دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قبل از سفر به پاریس , این مطلب را حتما بخوانید
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فرانسه در قالب تور که از ایران برگزار می شود به دو صورت است نخست تورهایی است که به شهر پاریس پایتخت فرانسه برگزار می شود. این تورها از 4 یا 5 روز تا 8 روزه می تواند باشد. دوم تورهای ترکیبی است کشور...

فرانسه در قالب تور که از ایران برگزار می شود به دو صورت است نخست تورهایی است که به شهر پاریس پایتخت فرانسه برگزار می شود. این تورها از 4 یا 5 روز تا 8 روزه می تواند باشد. دوم تورهای ترکیبی است کشور فرانسه بخشی از آن است.

قبل از سفر به پاریس , این مطلب را حتما بخوانید

این تورها را شما در همین صفحه می توانید ببینید. در تورهای نوع دوم علاوه بر شهر پاریس شهرهای نیس ، کن ، آرله ، بوردو ، ریمز ، آوینیون معمولاً در بسته های تورها مشاهده می شود. اما دیدنی های تور فرانسه بیشتر در تور پاریس خلاصه می شود. پاریس دارای دیدنی های بیشماری است که بخشی از آن برای مسافران ایرانی شناخته شده اما بخشی نیز ناشناخته است.

در تمامی تورهای پاریس برج ایفل نخستین جایی است که مسافران به آن می روند.خیابان شانزه لیزه که نامی پروآوازه در میان دیدنی های پاریس است. دروازه پیروزی یا میدان شارل دوگل اتوآل میدانی است در ابتدای خیابان شانزه لیزه و یازده خیابان دیگر که خود بسیار دیدنی است. میدان کنکورد با سرستون مصری و موقعیت ویژه در کنار رودخانه سن قایق سواری بر روی رودخانه سن نیز بخشی از تفریحات پاریس است چراکه بخش قابل توجهی از مکان های توریستی پاریس در کنار رودخانه سن قرار دارد.

موزه لوور که کسی نمی تواند بدون دیدن آن از پاریس برود. کلیسای نوتردام نیز یکی دیگر از این مکان ها می باشد که بسیار حائز اهمیت است. بنای دیگر ساختمان اپرای پاریس یا گارنیه است که بازدید از داخل آن شما را بسیار از فرط زیبایی این مکان شما را غافلگیر خواهد کرد. در کنار کلیسای نوتردام شما با ساختمان شهرداری یا هتل دویل شهر پاریس روبرو خواهید بود همچنین ساختمان کتابخانه جورج پمپیدو که یکی از آثار معماری مدرن شهر پاریس است.

از همه این ها بگذریم کلیسای قلب مقدس یا مونتمارت را نمی توانید از دست دهید تپه نقاش ها یا تپه عشاق نیز نام های دیگری است برای این مکان. توجه داشته باشید زمانی که به کلیسای نوتردام می روید از فواره معروف سنت میشل و محله سنت میشل و همچنین منطقه سنت ژرمن بازدید کنید. در نزدیکی کلیسای نوتردام شما می توانید مناره سبز دانشگاه سوربن را ببینید. البته نمی توانید به داخل آن بروید زیرا نیاز به کارت دانشجویی دارید.

با این حال از معبد پانتئون حتماً بازدید کنید. روبروی پانتئون شما پارک لوگزامبورگ و باغ آبزرواتوار را خواهید دید در فصل بهار از این فضاهای سبز نگذرید. شما برای اینکه تصویری زیبا از برج ایفل داشته باشید فراموش نکنید که از کنار ساختمان تروکادرو این امکان برای شما فراهم می شود.

در خارج از پاریس هم دیدنی های بسیاری هست از جمله کاخ ورسای که یکی از دیدنی های معروف پاریس است همچنی کاخ فونتن بلو نیز به همین ترتیب از همه این ها که بگذریم آن هایی که فرزندان خود را با خود می برند نمی توانند از وسوسه دیزنی لند بگذرند. مرکز لادفانس نیز بسیار حائز اهمیت است اما بیشتر برای خرید مورد توجه ایرانی ها است که به آن می پردازیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits