دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با برندهای معروف عینک آفتابی به طور کامل آشنا شوید
54
زمان مطالعه: 6 دقیقه
برندهای معروف عینک آفتابی-معرفی رندهای معروف عینک آفتابی-آشنایی با رندهای معروف عینک آفتابی-برند معروف عینک آفتابی-برندهای عینک آفتابی-معرفی یرندهای عینک آفتابی

حال که به نیمه های تابستان رسیده ایم بازار خرید عینک های آفتابی هم بیش از پیش داغ شده است.اما بهترین عینک آفتابی را چطور میتوان انتخاب کرد؟مسلما شناخت برند های برتر عینک آفتابی کمک بسزایی به انتخاب و خرید صحیح عینک آفتابی کمک میکند.برای آشنایی با برندهای معروف عینک آفتابی با دلگرم آشنا شوید:

برندهای معروف عینک آفتابی

مدل Les années 80 از کریستین روث

برندهای معروف عینک آفتابی

تابستان با عینک های کریستین روث هدف دار و پرمعنی تر می شود. این مدل عینک تابستانی و نمادین به نام Les années 80 در حساسیتشان برای این روزها تسلیم نشدنی اند. مدل نیمه فریم دار با رنگ مشکی acetate ، تزئینات تیتانیوم نقره ای و شیشه های خاکستری عرضه می شود. علامت Yin Yang با دست حک شده است که کار دست ژاپنی هاست.

عینک های ری بن

برندهای معروف عینک آفتابی

همه اسم برند ری بن را شنیده اند. ری بن به عنوان یک مارک معتبر قدمت زیادی دارد تا جایی که حتی قدرت این را دارد که حس تان نسبت به عینک های آفتابی را تغییر دهد. برخی از ستاره های بزرگ دنیا از باب دیلون گرفته تا رابرت پتینسون این مارک کلاسیک را تایید می کنند. سبک و مدل مارک ری بن جالب است و عینک های آفتابی مخصوص مشکی نیز از این قاعده مستنثی نیست. این مدل ها با شیشه جالب به سبک مدل های قدیمی در Aviator و Wayfarer، محافظت کامل در برابر اشعه مضر آفتاب داشته و ظاهری فوق العاده مد روز دارند. این عینک های آفتابی روی صورت هر مردی زیبا هستند، فریم قاطع و ساخت دار آن ظاهری قدرتمند به هر نوع چهره ای می دهد.

عینک های ری بن واقعی هنرمندانه، مد روز و کاربردی هستند و تمام این خصوصیات در این مدل عینک های آفتابی یکجا دیده می شود. این فریم های مد روز و باریک آنها را کم وزن ساخته، اما به اندازه کافی قوی است که اگر چیزی به آن برخورد کرد مقاوم بماند. عینک های آفتابی ری بن برای هر موقعیتی به اندازه کافی محکم هستند چه وقتی که به کوهنوردی می روید و چه زمانی که با دوستانتان برای مهمانی شبانه بیرون می روید این عینک مناسب شما است.

عینک آفتابی مدل سانی از Zoobug

برندهای معروف عینک آفتابی

فریم ها و عینک های آفتابی بچه گانه تا 12 سال با کیفیت بالا از برند Zoobug، برندی که محصولات کودکش برنده جایزه شده است. عینک های سانی با ظاهر دایره ای در سه رنگ مشکی، کهربایی و دودی موجود است، با مدل هایی که از دهه 1960 مد بوده اند. عینک های آفتابی Zoobug ترکیبی از خوشی، مد روز و طراحی بچه گانه با شیشه های پولاریزه 100 درصد اشعه های مضر UVB و UVA جذب می کند. استفاده این عینک ها برای بچه ها راحت است و طراحی اش با دقت انجام گرفته تا چشم ها را به طور کامل پوشانده و راحت روی بینی قرار می گیرد. Zoobug در سال 2006 توسط دکتر جولی دیم لی جراح چشم تاسیس شد که هدفش بالا بردن آگاهی عمومی و استانداردهای صنعتی برای بهبود سلامت چشم کودکان بوده است.

Lena, Theo توسط Tim Van Steenbergen

برندهای معروف عینک آفتابی

برند عینک بلژیکی تئو از Tim Van Steenbergen خواست که یک داستان شخصی بگوید. او داستان پدربزرگش René Van Steenbergen را گفت ، مردی که او تحسینش می کرد، کسی که چگونه نگاه کردن و تحسین کردن هنر را نشان داد، و کسی که به او نقاشی کشیدن را یاد داد. به عنوان معماری در دهه 60 او به خاطر استفاده از طراحی و مواد ساختمانی معماری مدرن در معماری مذهبی شهرت داشت. این طراحی ها خصوصا کلیساهای مدرن الهام بخش تیم برای طراحی مجموعه عینک آفتابی های با نام پروژه 1 و مجموعه 8 شد. جزئیات قسمت جلویی عینک ها مثل منارهای مخطروطی کلیسا است. ساختار های فلزی شقیقه ارجاعی به ساختارهای بتونی است که René Van Steenbergen اغلب اوقات از آن استفاده می کرد. عینک های آفتابی تئو با طراحی Tim Van Steenbergen برای محافظت از چشم همیشه با شیشه های افتابی ZEISS ساخته می شوند.

عینک های آفتابی بولگاری سنگ پشتی تیره از Eye Buddy

برندهای معروف عینک آفتابی

این عینک های شگفت انگیز بولگاری از Eye Buddy در دسترس هستند و ناامیدتان نمی کنند. مدرن و مد روز، شیشه های زنانه شیک با رنگ قهوه ای سنگ پشتی تیره ترکیب شده و یک نمونه کلاسیک از توجه بولگاری به جزئیات و طراحی شیک است.

عینک آفتابی های Phuket طرح چاپی محدود شده توسط Coppe & Sid

برندهای معروف عینک آفتابی

یک لیبل مستقل جدید با فروشگاهی مخصوص به خود مجموعه کامل Coppe & Sid را به نمایش می گذارد. Phuket عینک آفتابی با طراح براق که به زیبایی با دست و با مواد ایتالیایی باکیفیت درست شده است. این طراحی سطحی صیقلی دارد که در قسمت جلویی دو رنگ است و با استات طرح دار و شفاف ترکیب شده است و برای امروزی کردن جذابیت های قدیمی ستاره های فلزی در قسمت جلو و بغل فریم اضافه شده است.

عینک Oakley Daisy Chain

برندهای معروف عینک آفتابی

در این عینک ها با استفاده از فریم فوق سبک و نیمرخ قطره اشکی کلاسیک جذابیتی دوچندان به سبک دریانوردان قدیمی اضافه شده است. Daisy Chainظاهرهر عینک مدروزی را دارد درحالیکه توجه ویژه ای به راحتی و قابل استفاده بودن آن شده است. این عینک ها فریم های ساده و کم وزنی با لوگوی Oakley بر روی دسته ها دارد، پدهای بینی آن کاملا قابل تنظیم است و کاملا روی بینی می نشیند و از گیر کردن لای موها جلوگیری می شود. این برند عینک همیشه شیشه های با کیفیت داشته و در دو مدل معمولی و پولاریزه در رنگ های متفاوت در دسترس است.

ری بن Wayfarer

برندهای معروف عینک آفتابی

یک مدل کلاسیک زنانه-مردانه است. اولین نمونه این عینک های همیشگی بدون زمان در سال 1952 به بازار آمد و جدیدا هم اولین عینک پرفروش در صنعت مد و لوازم مربوط به چشم شناخته شده.
Ray Ban Wayfarer از لحاظ کیفیت استانداردهای بالایی را رعایت کرده و در ایتالیا با دست و با استفاده از استاتی با عمر طولانی درست شده است. برند ری بن فریم را به زیبایی تکمیل کرده و به عنوان یک برند لوکس در زیبایی شناسی و میراث عالی اش تاکید دارد. شکل مربعی تخت با علامت های نمادین در جلوی فریم ها مد روز شده و در قسمت شقیقه راحتی کامل دارد. پس بدون شک و به راحتی می بینیم که چرا این برند پرفروش ترین بوده است.

عینک آفتابی Oakley Holbrook

Oakley Holbrook


Oakley بیشتر به خاطر تولید عینک آفتابی های ورزشی به شهرت رسیده است، اما به خاطر سبک غیرجدی و بدون زمان و کلاسیکش نیز شهرت دارد. Holbrook ظاهری فوق قدیمی دارد با پیچ های فلزی و علامت هایی که فریم را زیباتر کرده است. مزیت های این عینک فقط به ظاهرش مربوط نمی شود. این عینک ها با عالی ترین استانداردها تولید می شوند، فریم ها دارای حق انحصاری Oakley هستند، مقاوم در برابر فشار و فوق العاده سبک، و شیشه ها از پلاتونیت خالص ساخته شده اند و موادی دارند که 100 درصد اشعه مضرر آفتاب را فیلتر می کند.

آی لییو



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (54 رای)  

۶ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محمد | ۶ سال پیش
برند police هم از بهنرین برند هاست تنها برندی که نیمار ازش استفاده میکنه
0
0
بیژن | ۷ سال پیش
با سلام خواستم بدونم برند عینک دودی که بازیگر معروف در سریال مسافران زده بود چه نوع برندی است باتشکر
0
0
samira | ۷ سال پیش
سلام دوستان عینک آفتابی پایلود خوبه به نظرتون؟ قیمتش مناسبه ظاهرشم خوبه نمیدونم اصله یا نه تو سایت کالاگرد دیدم میشه ببینید و راهنماییم کنید
0
0
شیرین | ۷ سال پیش
برند fendi هم خوب و استاندارد هستن .البته برندهای دیگه ای هم هست .
0
0
محمد | ۸ سال پیش
سلام عینک مدل AVIATION
(AV162 COL.C03 59)
چقدر می ارزد
0
0
پاسخ ها:
احمد | ۷ سال پیش
دو ريال
0
0

hits