دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زیبا ترین جزیره های دنیا برای گردش
6
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین جزایر گردشگری دنیا-پالاوان و فیلیپین -بوراکای و هاوایی-یونان و کانادا-بالی و اندرونزی -کاوایی و هاوایی- تایلند

در لیست جدیدترین انتخاب های وب سایت Travel + Leisure، بهترین جزایر دنیا را می توان دید که هر کدام به دلیل خاصی مورد توجه گردشگران قرار دارند.

زیبا ترین جزیره های دنیا برای گردش


پالاوان – فیلیپین (Palawan, Philippines)

این جزیره در واقع یک جزیره نیست؛ یک مجمع الجزایر و متشکل از ۱۷۸۰ جزیره مجزا است. این جزایر بزرگ که مساحت زیادی از دریا را به خود اختصاص داده اند، زیبایی فوق العاده و دایمی، انواع گونه های گیاهی و جانوری متنوع و مناظر زیبایی دریایی دارند که سالانه گردشگران بیشماری را به خود جذب می کنند. سواحل ال‌نیدو، مملو از ماهی های گرمسیری و صخره های مرجانی هستند.

بهترین جزایر گردشگری دنیا


بوراکای – فیلیپین (Boracay, Philippines)

بوراکای در سال گذشته رتبه نخست بهترین جزایر دنیا را داشت اما امسال پس از پاوالان قرار دارد. البته همچنان گردشگران این جزیره را دوست دارند و سالانه افراد بیشماری از سراسر دنیا به این جزایر سفر می کنند. بوراکای کوچک تر است و دسترسی آسان تری نیز دارد. زندگی شبانه این شهر بسیار هیجان انگیز است. سواحل این جزیره شن های سفید و نرم دارد. ساحل «پوکا»ی این جزیره صدف های زیبایی دارد.

بهترین جزایر گردشگری دنیا


مائویی – هاوایی (Maui, Hawaii)

جزایر هاوای ی که همیشه مشهور هستند و نمی توان زیبایی آنها را انکار کرد. اما جزیره مائویی دیدنی های بسیاری دارد. موج سواری در «پایا»، آبشارهای فوق العاده زیبا و نفس گیر «هانا» و ساحل «ناپیلی» با دره های سرسبز و آتشفشان «هالیکالا» همه مواردی هستند که گردشگران را به سمت خود می کشانند.

بهترین جزایر گردشگری دنیا


سنتورینی – یونان (Santorini, Greece)

خانه های سفید با سقف های گنبدی آبی روی صخره های سنگی در کنار دریای ایجین از مشخصه های جزیره زیبای سنتورینی هستند. این جزیره همچون تابلوی نقاشی است. شن های سیاه ساحل «پریسا» یا گرمای دوست داشتنی آفتابی که روی صخره های روستای «اویا» می تابد از زیباترین مناظر دنیا هستند.

بهترین جزایر گردشگری دنیا


جزیره پرنس ادوارد – کانادا (Prince Edward Island, Canada)

این جزیره، کوچک ترین و کم جمعیت ترین ایالت کانادا است و دریای آبی کبالتی و سبزه زار زمردین و ماسه های قرمز دارد. ساحل «تاندر کاو»، تپه های شنی و موج های بلند دارد.

بهترین جزایر گردشگری دنیا


بالی – اندرونزی (Bali, Indonesia)

چشم اندازهای فوق العاده عالی، شالیزارهای برنج، معبدهای تاریخی، از جمله زیبایی های طبیعی و باستانی بالی هستند. گردشگران به این جزیره لقب «بخور، عبادت کن و عشق بورز» داده اند و دقیقا هم همین کارها را انجام می دهند. نگاه کردن به طلوع آفتاب در ساحل «سانور» یکی از آرامش بخش ترین کارهای دنیا است.

بهترین جزایر گردشگری دنیا


کاوایی – هاوایی (Kauai, Hawaii)

جزیره بسیار زیبای کاوایی با کوه ها و چشم اندازهای فوق العاده، آبشارهای بلند و مسیرهای کوهنوردی خوش منظره پوشیده شده است. در ضمن، بیش از ۶۰ جزیره دارد. ساحل «پویپو جنوبی» از زیباترین سواحل کاوایی است.

بهترین جزایر گردشگری دنیا


سیسیلی – ایتالیا (Sicily, Italy)

این جزیره نماد واقعی ایتالیا است. معماری و نمادهای تاریخی که در سطح جزیره به خوبی قابل مشاهده هستند و غذاهای ایتالیایی این منطقه همه زیبایی خاص خود را دارند. ویرانه های تاریخی و روستاهای کنار ساحل این جزیره بسیار مورد توجه گردشگران دنیا قرار دارند. بهترین محل برای گردش در جزیره، ساحل «سان ویتو لو کاپو» در نزدیکی «تراپانی» است.


بهترین جزایر گردشگری دنیا


کوسامویی – تایلند (Koh Samui, Thailand)

آنهایی که به دنبال آرامش هستند و ساحل، گلف و سفرهای کوتاه را دوست دارند حتما باید به جزیره کوسامویی سفر کنند. ساحل «چاونگ» آب های درخشان فیروزه ای و زندگی شبانه فوق العاده دوست داشتنی دارد.

بهترین جزایر گردشگری دنیا


گالاپاگو – اکوادور (Galápagos, Ecuador)

این مجمع الجزایر زیبا در فاصله ۶۰۰ مایلی از اکوادور قرار دارد. در این جزیره انواع ایگوانا، بوبی با پاهای آبی و انواع پرنده های قرمز را می توانید از نزدیک مشاهده کنید. در ساحل «آیورا تورتوگا» می توانید حمام آفتاب بگیرید و لاک پشت، شیردریایی و مرغ های نوروزی را تماشا کنید.

بهترین جزایر گردشگری دنیا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits