دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نسل جدید جاکفشی ها !
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
امروزه با رشد بصری بشر ، طراحی دکوراسیون هایی که قبلا جدید به نظر میامدند کهنه شده اند . اما چرا با گذشت عمر طولانی چیزی مثله کت و شلوار این اتفاق برایش نیفتاده است . اگر کمی با طراحی داخلی آشنا...

امروزه با رشد بصری بشر ، طراحی دکوراسیون هایی که قبلا جدید به نظر میامدند کهنه شده اند . اما چرا با گذشت عمر طولانی چیزی مثله کت و شلوار این اتفاق برایش نیفتاده است .

اگر کمی با طراحی داخلی آشنا باشید براحتی متوجه خواهید شد که کت و شلوار از قانون 60 که همان رنگ مشکی ، 30 که همان پیراهن سفید و 10 که همان کراوات است پیروی میکند . این قانون سالها در طراحی داخلی و حتی محصولات متنوع استفاده شده است . از پیشرو های این طراحی ها میتوان به دیزاین های ایتالیایی اشاره کرد .

قطعا یک جاکفشی خوب هم بعنوان یک محصول باید از قوانین طراحی شیک و مدرن برخوردار باشد تا بتواند زیبایی بخش منزل شما باشد و بعنوان یک عضو مجزا بنظر نرسد .

جاکفشی پلاستیکی وندیک با تکنولوژی و طراحی ایتالیا نیز از این مورد مستثنی نیست و توانسته با تولید در رنگ های متنوع و طراحی ایتالیایی زیبایی بخش خانه شما شود .

با رشد جمعیت و گسترش شهرها،استفاده بیش از حد منابع طبیعی مانند درختان و قطع بی رویه آن ها برای تهیه انواع محصولات چوبی، صدمات جبران ناپذیری به طبیعت وارد کرده است . در نتیجه استفاده از محصولات جایگزین محصولات چوبی کمک شایانی به حفظ منابع طبیعی خواهد کرد .

شرکت آسیا پلاستیک شرق، تولیدکننده لوازم پلاستیک با بیش از ۴۰ سال سابقه ی درخشان در زمینه تولید لوازم پلاستیکی کودک با برند تاتیا و لوازم آشپزخانه با برند آسیا محصولات جدیدی را با برند وندیک روانه بازار کرده. محصولات وندیک با کیفیت ساخت بی نظیر و استحکام بالا میتواند جایگزینی مناسب برای محصولات چوبی باشد که با استفاده از این محصولات از قطع بی‌رویه درختان جلوگیری خواهد شد .

نسل جدید جاکفشی ها !

از محصولات برتر در این حوزه جاکفشی پلاستیکی یکی از محصولات این شرکت است که در مدل های متنوع ارائه شده است . این محصولات به نسبت مشابه چوبی با هزینه بسیار بصرفه تر قابل تهیه هستند. کمد هایی با کشو و طبقه های مختلف که با داشتن ویژگی هایی از جمله ضد اب ، ضد باکتری و ضد گرد و غبار بودن برای استفاده در فضاهای مرطوب مناسب هستند .

اینها تنها بخش کوچکی از ویژگیهای جاکفشی پلاستیکی این شرکت است . از مزایای دیگر محصولات وندیک نسبت به چوب میتوان به سبک‌تر بودن، حمل و نقل آسان، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ اشاره کرد که استفاده از این محصولات را بسیار ساده و کاربردی کرده است .

شرکت آسیا پلاستیک با توجه به نیاز بازار در سال ۱۳۹۴ اقدام به سرمایه گذاری مجدد در این حوزه داشته تا از طریق تولید محصولات جدید وندیک بتواند تجربه زندگی مدرن و متناسب با هر سلیقه و محدودیت را باکمترین هزینه برای مشتریانش فراهم کند .

نکته جالب دیگر در مورد این محصولات وزن پایین و استحکام بسیار بالای انهاست . محصولات وندیک براحتی تا 100 کیلو بار را تحمل کرده و با کوچکترین مشکل در قطعات میتوانید رایگان قطعه مورد نظر را تعویض کنید . گارانتی تعویض در واقع به شما اطمینان خواهد داد که وندیک از محصولات خود مطمئن بوده پس براحتی و با خیال راحت میتوانید با وجود تضمین کیفیت و تعویض 36 ماهه این محصولات را خریداری کنید . وندیک دارای سه نشان ایزو نیز هست .

نسل جدید جاکفشی ها !

یک نکته جالب دیگر این محصولات قابلیت مونتاژ و دمونتاژ است . البته این ویژگی تنها در جاکفشی پلاستیکی وندیک وجود ندارد بلکه شامل همه محصولات این شرکت می شود .

اما منظور از مونتاژ و دمونتاژ چیست ؟ قطعات یک محصول از محصولات وندیک را هر کسی براحتی میتواند سر هم کند یعنی این محصولات طوری طراحی شدند تا مشتری بتواند براحتی آن ها را مثل یک پازل سر هم کند و محصول نهایی را بسازد ، آن هم ظرف چند دقیقه. برای این کار به همراه محصول یک راهنمای مونتاژ هم وجود دارد که مراحل را برای شما به همراه تصویر شرح داده است.

این کار به مشتری کمک میکند تا بتواند یک کمد دو متری را از قطعات داخل یک کارتون 30 سانتی بسازد و براحتی جابجا کند که کم بودن حجم جابجایی هزینه ارسال این محصول را بسیار پایین آورده است . اما اگر وقت مونتاژ کردن محصولات وندیک را ندارید یا علاقه ای به این کار ندارید نگران نباشید کارخانه یا نمایندگی وندیک این کار را برای شما بصورت رایگان انجام خواهد داد .

وندیک دارای نمایندگی های گسترده در سراسر کشور است که جهت دریافت آدرس این نمایندگی ها کافیست با شرکت با شماره تماس های 55229001 الی 3 تماس بگیرید .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits