دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین هتل‌های کوالالامپور مالزی
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر قصد سفر به شهر کوالالامپور مالزی را دارید، با نکست هالیدی همراه باشید تا بهترین هتل‌های مالزی را معرفی کنیم. کوالالامپور شهری با مردمی از فرهنگ‌های مختلف و پایتخت مالزی است که جاذبه‌های...

اگر قصد سفر به شهر کوالالامپور مالزی را دارید، با نکست هالیدی همراه باشید تا بهترین هتل‌های مالزی را معرفی کنیم.

کوالالامپور شهری با مردمی از فرهنگ‌های مختلف و پایتخت مالزی است که جاذبه‌های گردشگری مختلفی دارد و همین هم باعث شده تا هر ساله، افراد زیادی از ایران و کشور‌های دیگر از طریق تور مالزی ، تور ارزان مالزی یا به صورت شخصی به این شهر سفر کنند. همچنین در آستانه سال نو، تور نوروز ۹۷ مالزی هم باعث می‌شود تا خیلی‌ها این شهر را برای تعطیلات نوروزی در نظر بگیرند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، با نکست هالیدی همراه باشد چرا که می‌خواهیم بهترین هتل‌های کوالالامپور را معرفی کنیم:

 بهترین هتل‌های کوالالامپور مالزی

رویال چولان

رویال چولان یک هتل لوکس و خاص در شهر کوالالامپور است. پس از ورود به این هتل، طراحی زیبای آن نظر شما را قطعا جلب می‌کند و مواردی مثل راه‌پله دایره‌ای شکل، طراحی داخلی زیبای هتل و همچنین یک باغچه با سقف شیشه‌ای در طبقه همکف مواردی هستند که جلوه زیبایی به این هتل بخشیده‌اند. اتاق‌های این هتل که در طراحی آن‌ها اکثرا از چوب استفاده شده، بزرگ، راحت و دنج می‌باشند. به این‌ها امکاناتی چون استخر و سونا، مینی تئاتر، باشگاه ورزشی و سه رستوران مختلف دارای غذا‌های محلی یا فرانسوی و بین المللی را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که چرا، رویال چولان را یکی از بهترین هتل‌های کوالالامپور می‌نامند.

ویلا سامادی

هتل ویلا سامادی به شکلی طراحی شده که حسی شبیه به یک ویلای کنار ساحل داشته باشد. به همین دلیل هم در طراحی نمای بیرونی آن، از مواردی مثل چوب درخت بامبو استفاده شده است. همچنین دور تا دور هتل توسط یک استخر بسیار زیبا احاطه شده است و برای فضای داخلی هم از رنگ‌های روشن استفاده کرده‌اند. یک رستوران عالی، اتاق‌هایی با امکانات کامل و یک محل مخصوص برای استراحت در پشت بام هتل از جمله ویژگی‌های خاص ویلا سامادی هستند.

سفر به کوالالامپور
سفر به کوالالامپور

آنگون بوتیک

سازندگان هتل آنگون بوتیک در واقع دو خانه را که متعلق به خانواده ثروتمند چانگ در سال‌های ۱۹۲۰ میلادی بودند، تبدیل به هتل کرده‌اند. البته این خانه‌ها به شکل زیبایی بازسازی شده‌اند و یک محوطه بیرونی بسیار زیبا نیز برای آن‌ها طراحی شده است که مخصوصا در هنگام غروب، چشم‌انداز خاص و فوق‌العاده‌ای دارد. آنگون بوتیک با اینکه هتلی با جلوه خاص می‌باشد، اما از نظر اقتصادی هم قیمت بالایی ندارد. همچنین در این هتل امکاناتی مثل رستوران و استخر و سونا هم در دسترس هستند.

لی مریدین

هتل لی مریدین به شکلی طراحی شده که حس و حال بودن در خانه را به مهمان‌هایش منتقل کند. به همین دلیل هم با یک هتل نسبتا ساده از نظر طراحی و دنج طرف هستیم. در اتاق‌های این هتل از رنگ قهوه‌ای تیره استفاده شده و تمام اتاق‌ها، امکانات رفاهی کامل مثل وان و دوش جداگانه دارند و منظره دید اتاق‌ها هم به سمت شهر کوالالامپور یا باغی در نزدیکی هتل است که در آن، ۱۸ هزار گونه گیاهی مختلف دیده می‌شوند. از طرف دیگر در این هتل می‌توانید به بزرگ‌ترین استخر شهر کوالالامپور هم دسترسی داشته باشید و در دو رستوران عالی آن، غذا‌های مختلفی میل کنید. رستوران پرایم غذا‌های استرالیایی و آمریکایی ارائه می‌کند و رستوران فاولا هم غذا‌هایی مثل پاستا، پیتزا، غذا‌های دریایی و غذا‌های ایتالیایی دارد.

 بهترین هتل‌های کوالالامپور مالزی

مجیستیک

هتل مجیستیک یکی از نماد‌های شهر کوالالامپور است که از دوران جنگ جهانی دوم میزبان مسافرین می‌شود. اتاق‌‌های این هتل بین دو ساختمان تقسیم شده‌اند و در ورودی آن، شاهد معماری رومی هستیم. دو ساختمان این هتل مجیستیک وینگ و تاور وینگ نام دارند.

قسمت مجیستیک که در واقع ساختمان اصلی هتل هم محسوب می‌شود، همان طراحی کلاسیک خود را حفظ کرده و کف چوبی و موارد اینچنینی را در آن می‌توان داد. تاور وینگ هم با اینکه قدمت کم‌تری در مقایسه با قسمت مجیستیک دارد، اما بر اساس ساختمان‌های اوایل قرن ۲۰ طراحی شده و در آن، از رنگ‌های سفید، سیاه و قرمز استفاده شده است. چندین کافی شاپ هرکدام با ظاهر متفاوت و همچنین امکانات رفاهی دیگر هم باعث شده‌اند تا مجیستیک هنوز هم یکی از بهترین هتل‌های کوالالامپور باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits