دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روشی آسان برای مرور محرمانه صفحات وب
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موقعی که از اینترنت استفاده می کنید و به سایت های مختلف سر می زنید، مرورگر مورد استفاده تان اطلاعات زیادی را که بعدها ممکن است همآن اطلاعات خیلی به دردتان بخورد و برایتان مفید باشد را ذخیره خواهد...

موقعی که از اینترنت استفاده می کنید و به سایت های مختلف سر می زنید، مرورگر مورد استفاده تان اطلاعات زیادی را که بعدها ممکن است همآن اطلاعات خیلی به دردتان بخورد و برایتان مفید باشد را ذخیره خواهد کرد.فایل های دانلود شده، اطلاعات وارد شده توسط سرچ ها،کوکی ها و هیستوری یا همات تاریخچه چیزهایی هستند که موقع استفاده از مرورگرذخیره می شوند.

روشی آسان برای مرور محرمانه صفحات وب

اگر تمایل دارید زمانی که از اینترنت استفاده می کنید هیچکدام از اطلاعاتتان ذخیره نشود می بایست از قسمت مرورگر محرمانه استفاده کنید. قسمت مرور محرمانه را می توان از تبِ فایل در بالای مرورگر فعال کرد اما کلیدهای فوری روی صفحه کلید هم می توانند به راحتی صفحه خصوصی و محرمانه جدیدی برایتان باز کنند.


مرورگر اینترنت اکسپلورر:


مرور محرمانه در اینترنت اکسپلورر ""InPrivate Browsing نامیده می شود. برای شروع کار با InPrivate کلیدهای CTRL + SHIFT + P را فشار دهید. پنجره ی جدیدی باز خواهد شد.اگر به این ترتیب موفق نشدید می توانید از تب Safety در قسمت نوار ابزار InPrivate Browsing را انتخاب کنید و به این ترتیب پنجره جدید محرمانه باز خواهد شد.


مرورگر فایر فاکس


مرور محرمانه در فایر فاکس را می توان در منوی Tools پیدا کرد. اگر بخواهید از طریق صفحه کلید به مرورگر محرمانه دسترسی پیدا کنید، کافیست همانند اینترنت اکسپلورر کلیدهای CTRL + SHIFT + P را فشار داده و آن وقت خواهید دید که صفحه جدید با یک عکس نقاب مانند در آن ظاهر خواهد شد و توضیحاتی در مورد مرور محرمانه هم داده است.


مرورگر گوگل کروم


گوگل کروم به مرورگر محرمانه اش اسم مستعار داده و آن را "Incognito" ( ناشناس) نامگذاری کرده است. برای باز کردن صفحه محرمانه در این مرورگر کلیدهای CTRL + SHIFT + N را فشار دهید، که تا حدودی با ایجاد یک صفحه جدید ولی غیر محرمانه (CTRL + N) شباهت دارد. بنابراین دقت کنید که هر سه کلید را فشار دهید که صفحه باز شده محرمانه باشد. ضمن اینکه در صفحه محرمانه نوشته شده که وارد صفحه Incognito شده اید.

برگردان توسط مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits