دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه به دیگران اعتماد کنیم
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چگونه به دیگران اعتماد کنیم-اعتماد و اعتماد سازی- دروغ کوچک-راستگو باشید-انسانیت

چگونه به دیگران اعتماد کنیم

همیشه حقیقت را بگوییم و آنچه ر ا که ممکن نیست رابه زبان نیاوریم.آنچه را نمی توانید انجام دهید را هرگز به زبان نیاورید .به وعده های خود احترام بگذارید و اجازه ندهید چهره شما مخدوش گردد .اعتماد مانند کاغذ است که اگر مچاله شود دیگر مانند اول نخواهد شد .

به دیگران اعتماد کنیم

حقایق را در نظر بگیرید و سپس قول بدهید بدون اگاهی و دانش چیزی نگویید که بعد از عهده اش بر نیایید .صداقت اولین گام در راه اعتماد سازی است .

راستگو باشید و بدانید که حتی یک دروغ کوچک از ارزش شما می کاهد و اعتماد به شما را کم می کند .یادتان باشد قلب انسان ها را بدست اوردن راحت و ساده نیست و با دروغ نمی توان زندگی کرد .

از ته دل سخن بگویید .هرچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند .در مورد بیان احساسات نیز صادق باشید و هر گز سخنی را نگویید که موافق قلب شما نیست .

قرار نیست تمام راز های خود را بگویید اما گاهی برای اعتماد سازی گفتن یه مسئله و یا یک مورد خصوصی موردی ندارد. البته قبل از آن سبک و سنگین کنید که ایا درست هست که راز خود را افشا کنید یا خیر حقیقت را پنهان نکنید و معترف به حقیقت باشید .گمان نکنید کتمان حقایق چیزی را تغییر خواهد داد .


اگر رازی رابه شما می گویند ان را هویدا نکنید و به افراد کمک کنید تا بازهم به شما اعتماد کنند .وقتی رازی را افشا می کنید چگونه انتظار دارید دوباره به شما اعتماد شود .


حالا چگونه باید اعتماد از دست رفته را بازیابی کرد؟!

:: اشتباهتان را بپذیرید

:: دلسوزی تان را نشان دهید

:: ایراد ها را اصلاح کنید

:: در عمل نشان دهید که کاری انجام می دهید نه در حرف.


درس بزرگ انسانیت این است

انچه را برای خود می پسندی برای دیگران نیز بپسند .

منبع : ویکی هو



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (13 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits