دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
در هر قسمت خانه آینه ها را کجا نصب کنیم؟
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در هر قسمت خانه آینه ها را کجا نصب کنیم؟-مکان مناسب آینه - قرار گرفتن آینه در جای مناسب - آینه های حمام و دستشویی - مدل آینه اتاق خواب - آینه مناسب اتاق بچه ها - مدل آینه - تزیین خانه با آینه - جای مناسب آینه در اتاق کار - جاهای مناسب آینه در خانه

در هر قسمت خانه آینه ها را کجا نصب کنیم؟

در هر قسمت خانه آینه ها را کجا نصب کنیم؟

در این پست برای شما کاربران مجله دلگرم راهنمای نصب صحیح آینه را در محل تایین شده را در نظر گرفته ایم.

1 - دستشویی‌ و حمام :


یكی از جاهایی كه بدون شك به نصب آینه در آن فكر می‌كنید، دستشویی و حمام است.

متداول‌ترین و قدیمی‌ترین جا برای نصب آینه در دستشویی و حمام، بالای سینك دستشویی است.

از آنجا كه این آینه بیشتر برای اصلاح صورت آقایان و آرایش خانم‌ها استفاده می‌شود، بهتر است افقی باشد و در راستای شانه‌های شما به دیوار متصل شود. اگر حمام بسیار كوچكی دارید، می‌توانید بالای وان یك آینه نصب كنید كه احساس بزرگ‌شدن فضا را منتقل ‌كند.

2 - اتاق خواب :


آینه اتاق‌خواب باید قدی باشد؛ البته اگر می‌خواهید كاربردی باشد. یكی از مكان‌های مناسب برای قراردادن این آینه هم روبروی در است تا از بیرون اتاق هم قابل‌استفاده باشد. اگر جای كافی ندارید، از پشت در یا داخل كمد برای نصب آینه استفاده كنید.

3 - بالای میز :


اگر میز كار شما به دیوار متصل شده، بالای آن بهترین جای نصب آینه است. این كار نه‌تنها كمك می‌كند بتوانید به ظاهر خود را در آینه نظر بیندازید، بلكه فضای اتاق را هم بزرگ‌تر می‌كند.

ویژگی دیگر این آینه هم این است كه به شما امكان می‌دهد بدون اینكه سر برگردانید، بتوانید بفهمید چه كسی پشت سر شما یا درحال واردشدن به اتاق است.

4 - نزدیك در ورودی :


از كاربردی‌ترین آینه‌ها، آینه‌هایی هستند كه در كنار در ورودی نصب می‌شوند.

اگر یك میز هم زیر آنها قرار بگیرد كه دیگر عالی است. چرا؟ چون می‌توانید هنگام ورود و خروج به خانه، ظاهر خودتان را بررسی كنید، كیف و كلیدتان را روی میز بگذارید و اگر برایتان وسیله‌ای می‌آورند، روی آن قرار بدهند. با این كار مهمان‌ها هم نفس راحتی هنگام ورود به خانه‌تان می‌كشند.

5 - اتاق بچه :


بچه‌ها عاشق نگاه كردن به خودشان در آینه هستند پس اگر می‌خواهید آنها را خوشحال كنید، یك آینه‌نشكن كه قاب و حاشیه كارتونی دارد، برایشان انتخاب كنید و آن را جایی بزنید كه كاملا در معرض دید آنها باشد. از خیر تزئین اتاق با آینه بگذرید.

منبع: سلامت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits