دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جاذبه‌های گردشگری فرانسه-سرزمین دیزنی-میکی موس-کلیسای نوتردام -مکان‌های گردشگری فرانسه -کمپانی والت دیزنی-موزه لوور پاریس-لبخند ژوکوند-مشهورترین موزه‌ جهان- برج ایفل -کاخ ورسای-باغ‌های سلطنتی-سنت توماس دِکویین- موزه اورسای-گردشگری فرانسه-پارک...


مجله "اکو" در گزارش سالانه خود ضمن طبقه‌بندی مکان‌های تاریخی و فرهنگی فرانسه، به معرفی ۱۰ جاذبه توریستی معروف این کشور پرداخته است.

جاذبه‌های گردشگری فرانسه

آثار بی‌نظیر فرهنگی و طبیعی در فرانسه موجب شده این کشور جایگاه سوم را در میان کشورهای گردشگرپذیر جهان به خود اختصاص دهد. موزه‌ها، پارک‌های خیره‌کننده و آثار باستانی گردشگران را از سراسر جهان به فرانسه می‌کشاند.

در رتبه نخست پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه "سرزمین دیزنی" (Disney Land) قرار دارد. در این پارک موضوعی، "میکی موس" و دیگر دوستان معروفش چنان جنجالی به پا کرده‌اند که تنها در سال گذشته ۱۵ میلیون گردشگر از نقاط مختلف اروپا و جهان از این پارک دیدن کردند.

گردشگری فرانسه

گردشگری فرانسه

کلیسای نوتردام در پاریس کمی دورتر از کمپانی والت دیزنی، یکی از مکان‌های تاریخی پرطرفدار این شهر است که توانسته رتبه دوم پربازدیدترین مکان‌های گردشگری فرانسه را به خود اختصاص دهد. در سال گذشته حدود ۱۳ میلیون بازدیدکننده از این کلیسا دیدن کردند.

موزه لوور پاریس در جایگاه سوم فهرست نشریه "اکو" قرار گرفته است. این موزه تاریخی با داشتن ۹٫۷ میلیون بازدیدکننده در سال گذشته، مشهورترین موزه‌ جهان محسوب می‌شود که می‌توان آثار معروفی چون تابلوی «لبخند ژوکوند» داوینچی و دیگر شاهکارهای بزرگ جهان را در آن تمشاشا کرد.

سالانه ۷ میلیون بازدیدکننده از بزرگترین سمبل پایتخت فرانسه دیدن می‌کنند. برج ایفل در این رتبه‌بندی مکان چهارم را به خود اختصاص داده است.

«کاخ ورسای» سال گذشته میزبان هفت میلیون گردشگر بود که این رقم بدون احتساب گردشگرانی است که تنها با حضور در باغ‌های سلطنتی نظاره‌گر این بنا بودند.

«مرکز هنرهای ملی جورج پمپیدو» پربازدیدترین مرکز فرهنگی – هنری در مرکز پاریس است که سال گذشته حدود چهار میلیون گردشگر از آثار موقت و دائمی آن بازدید کردند.

گردشگری فرانسه
گردشگری فرانسه

۳٫۶ میلیون بازدیدکننده برای تماشای شاهکارهای رنوآ، مونه و کوربه از موزه اورسای واقع در منطقه "سنت توماس دِکویین" دیدن کرده‌اند. این موزه هفتمین جاذبه گردشگری فرانسه به حساب می‌آید.

فضای آرام و هوای پاک «پارک گیاه‌شناسی» در قلب پاریس گردشگرانی را که مشتاق بازدید از گونه‌های مختلف گیاهان در نقاط مختلف جهان هستند را به خود دعوت می‌کند.

در گوشه‌ای از پارک ویلت در شمال شرق پاریس، یک «شهرک علمی صنعتی» قرار دارد که در سال گذشته ۱٫۷ میلیون گردشگر از این محل بازدید کردند تا اطلاعات علمی خود را افزایش دهند.

گردشگری فرانسه

«پارک موضوعی فوتوراسکوپ» پس از سرزمین دیزنی دومین پارک پربازدید فرانسه به شمار می‌آید. این پارک با داشتن جاذبه‌های جون سینماهای چندبعدی و بهره‌گیری از تکنیک‌های بصری پیشرفته سال گذشته‌ ۱٫۷ میلیون بازدیدکننده را جذب خود کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits