دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس نسل جدید دستگاه های حذف موهای زائد
3
زمان مطالعه: 6 دقیقه
قبل از معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس باید خاطر نشان کرد که دستگاه های لیزر موی زائد امروزه جزء پر فروش ترین تجهیزات پزشکی در حوزه ی پزشکی پوست، مو و زیبایی محسوب می شود. با توجه به استقبال روز...

قبل از معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس باید خاطر نشان کرد که دستگاه های لیزر موی زائد امروزه جزء پر فروش ترین تجهیزات پزشکی در حوزه ی پزشکی پوست، مو و زیبایی محسوب می شود. با توجه به استقبال روز افزون مردم و افزایش اهمیت سلامت و بهداشت زیبایی، شاهد افزایش تقاضا در این حوزه نیز می باشیم. با افزایش تقاضا در این رابطه، علم و تکنولوژی نیز وارد این عرصه شده و به طور مداوم در حال به روز رسانی و ارتقا فناوری های حوزه ی پوست، مو و زیبایی می باشد.

مساله ی حذف موهای زائد برای انسان همواره مورد توجه بوده که علاوه بر جنبه ی زیبایی، جنبه های بهداشتی را نیز شامل می گردد و از دیرباز با روش های مختلف سنتی اقدام به حذف موهای زائد صورت می گرفت؛ ولی امروزه با افزایش یافتن اهمیت این مساله و اشتیاق مردم روش های کاربردی مختلف دیگری نیز ابداع شده است که سرآمد آنها لیزر موهای زائد می باشد.

در شیوه ی لیزر موهای زائد انرژی لیزر با دقت بالا به ریشه ی مو تابانده می شود و با تبدیل انرژی لیزر به انرژی حرارتی در ریشه ی مو باعث حذف موثر و دائمی ریشه می گردد و بدون آسیب رساندن به بافت های مجاور فقط ریشه ی موی زائد مورد هدف را از بین می برد. علاوه بر این در شیوه ی لیزر موی زائد حذف مو به صورت موقت و دوره ی کوتاه مدت نمی باشد، بلکه با توجه به از بین رفتن فولیکول های مو امکان رشد مجدد آن سلب می گردد.

همانطور که گفته شد استفاده از شیوه ی لیزر برای حذف دائمی موهای زائد جدید ترین و کارآمد ترین روش در این رابطه می باشد و با این توضیحات بدیهی به نظر می رسد که دستگاه های مختلف و متنوعی برای لیزر موهای زائد تولید و ارائه ی بازار شده باشند. هر کدام از این سیستم ها مزایا و معایبی دارند که با گذر زمان و بهبود تکنولوژی کارآمدی بیشتری برای نسل های جدید تعبیه شده است و در این نوشتار قصد داریم جدید ترین نسل دستگاه های لیزر موهای زائد یعنی دستگاه پلاتینیوم پلاس را به شما مخاطبان گرامی معرفی کنیم و از مزایای این سیستم که دلیل تمایز آن از سیستم های دیگر شده است با شما سخن بگوییم.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس توان تابش سه طول موج 755، 808 و 1064 نانومتر را به صورت همزمان از یک هندپیس برای هر شات دارد. این سه طول موج که در واقع ترکیب سه طول موج الکس ( 755 نانومتر )، دایود (808 نانومتر ) و ان دیاگ ( 1064 نانومتر ) می باشد؛ این قابلیت را فراهم آورده است که انواع مختلف موهای زائد را با عمق مختلف ریشه ی آنها مورد هدف قرار دهد و در عملیات حذف مو های زائد توانایی از بین بردن هر نوع مو با هر مقدار میزان عمق نفوذ ریشه در لایه ی پوست را داشته باشد.

در حقیقت دستگاه پلاتینیوم پلاس در عملیات حذف مو های زائد این امکان را به شما می دهد که با استفاده از یک دستگاه، امکان عملیات لیزر موهای زائد را برای طیف گسترده ای از مدل های مو و پوست با هر عمق نفوذی در اختیار داشته باشید.

یکی از نگرانی هایی که کاربران در استفاده از دستگاه های لیزر مو با آن مواجه می شوند، ایجاد عوارضی از قبیل سوختگی، کبودی و درد می باشد. در انواع اولیه و نسل های قدیمی تر دستگاه های لیزر به دلیل فرآیند آنها میزان عوارض ذکر شده بسیار بالا بوده ولی در سیستم هایی مانند پلاتینیوم پلاس از تکنولوژی منحصر به فردی استفاده شده است که عوارض ناشی از لیزر موی زائد را از میان بر می دارد و یک درمان بدون درد و عارضه را برای شما به ارمغان می آورد.

دستگاه لیزر مو پلاتینیوم پلاس به سیستم خنک کننده ی هندپیس مجهز می باشد که باعث می شود هندپیس دستگاه در زمان تابش اشعه ی لیزر به سطح پوست خنک شود و فرد تحت درمان به هیچ عنوان احساس درد یا سوختگی نداشته باشد.

شما با خرید دستگاه پلاتینیوم پلاس می توانید از عمر مفید و طولانی دستگاه خود نیز اطمینان حاصل کنید، به این طریق که دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس علاوه بر سیستم خنک کننده ی هندپیس به یک چیلر خنک کننده ی مجزا مجهز شده است که باعث افزایش مدت زمان کاربری دستگاه در هر دوره و به طور کلی افزایش کارآمدی و طول عمر موثر دستگاه می گردد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس نسبت به سایر نمونه های مشابه از کارآمدی فوق العاده تری برخوردار است که به دلیل ارتقاء کیفیت قطعات سخت افزاری و بهبود سیستم نرم افزاری آن عملکردی متفاوت و موثر را ارائه می دهد. این امر باعث گردیده تا برترین کلینیک ها و شاخص ترین پزشکان حوزه ی پوست، مو و زیبایی در طی مدت کوتاهی مراکز خود را به این سیستم مجهز کنند و استفاده از آن را در دستور کار خود قرار دهند.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس اولین نکته ی حائز اهمیت در تهیه این دستگاه می باشد. باید دقت داشت که توجه لازم در خرید دستگاه لیزر مو فقط به دلیل قیمت های متفاوت در سطح بازار نمی باشد بلکه اهمیت کیفیت و اصالت دستگاه ها از این حیث که در دسته بندی تجهیزات پزشکی قرار می گیرند بسیار بالا و حساس می باشد و بروز هر گونه خطا که به دلیل استفاده از تجهیزات تقلبی و غیر استاندارد ایجاد شود، صدمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. از این رو توصیه می شود برای خرید دستگاه های لیزر موی زائد و به خصوص خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس دقت لازم را داشته و ضمن اطمینان از داشتن استانداردهای لازم، آن را از مراجع معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه فرمائید.

شرکت تجهیزات پزشکی طاهر تاج پارس از مراکز و مراجع مورد وثوق و تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رعایت استانداردهای مختلف در سطوح ملی و بین المللی از معتبرترین مراکز توزیع و فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس می باشد، این شرکت علاوه بر تضمین اصالت و کیفیت دستگاه شما امکاناتی از قبیل مشاوره رایگان، آموزش بالینی دستگاه و همچنین خدمات پس از فروش معتبر را در اختیار شما قرار خواهد داد و به صورت شبانه روزی در سرتاسر کشور به ارائه ی خدمات مختلف و جامع دستگاه های خود می پردازد.

توصیه ما این است که اگر خرید، مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه های لیزر مو زائد را دارید با کارشناسان خبره این شرکت تماس حاصل فرمائید و به صورت رایگان از مشاوره های ایشان بهره مند گردید.

راه های ارتباطی با شرکت طاهر تاج پارس:

خانم مهندس مونا عابدینی: 09123438253

آقای مهندس سیاوش حسن پری: 09123438122

وب سایت: platinumttp.com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits