را به بهترین شکل انجام میدهد کلینیک پوست آرمان الهیه است. این روش ها که توسط دکتر حاتمی در کلینیک پوست و زیبایی آرمان الهیه انجام میشود از طریق به روز ترین دستگاه ها و به طور تقریبی بیش از 2000 هزار لیفت با نخ برای بینی و رفع قوز بینی در این کلینیک انجام میشود. برای دریافت هزینه لیفت بینی میتوانید به سایت armanelahie.com مراجعه فرماید.

هزینه جراحی زیبایی بالاکشیدن بینی

هزینه این جراحی با لیفت بستگی به روش دقیق شما دارد. بسته مراقبت از هزینه ثابت شما شامل تمام هزینه های بیمارستان شما برای جراحی زیبایی لیفت بینی، جراح زیبایی و هزینه های بیهوشی مشاور شما خواهد بود. همچنین این امکان را برای هر نوع مراقبت سرپایی به مدت 6 روز پس از ترخیص و یک مشاوره پیگیری فراهم می کند. تنها هزینه اضافی که شما خواهید داشت، ملاقات اولیه شما با جراح زیبایی و هرگونه ملاقات اضافی در صورت لزوم است. شما میتوانید با گزینه های مقرون به صرفه ، رقابتی و آسانی را برای تنظیم گزینه های مالی خود بررسی کنید تا بتوانید بهترین قیمت را برای انجام لیفت بینی یا تزریق ژل بینی خود پیدا کنید.

اثرات جانبی روش لیفت بینی

از آنجایی که نخ های PDO قابل جذب بیولوژیکی هستند، آنها در 6 تا 8 ماه پس از درمان تجزیه می شوند. PDO یک ماده اساسی است که توسط جراحان برای بخیه های جراحی آنها استفاده می شود. طبیعی است که بلافاصله پس از درمان مقداری درد و تورم را تجربه کنید. با این حال، این عوارض جانبی طی چند روز فروکش می کنند.

طول عمر لیفت بینی

نتایج حاصل از لیفت بینی ممکن است حدود 1 الی 2 سال به طول انجامد. اگر درمان 9 ماه پس از درمان اولیه تکرار شود، می توانید نتیجه طولانی مدت داشته باشید. با تحریک کلاژن در بینی، ممکن است برخی از لیفت های بینی به صورت دائمی پیش بینی شود.

چرا لیفت بینی جایگزین مناسبی برای جراحی بینی میباشد؟

مزایای استفاده از نخ در بالاکشیدن بینی

فواید جراحی های غیر تهاجمی بینی هم از نظر زیبایی و هم از نظر پزشکی است. از نظر آرایشی، ممکن است خودتان نسبت به شکل بینی خود آگاهی داشته باشید و برای بهبود ظاهر آن از زیبایی بینی استفاده کنید و بینی خود را بهبود بخشید. دلایل پزشکی برای لیفت بینی ممکن است شامل اصلاح یک آسیب بینی در صورت شکسته شدن یا خم شدن یا راه های هوایی بینی شما که باعث ایجاد مشکلات تنفسی می شوند، باشد.

چگونگی روش جراحی بینی

عمل بینی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود، به این معنی که هیچ شب اقامت ندارید. بیهوشی عمومی یا موضعی دریافت خواهید کرد. با بیهوشی عمومی، در طول عمل میخوابید. با بی حسی موضعی، آرام می شوید و بینی شما بی حس می شود، بنابراین قادر به احساس درد نخواهید بود. دوام این عمل زیبایی 12 ماه میباشد.

این روش شامل قرار دادن نخ ها به پوست است که برای محکم تر کردن و کشیدن شدن پوست بینی خواهد بود. نخ ها در پوست باقی می ماند و در نهایت تجزیه بیولوژیکی می شوند، یعنی نتایج این عمل تقریبا 18 ماه به طول می انجامد، در این مرحله، بیمارانی که مایل به حفظ جوانی خود هستند، قادر به انجام عمل زیبایی لیفت بینی هستند.

این عمل جراحی حدود یک ساعت طول می کشد، اگر چه این امر از بیمار تا بیماری دیگر متفاوت است و همچنین به انتظارات فردی شما نیز بستگی دارد. حس بویایی شما ممکن است تحت تاثیر این عمل جراحی قرار بگیرد اما به طور معمول بعد از چند هفته به روال قبل برخواهد گشت و البته ممکن است به دلیل غیر تهاجمی بودن کمی کبودی و تورم در قیمت های میانی بینی داشته باشید که بعد از چند روز از بین خواهد رفت.

پزشک معالج

اگر در حال انجام این عمل زیبایی هستید همیشه باید با یک پزشک معتبر مشورت کنید که میتواند به شما در تصمیم گیری بهترین موارد برای شما کمک کند. شما همچنین باید تحقیق خود را انجام دهید، در مورد تجربیات آنها از دیگران سوال کنید و به عکس های قبل و بعد از پزشک را بررسی کنید تا احساس بهتری از کار پزشک معالج خود داشته باشید. برگرفته شده از https://armanelahie.com/ برای اطلاعات بیشتر با کلینیک پوست آرمان الهیه تماس حاصل فرمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits