دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چطور در اینستاگرام برند خود را بسازیم؟
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
زمانی بود که افراد کمی در فضای اینترنت بودند برند سازی در فضای مجازی سخت بود! و استفاده کمی از محیط اینترنت میکردند و چیزی به اسم اینستاگرام وجود نداشت. ولی با پیشرفت تکنولوژی های موبایلی و...

زمانی بود که افراد کمی در فضای اینترنت بودند برند سازی در فضای مجازی سخت بود! و استفاده کمی از محیط اینترنت میکردند و چیزی به اسم اینستاگرام وجود نداشت. ولی با پیشرفت تکنولوژی های موبایلی و اپلیکیشن ها شبکه های مجازی جای خود را میان مردم پیدا کردن و هم اکنون حتی در روستای کشور هم مردم به اینترنت دسترسی کامل با سرعت بالا دارند و نصف بیشتر مردم اکنون از مزایای آن بهره می برند! حتی زمانی خرید از اینترنت یک ریسک بسیار بالا بود اما حالا اعتماد سازی های لازم انجام می شود و کاربران با خیال راحت محصول و خدمات خود را سفارش میدهند و میخرند. بگذریم! بریم سراغ معرفی روش های فالوگیری!

افزایش فروش کسب و کارهای کوچک

این روزها با رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک در فضای مجازی و فروش ، رقابت در بازاریابی محصول و خدمات کمی سخت شده است و تبلیغات هم مثل همیشه گران قیمت است! برای بازدهی بهتر چه کار باید کرد ؟ آیا ما حق این را نداریم که برای تبلیغات و کسب درآمد هزینه ای که پرداخت می کنیم،بازدهی خوبی داشته باشد؟ درست است شاید روش های زیادی را برای ترویج کمپین تبلیغاتی خود امتحان کرده باشید ولی موفق نشده اید!

هدف از این پست معرفی روش های تبلیغات اینستاگرام و تلگرام به روش موثر برای کسب و کار های کوچک است.

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

یکی از بهترین روش های طبیعی گرفتن فالوور، تولید محتوای با کیفیت با خلاقیت بالاست. خیلی ها با پست های جذاب در پیج اینستاگرام خود موفق به رتبه های خوبی شده اند. بله درست است شاید این کار را هم امتحان کرده باشید، ولی رازی که وجود دارد، متوقف نشدن شماست! همیشه سعی کنید بهترین تصویر و مطلب را برای فالوور های خود آماده انتشار کنید!

برخی نکات ریز رو هم باید این وسط رعایت کنید! به طور مثال اضافه کردن توضیحات caption به پست های خود، اضافه کردن تگ های مرتبط و مفید که به هشتگ معرف هستند، و تگ کردن افراد میان پست ها میتوان اصلی ترین نکات اینستاگرام دانست و باور کنید که با انجام دادن این نکات بصورت اصولی، فالوور های شما و همچنین لایک های شما در صفحه اینستاگرامتان افزایش می یابد. نکته دیگر اینکه تعداد پست های خود را زیاد کنید و هر کدام را در فاصله زمانی مشخصی ارسال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. تا اینجا ما روش معمول و اصولی خود اینستاگرام را به شما آموزش دادیم.

چطور در اینستاگرام برند خود را بسازیم؟

خرید فالوور اینستاگرام به چه صورت انجام میشود و این افراد از کجا می آیند؟

سیستمی که ما راه اندازی کرده ایم به این صورت کار میکند که افرادی پیج شما را فالو میکنند و در اقدام فالو کردن شما، این کاربران خودشون هم فالو می شوند و یا اگه فعالیت بیشتری داشته باشند،خدماتی دریافت میکنن و حتی می توانند درآمدی کسب کنند. و به این ترتیب همه ی افراد جذب شده در پیج شما ایرانی هستند و افزایش فالوور کاملا طبیعی اتفاق می افتد.

بازدهی ربات های اتوماتیک اینستاگرام چطور است؟

روش دیگر جذب فالوور اینستاگرام استفاده از ربات های اتوماتیک است که طبق تجربه برخی از کاربران این آمارها رو خدمتتون عرض میکنیم.

این روش با توجه با فالو کردن و لایک کردن بسیار بالا توسط ربات از طریق پیج شما و از آن طرفی آنفالو کردن این همه افراد موجب می شود توسط ربات های اینستاگرام بعد از مدتی شناسایی شوید که این کار باعث می شود پیج شما توسط اینستاگرام بلاک شود. و حتی در این روش بیشتر از 2 تا 3 هزار فالوور نمی توانید جذب کنید چون این ربات برای بدست آوردن 3000 فالوور باید حدودا 20000 نفر را فالو و آنفالو کند و و بالای 40000 لایک انجام دهد. جدا از کامنت های اتوماتیکی که کاربران برخی از آنها را اسپم میکنند و احتمال بلاک شدن سریعتر توسط اینستاگرام وجود دارد. در کل بهترین راه از نظر ما بالابردن کیفیت پست های خود و خرید فالوور اینستاگرام واقعی از سایت های معتبر است.

راستی در اینجا روش ها و ترفند های زیادی در خصوص آموزش اینستاگرام به شما معرفی کرده ایم که پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید.

چطور در اینستاگرام برند خود را بسازیم؟

چه روش هایی برای افزایش ممبر تلگرام وجود دارد ؟

طبق تجربه ی 2 سال سایت ما یعنی آسان برند، شما یا باید از طریق روش های افزایش ممبر پاپ آپ و ارسال نوتیفیکیشن تبلیغات کنید، و یا از روش خرید ممبر اجباری استفاده کنید که در روش دوم این کار هم باعث نارضایتی افرادی است که دوست ندارند بدون اجازه خودشان عضو کانالی شوند ولی در کل این هم یکی از روش های موجود حال حاضر است و ریزش بیشتری دارد. سوالهای دیگر در وب سایت ما قابل مشاهده است.

چطور در اینستاگرام برند خود را بسازیم؟

برای تبلیغات و ترویج پست اینستاگرام یا پست تلگرام خود چکار باید کرد؟

یکی دیگر از راه های افزایش فالوور اینستاگرام تبلیغات پیج شما است که می توانید با سفارش تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک پست یا خدمات خود را به بهترین شکل ترویج دهید. و بازدید کننده زیادی بدست بیاورید. ناگفته نماند که شما با در دست داشتن این ویدیو تبلیغاتی می توانید آن را در جاهای مختلف بصورت رایگان و غیر رایگان تبلیغ نمایید. این مکان های میتواند شامل سرویس های رایگان : آپارات، یوتیوب، نماشا، تماشا، میهن ویدیو، دالفاک، ویدیوفا، کافه بازار، و صدها مکان دیگر باشد. و به صورت غیر رایگان هم آن را در جاها مختلف تبلیغ کرد.

امیدواریم توانسته باشیم به صورت مختصر روش های درست و آموزش پیشترفت در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام را به شما داده باشیم. اگر سوال یا پیشنهادی دارید می توانید در وب سایت آسان برند، آن را با ما در میان بگذارید. ما میزبان صدای گرم شما هستیم.

نتیجه گیری : در یک جمله باید گفت که اول محتوای با کیفیت تولید کنیم بعد برای آن هزینه ، زمان و سرمایه گذاری کنیم. آینده فضای مجازی در آینده رونق بیشتری دارد و نباید اجازه بدهیم از این بازار گرم اینترنت دور بمانیم. شاد باشید.

منبع asanbrand.com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits