دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتل
29
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتل-هتل زیر دریا-هتل زیر آب های اقیانوس هند-هتلی در زیر آب های آفریقا-هتل های دیدنی-هتل های زیبا-هتل در آفریقا-هتل-بهترین هتل دنیا-عجیب ترین هتل دنیا-هتل های زیبا-آفریفا-تانزانیا-دیدنی های تانزانیا-مانتا...

مانتا ریزورت (Manta Resort) در شمال غربی پمبا(جزیره ای در تانزانیا، آفریقا) بر روی ساحلی سفید و براق قرار گرفته است. نمای آب های زلال و شفاف کانال پمبا در اینجا بی نظیر است.

ساحل مانتا ریزورت، در کل مجمع الجزایر زنگبار (جزيره‌اى در خاور افريقا با مساحت 7‏5‏6‏1‏ كيلومتر مربع‌ ،بخشى‌ از كشور تانزانيا) بهترین مکان برای شنا و غواصیست.


در مانتا ریزورت 17 نوع اتاق با سبک و حالت های متفاوت و البته قیمت های متنوع وجود دارد که در ادامه با یکی از عجیب ترین و البته جذاب ترین این اتاق ها که در اعماق دریا واقع شده است آشنا می شویم. هتلی که در عمق چهار متری مجمع الجزایر تانزانیا و در فاصله 250 متری از ساحل اقیانوس هند قرار گرفته است.

هتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتل
هتلی در زیر آب
تصور کنید داخل یک حباب شیشه ای شده اید و در اعماق دریا هستید. دوروبرتان را آب های زلال و فیروزه ای رنگ احاطه کرده است . با لذت فراوان در حال تماشای صخره های زیر آب و انواع ماهی هایی هستید که از تماشای آن ها سیر نمی شوید.هر از گاهی گروهی متشکل از گونه های متفاوت ماهی از جلوی چشمانتان عبور می کنند و به سمتی دیگر می روند. این لحظات شاید یکی از بهترین و پرهیجان ترین لحظه زندگی تان باشد. تجربه ای که شاید هیچوقت در زندگیتان رخ نداده باشد.

هتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتل
سازه ای شناور توسط مهندسی سوئدی متشکل از 3 طبقه ساخته شده است که طبقه ای که در بیرون آب قرار گرفته نمای چوبی دارد. عرشه و یا قسمتی از ساختمان که در بیرون از آب قرار گرفته است مجهز به سالن استراحت و تمام تجهیزات لازم برای داشتن اوقاتی فرح بخش می باشد.

با استفاده از نردبان می توانید به طبقه بالاتر رفته و در آنجا روزها از حمام آفتاب لذت ببرید و شب ها از نزدیک ستارگان و سیاره های زیبا را برانداز کنید چرا که در آن قسمت آلودگی هوا وجود ندارد و آسمان چنان شفاف است گویی که ستارگان تازه متولد شده اند. خوابی آرام در زیر نور ستارگان و لالایی زیبا و آرام بخش امواج ملایم آب دریا، رویایی ترین خوابیست که تا بحال داشته اید.

هتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتلهتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتل
و بلاخره می رسیم به اتاق خوابی که در زیر آب دریا قرار گرفته است.تصورخوابیدن در چنین اتاق خوابی سرشار از لذت است چه برسد به اینکه واقعا تجربه اش کنید.

احساس پر از لذت دراز کشیدن بر روی یک تختخواب بزرگ، با نمای 360 درجه آب دریا و تماشای صخره های مرجانی، عروس های دریایی، ماهی های رنگارنگ و ....حس لطیفی به انسان میدهد که روح را نوازش می دهد.

هتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتلهتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتل
در این منطقه مراقبت های ویژه ای برای حفظ موجودات در زیر آب صورت می گیرد تا کسی نتواند ماهی ها و یا دیگر جانداران آن منطقه را شکارکند از اینرو هر موقع به این اتاق زیردریا بروید با انواع موجودات دریایی روبرو خواهید شد.


در شب، نورافکن های زیر آب که دورتادور اتاق در زیر پنجره ها تعبیه شده اند کمیاب ترین و خجالتی ترین موجودات زیر آب را به سمت خود می کشانند و تماشای آن ها به راحتی امکان پذیر است. اختاپوس ها، ماهی های مرکب و.... خودشان را به شیشه اتاق می چسبانند و تجربه ای بی نظیر از تماشای موجودات دریایی کمیاب را برایتان رقم می زنند.

هزینه یک شب اقامت در این هتل در اعماق آب برای یک نفر 900 دلار و برای زوج ها 1500 دلار می باشد.

هتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتل

هتلی در زیر آب/تانزانیا، آفریقا

هتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتل

هتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتلهتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتلهتلی زیبا و باورنکردنی در اعماق دریا+تصاویر هتل

ترجمه و گرداوری:
بخش گردشگری مجله دلگرم
(اعظم بهادر)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.8 از 5 (29 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits