دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم
81
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افزایش میل جنسی-چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم-رابطه جنسی و افزایش میل به نزدیکی- میل جنسی و رابطه جنسی-چکار کنم همسرم میل جنسی اش زیاد شود-راه های افزایش میل جنسی و تحریک شدن جنسی و تقویت اسپرم ها و بالا بردن کیفیت اسپرم و خواص فلفل و آجیل و چای...

شاید تا به حال راجب اثرات صدف خوراکی در افزایش میل جنسی مطالبی شنیده باشید اما آیا صدف خوراکی در دسترس همگان می باشد؟ زعفران، فلفل و چای سبز چطور؟ استفاده از مواد غذایی برای به کار انداختن موتور تمام بخش های بدن موثرترین روش است چرا که هم طبیعی است و هم هیچ ضرری به بدن وارد نمی کنند.

اگر قصد دارید به گونه ای میل جنسیتان را افزایش دهید پس چه بهتر که به مواد خوراکی طبیعی روی بیاورید. در این مقاله با مجله دلگرم همراه باشید تا خوراکی هایی را به شما معرفی کنیم که باعث افزایش میل جنسیتان خواهند شد.

چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم

افزایش میل جنسی


فلفل: از انجایی که فلفل داغ است باعث افزایش تمایل به نزدیکی می شود.داغی فلفل از ماده ای شیمیایی به نام کپسای سین است که آن را مثل آتش می کند و گردش خون در بدن را افزایش می دهد. این ماده باعث ترشح هر چه بیشتر اندورفین می شود و در نتیجه بدن حس فوق العاده خوبی خواهد داشت.

چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم


چای سبز: همه ما بارها راجب مزایای چای سبز شنیده ایم از کم کردن وزن گرفته تا محافظت در برابر سرطان و امروز هم اثر ان برافزایش میل جنسی به اثبات رسیده است. چای سبز حاوی انتی اکسیدانیست که کاتچین نامیده می شود و به سلامت رگهای خونی و پمپاژ خون در رگها کمک شایانی می کند و از آنجایی که چای سبز بیش از انواع دیگر چای ها حاوی این ماده می باشد با خوردن آن هر چه بیشتر به افزایش میل جنسیتان کمک کنید.

چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم


شکلات کاکائویی : شکلات های قلبی شکل نه تنها می توانند کادوی لذت بخشی برای همسرتان باشند بلکه به افزایش میل جنسی و در نتیجه داشتن رابطه ای پرهیجان هم کمک می کند. شکلات های کاکائویی حاوی ترکیبی هستند که باعث آزاد شدن اندورفین در بدن ودر نتیجه ایجاد حس فوق العاده خوبی در بدن می شود. اگر می خواهید رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشید خودتان را به خوردن شکلات کاکائویی عادت دهید و برای حفظ سلامت بدنتان سعی کنید از شکلات هایی استفاده کنید که حداقل از 70% کاکائو تشکیل شده باشد.

چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم

sep19


زعفران: مطالعات اخیر نشان می دهند که زعفران این گیاه خوش بو که در پخت و پز و یا صنعت عطر سازی استفاده می شود در بهبود رابطه جنسی بسیار موثر است. امشب همسرتان را به صرف یک پلو مرغ زعفرانی خوش طعم دعوت کنید، مطمئن باشید معجزه زعفران را در اتاق خوابتان خواهید یافت.

چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم

آجیل: به عنوان یک منبع گیاهی آجیل سرشار از آمینو اسید است. این آمینو اسید که ال آرژینین نام دارد در بدن تبدیل به گازی می شود که نیتریک اکسید نامیده می شود و باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود و در نتیجه جریان خون در همه بخش های بدن بیشتر می شود. گردو تنها آجیلی است که امگا 3 فراوانی دارد و باعث بهبود کیفیت اسپرم در آقایان می شود.

چگونه میل جنسیمان را افزایش دهیم


برگردان توسط مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (81 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

نگین | ۹ سال پیش
خییییییییییییلی مطالبتون جذابه
0
0
ترنج | ۱۰ سال پیش
بابا دلگرم تو دیگه کی هستی ما رو از کارو زندگی انداختی از صبح تا شب دارم تو دلگرم می چرخم. دمتون گرم
0
0

hits