دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دلیل شاد بودن،آیا میدانید چرا باید شاد باشیم؟
12
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دلیل شاد بودن-دلایل شاد بودن-شاد بودن-شاد باشیم-شرایط شاد بودن-فواید شاد بون-شادی

دلیل شاد بودن: ترس، اضطراب و استرس را در خود از بین می‌برید. نمی‌توانید در عین حال شاد و افسرده باشید. این غیرممکن است. وقتی تصمیم می‌گیرید درون خودتان مثبت باشید، منفی‌ها دیگر باید بیرون بروند.

دلیل شاد بودن

دلیل شاد بودن

درست مثل وارد شدن به یک اتاق تاریک می‌ماند؛ شما سر تاریکی داد نمی‌زنید و نمی‌گویید که باید از آنجا بیرون برود. سعی نمی‌کنید آن را بگیرید و جسم آن را از اتاق بیرون بینذازید تا نور بتواند داخل شود. شما آن را نادیده می‌گیرید چون می‌دانید که کاری که باید بکنید این است که خیلی ساده کلید برق را بزنید و همان موقع نور وارد خواهد شد. وقتی نور باشد، تاریکی اتوماتیک‌وار ناپدید می‌شود. هیچ جنگی نیست!

دلیل شاد بودن: احساس بهتری پیدا می‌کنید. وقتی در وضعیت ذهنی شادی و لذت باشید، بدنتان موادی ترشح می‌کند که آن احساس «فوق‌العاده» را به شما می‌دهد.

دلیل شاد بودن

دلیل شاد بودن: بدنتان خود را التیام می‌بخشد. وقتی شاد هستید، بدن شما اندورفین و سایر مواد شیمیایی که به ترمیم و التیام یافتن بدن کمک می‌کند، ترشح خواهد کرد. انبوهی از داستان‌های افرادی است که بهبودی‌های معجزه‌آسا داشته‌اند. برای خیلی‌ها پیش آمده که بدنشان سرطان و بیماری‌های دیگر را با التیام داده و یا از بین برده است. علم ثابت کرده است که وقتی ترس و تردید از بین برود، فرصت بهتری برای بهبودی به بدن داده می‌شود.

دلیل شاد بودن

دلیل شاد بودن: در فرکانس انرژی بالاتری حرکت خواهید کرد. وقتی شاد هستید، در سطح بالاتری از معنویت به سر می‌برید؛ وضعیتی برای بخشیدن و دوست داشتن، همان خصوصیات خداوند، همان نیروی برتری که باعث تپیدن قلبتان و نظم کهکشان‌ها می‌شود.

دلیل شاد بودن

دلیل شاد بودن: به دیگران انرژی مثبت می‌دهید. یک لبخند، به کسی که از جلوی او عبور می‌کنید باعث می‌شود آنها هم به شما در جواب لبخند بزنند. این حس خوبی به شما نمی‌دهد؟ به آنها هم دقیقاً همین حس خوب را منتقل می‌کند.

دلیل شاد بودن

دلیل شاد بودن: دیگران به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می‌گیرند. انرژی مثبت شما سطح اندورفین را در بدن آنها هم بالا می‌برد و باعث می‌شود آنها هم احساس فوق‌العاده‌ای پیدا کنند.

دلیل شاد بودن

دلیل شاد بودن: دیگران به سمتتان کشیده می‌شوند. آدمها دوست دارند حس خوبی داشته باشند به همین دلیل دوست دارند همیشه دور و اطراف شما باشند. اگر بخواهید افراد منفی را از اطرافتان دور کنید و افراد مثبت را به سمت خود بکشانید، این روش خوبی است.

دلیل شاد بودن

دلیل شاد بودن: دیگران هم به سمتتان انرژی مثبت می‌فرستند. شما سطح اندورفین را در بدن آنها بالا می‌برید و انرژی مثبتشان را زیاد می‌کنید و دقیقاً عین همین به سمت خودتتان برمی‌گردد.

دلیل شاد بودن: احتمال ترفیع درجه کاری شما بیشتر خواهد بود. آماری وجود دارد که نشان می‌دهد افراد شاد عملکرد بهتری در کار خود دارند، کارهای بهتری پیدا می‌کنند و پول بیشتری در می‌آورند. احتمال زیادی وجود دارد که وقتی مدیر، ناظر یا رئیستان می‌بیند که بهتر کار می‌کنید و با مشتریان رفتار بهتری دارید، بخواهد به طریقی به شما پاداش بدهد، چه با افزایش حقوق و چه با ترفیع مقام.

مانید تا برایتان شادی بیاورد. از شادی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. -- کریستینا نلسون



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (12 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits