دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یک گردش اینترنتی زیبا به جاذبه های فرانسه
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جاذبه های فرانسه-گردشگری فرانسه و جاذبه پاریس-گردشگری در فرانسه و موزه لوور و کلیسای نوتردام-کاخ ورسای-مرکز هنرهای ملی جورج پمپیدو

جاذبه های فرانسه

کلیسای نوتردام

در پاریس کمی دورتر از کمپانی والت دیزنی، یکی از مکان‌های تاریخی پرطرفدار این شهر است که توانسته رتبه دوم پربازدیدترین مکان‌های گردشگری فرانسه را به خود اختصاص دهد. در سال گذشته حدود ۱۳ میلیون بازدیدکننده از این کلیسا دیدن کردند.

جاذبه های فرانسه

جاذبه های فرانسه

موزه لوور پاریس

در جایگاه سوم فهرست نشریه "اکو" قرار گرفته است. این موزه تاریخی با داشتن ۹٫۷ میلیون بازدیدکننده در سال گذشته، مشهورترین موزه‌ جهان محسوب می‌شود که می‌توان آثار معروفی چون تابلوی «لبخند ژوکوند» داوینچی و دیگر شاهکارهای بزرگ جهان را در آن تمشاشا کرد.

سالانه ۷ میلیون بازدیدکننده از بزرگترین سمبل پایتخت فرانسه دیدن می‌کنند. برج ایفل در این رتبه‌بندی مکان چهارم را به خود اختصاص داده است.


جاذبه های فرانسه

جاذبه های فرانسه

«کاخ ورسای»

سال گذشته میزبان هفت میلیون گردشگر بود که این رقم بدون احتساب گردشگرانی است که تنها با حضور در باغ‌های سلطنتی نظاره‌گر این بنا بودند.

جاذبه های فرانسه

جاذبه های فرانسه

«مرکز هنرهای ملی جورج پمپیدو»

پربازدیدترین مرکز فرهنگی – هنری در مرکز پاریس است که سال گذشته حدود چهار میلیون گردشگر از آثار موقت و دائمی آن بازدید کردند.

۳٫۶ میلیون بازدیدکننده برای تماشای شاهکارهای رنوآ، مونه و کوربه از موزه اورسای واقع در منطقه "سنت توماس دِکویین" دیدن کرده‌اند. این موزه هفتمین جاذبه گردشگری فرانسه به حساب می‌آید.

جاذبه های فرانسه

فضای آرام و هوای پاک «پارک گیاه‌شناسی» در قلب پاریس گردشگرانی را که مشتاق بازدید از گونه‌های مختلف گیاهان در نقاط مختلف جهان هستند را به خود دعوت می‌کند.

جاذبه های فرانسه



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits