دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با لوکس ترین هتل های جهان+تصاویر
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوکس ترین هتل های جهان-لوکس ترین هتل جهان-هتل های لوکس جهان-لوکس ترین هتل ها-هتل های مشهور جهان-گرانترین هتل های جهان

به طور حتم اقامت در این هتل ها آرزوی هر کسی است که به این شهرهای توریستی سفر میکند.اما به علت گران بودن این هتل های رویایی شاید بسیاری از افراد تنها به داشتن اطلاعات و تصاویری از آن ها بسنده کنند و شاید هم بعد از خواندن این مطلب تصمیم به کسب درآمد بیشتر و پس انداز کرده تا در سفر به این شهرها در این هتل های لوکس اقامت گزینید!

با دلگرم همراه شوید:

- Emirates Palace ، ابوظبی:

لوکس ترین هتل های جهان

هزینه ساخت این هتل فقط ۳ میلیارد دلار بوده است! این هتل دارای ۳۹۴ اتاق و سوییت، ۴۰ سالن اجتماعات و کنفرانس و ده ها آبنما و استخر، یک اسپای مجلل، ساحلی با شن های سفید و ... همگی ساخته شده از سنگ های مرمرینی که از ۱۳ کشور مختلف خریداری شده، همراه با بیش از ۱۰۰۰ لوستر کریستال می باشد. با اقامت در یکی از سوئیت های قصر این هتل زندگی مجلل یک سلطان در سال های قدیم ولی با مدرنترین امکانات را تجربه کنید.


۲- Mardan Palace Hotel ، ترکیه:

لوکس ترین هتل های جهان

این هتل توسط یک میلیاردر روسی در سال ۲۰۰۹ با هزینه ای حدود ۱٫۶۵ میلیارد دلار در آنتالیا ساخته شد. Mardan Palace که در حاشیه بزرگترین استخر مدیترانه قرار دارد یکی از لوکس ترین هتل های اروپا به شمار می رود.


۳- The Westin Excelsior ، رم:

لوکس ترین هتل های جهان

این بنای قدیمی که در سال ۱۹۰۶ ساخته شده است، با هزینه ای حدود ۷ میلیون دلار بازسازی شده است. دو طبقه از این هتل به بزرگترین سوئیت ایتالیا اختصاص داده شده است! در طراحی اتاق های این هتل از سبک های قدیمی الهام گرفته شده که با مدرنترین تجهیزات همراه شده اند.


۴- Burj Al Arab ، دبی:

لوکس ترین هتل های جهان

طراحی بادبانی شکل این هتل، آن را به یکی از پرطرفدارترین سوژه های عکاسی جهان تبدیل کرده است. یکی از جاذبه های این هتل زمین تنیس بالای آن است. تمامی اتاق های این هتل سوییت های لوکس و رویایی هستند و تمام تلاش پرسنل برج العرب بر این است که کلیه نیازهای میهمانان به بهترین شکل تامین شوند.


۵- The Plaza ، نیویورک:

لوکس ترین هتل های جهان

در میان هتل های لوکس نیویورک، این هتل بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال هتلی کاملا VIP هستند. این هتل در مکانی قرار گرفته که بهترین چشم انداز از شهر را دارد. سوئیت های لوکس سه خوابه / سه حمامه در سبک اروپای قدیم و بسیار رسمی مبلمان شده اند، که دارای یک اتاق نهارخوری، یک کتابخانه، یک اتاق ورزش، یک پیانو و یک آشپزخانه مجهز برای سرآشپز شخصی شما می باشند. این هتل در سال ۱۹۰۷ ساخته شده است. بنای این هتل به عنوان یکی از مکان های تاریخی ملی در سال ۱۹۶۹ شناخته شد.

نکست هالیدی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits