دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با خوردن این سه چیز خوشمزه هرگز مریض نمی شوید.
38
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سالم ماندن-چگونه سالم بمانیم- چه بخوریم که مریض نشویم-برای کاهش چربی خون چه بخوریم-آیا کاکائو خوب است؟ شکلات تلخ چه خواصی دارد؟-خوردن شکلات تلخ برای قلب مفید است؟-خواص گردو-آیا خوردن گردو برای کاهش کلسترول خوب است؟-قهوه تلخ-خوردن قهوه تلخ-آیا خوردن...

1. شکلات کاکائویی: به طور حتم با خودتون گفتید بَه بَه چه عالی! قراره چه چیزای خوشمزه ای بخوریم که اولیش با شکلات کاکائویی شروع می شه. کاکائو خوراکی است که برای سلامت قلب بسیار مفید است و فشار خون را کاهش و به سلامت رگهای خونی کمک بسزایی می کند. توجه داشته باشید که هر شکلات کاکائویی را نباید خورد.بخاطر اینکه بعضی از شکلات های کاکائویی حاوی شکر فراوان می باشند.کارشناسان تغذیه 2 تا 4 تکه ی مربعی خوردن شکلات تلخ را روزانه پیشنهاد می دهند.

چکار کنیم که مریض نشویم و سالم بمانیم؟

چکار کنیم که مریض نشویم و سالم بمانیم؟


2. قهوه: در مطالعات دانشگاه هاروارد، قهوه به عنوان نوشیدنی که به کاهش میزان مشکلات پروستات کمک می کند معرفی شده است.مردانی که روزانه یک تا سه فنجان قهوه می نوشند در مقایسه با آنهایی که اصلا قهوه استفاده نمی کنند مشکلات پروستات خیلی خیلی کمتری خواهند داشت. مطالعات نشان داده است که هیچ تفاوتی بین قهوه کافئین دار و قهوه بدون کافئین وجود ندارد.

چکار کنیم که مریض نشویم و سالم بمانیم؟


3. گردو: اگر آجیل در گروه غذایی مقوی قرار بگیرد، گردو جزو آجیل های فوق العاده مقوی می باشد.میزان آنتی اکسیدان گردو خیلی بیشتر از آنتی اکسیدان موجود در بادام زمینی و بادام می باشد و بدلیل وجود اسیدهای چرب مفیدی که در گردو وجود دارد ، سطح کلسترول خون را تنظیم می کند و به دلیل رساندن چربی ها وپروتئین های سالم به قلب ، وزن را در حد مطلوب نگه می دارد.

چکار کنیم که مریض نشویم و سالم بمانیم؟

برگردان توسط مجله دلگرم

(اعظم بهادر)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (38 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits