دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چند نسخه​ء گیاهی برای رام کردن یک شوهر سرکش
3
زمان مطالعه: 6 دقیقه
چند نسخه​ء گیاهی برای رام کردن یک شوهر سرکش

شما هم نگران سندرم شوهر بداخلاق در روزهای گرم و داغ تابستان هستید؟ نگرانید بدخلقی​های او زندگی را به کام شما تلخ کند؟ ما به شما آموزش می‌دهیم چگونه با شربت​ها و عرقیات گیاهی یک همسر آرام، مهربان و صبور در روزهای گرم داشته باشید.

چند نسخه​ء گیاهی برای رام کردن یک شوهر سرکش

تهیه شربت از عرقیات گیاهی علاوه بر آنکه می‌تواند از عطش و دمای بدن‌تان بکاهد، می‌تواند فواید متعددی برای سلامت جسم و روح شما داشته باشد. در روزهای پیش رو بی​شک تابستانی گرم و آفتابی خواهیم داشت پس دست به کار شوید و این شربت‌های گیاهی را برای اعضای خانواده خود تهیه کنید تا تابستانی خنک و سالم را در کنار خانواده با عرقیات گیاهی تجربه کنید.

قصد خرید دارید، اما شوهرتان بی‌حوصله است!

یك لیوان از این شربت به او بدهید

چند نسخه​ء گیاهی برای رام کردن یک شوهر سرکشاگر قصد دارید روزهای آخر هفته سری به مراكز خرید بزنید اما نگران بی‌حوصلگی همیشگی شوهرتان برای قدم زدن در پاساژ‌ها و سرزدن به حراجی‌ها هستید، یك‌بار عرق گیاهی شاهتره را امتحان كنید تا از معجزه آن برای افزایش نشاط و انرژی همسرتان آگاه شوید. عرق شاهتره یكی از بهترین نوشیدنی‌های گیاهی و سنتی برای روزهای گرم تابستان است كه به دلیل خاصیت صفرابر و خنك‌كنندگی كه دارد، می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان شوهرتان را سرحال بیاورد و او را برای سخت‌ترین و دشوارترین كارها آماده كند. عرق گیاهی شاهتره علاوه بر خواص خنك‌كنندگی و صفرابری بهترین داروی گیاهی برای پاكسازی و تقویت عملكرد كبد است و می‌تواند مشكل شایع نفخ شكم را در مردان و زنان نیز برطرف كند.

نسخه: برای تهیه این شربت گیاهی كافی است عرق شاهتره را از نزدیك‌ترین عطاری تهیه كنید. برای تهیه یك لیوان از این شربت كافی است نصف لیوان عرق شاهتره را با نصف لیوان آب و 2 قاشق سكنجبین مخلوط كنید. حتی می‌توانید این عرق را با شربت خاكشیر مخلوط كنید و روزی 2 تا 3 لیوان از آن را در روزهای گرم و داغ تابستان به همسرتان بدهید.

شوهرتان از سر كار آمده و عصبانی است!

آرامش كنید

اگر همسرتان بعد از یک روز کاری گرم و سخت كاری به منزل برگشته و اعصاب هیچ كاری را ندارد و حتی دوست ندارد كمی با شما گفت‌وگو كند، یك لیوان از شربت عرق بیدمشك خنك برای او آماده كنید. عرق بیدمشك در صورتی كه خنك سرو شود استرس‌ها و تنش‌ها را به سرعت دور می‌كند. نوشیدن عرق بیدمشك نه تنها مقوی قلب و تنظیم كننده تپش قلب و جریان گردش خون است بلكه می‌تواند به سادگی آرامش و ریلكسی را به همسرتان هدیه كند. پس دست به كار شوید تا دیر نشده عرق بیدمشك را تهیه كنید. نوشیدن روزانه یك لیوان از عرق گیاهی بیدمشك كه از تركیب نصف لیوان عرق بیدمشك و نصف لیوان آب خنك تهیه شده باشد، می‌تواند شوهر خسته و عصبانی را به یك شوهر آرام، صبور و ایده‌آل تبدیل كند.

چند نسخه​ء گیاهی برای رام کردن یک شوهر سرکشسردرد‌های تابستانه امان همسرتان را بریده

این نسخه را برایش تجویز كنید

یكی از دلایل بدخلقی مردان در روزهای تابستانی ناشی از سردردهایی است كه به دلیل تابش نور خورشید در فضای كار یا رفت‌وآمدهای كاری در خارج از منزل به سراغ‌شان می‌آید. اگر همسر شما هم از آن دست مردهایی است كه با سردردهای تابستانه به خانه برمی‌گردد بهتر است هر روز با نزدیك شدن ساعت بازگشت او به منزل برایش یك شربت خاكشیر با گلاب تهیه كنید. نوشیدن یك لیوان شربت خاكشیر و گلاب می‌تواند به سرعت حرارت بدن را كاهش دهد و در كنار آن سردرد ناشی از گرمای هوا و بی‌حالی و سرگیجه ناشی از آن را نیز تسكین داده و برطرف ‌كند. باید بدانید كه نوشیدن شربت خاكشیر با گلاب می‌تواند علاوه بر تقویت معده و بهبود هضم و جذب مواد غذایی به رفع التهاب‌های كلیه و پیشگیری از سنگ كلیه كمك كند.

مدتی است شوهرتان بدخلق شده

از این آرامش‌بخش طبیعی تهیه كنید

اگر مدتی است احساس می‌كنید شوهرتان بدخلق شده و دیگر مثل گذشته سرزندگی و شادابی ندارد و بعد از بازگشتن به خانه انگیزه زیادی برای وقت گذراندن با بچه‌ها را ندارد 2 راه بیشتر ندارید؛ متناسب با ذائقه‌اش یا برایش دم‌نوش سنبل‌الطیب آماده كنید یا یك لیوان شربت خنك و خوش‌طعم از عرق سنبل‌الطیب و تخم‌شربتی تهیه كنید و آن را با كمی سكنجبین شیرین كنید. نوشیدن این عرق گیاهی یكی از بهترین راهكارها برای تسكین اعصاب و تنش‌های ناشی از كار روزانه است. بهتر است در طول هفته 3 تا 4 بار از این شربت یا دم‌نوش تهیه شده از سنبل‌الطیب به همسرتان بدهید تا بتوانید خلق و خوی او را مثل روزهای گذشته پرنشاط و شاداب كنید.

تحمل روزهای تابستانی را ندارد

رطوبت بدنش را بالا ببرید

عرق گیاهی گلبهار یکی دیگر از نوشیدنی‌های گیاهی پرفایده و خوش مزه است که نوشیدن آن در روزهای تابستان علاوه بر آنکه موجب افزایش رطوبت و خنکی افراد می‌شود، کمک می‌کند تا تحمل روزهای گرم تابستان برای مصرف‌کننده، آسان‌تر شود. نوشیدن این عرق گیاهی به صورت مستمر مقوی معده بوده و برای حفظ شادابی و لطافت پوست بدن بسیار مفید است.

وقتی شوهرتان زودجوش و آتشین شده

چند نسخه​ء گیاهی برای رام کردن یک شوهر سرکشبا این شربت خاموشش کنید

نوشیدن شربت سکنجبین و خیار به دلیل خاصیت و طبع سرد و خنکی که دارد موجب کاهش حرارت بدن و از بین رفتن گرمای درونی می‌شود. بنابراین سرو این نوشیدنی خوش آب و رنگ كه طبع سرد و خنك دارد به همسرتان كمك می‌كند تا زودتر از شر دلمشغولی‌های كارش جدا شود. برای تهیه این شربت كافی است یك عدد خیار رنده شده را با 3 قاشق سكنجبین مخلوط كرده و یك لیوان عرق بهارنارنج به آن اضافه كنید. نوشیدن این شربت گیاهی علاوه بر آنكه موجب بر طرف شدن تشنگی و رفع عطش تك‌تك سلول‌های بدن می‌شود، می‌تواند تا ساعت‌ها شر افكار مزاحم و خستگی‌های ناشی از كار روزمره و تابش نور خورشید را به حداقل برساند.

هرگز این نکات را فراموش نکنید

نگهداری از عرق و شربت گیاهی شرایط خاصی دارد که در صورتی که این شرایط رعایت نشود خواص این نوشیدنی‌ها تحت تاثیر آن کم شده یا به طور کلی از بین‌ می‌رود.
بهترین روش برای نگهداری عرقیات گیاهی نگهداری آنها در ظروف شیشه‌ای تیره رنگ یا آلومینیومی است به‌گونه‌ای که درب آنها به طول کامل بسته شود.
برخی از عرقیات مانند گلاب و هل در مقابل نور خورشید و گرمای آن، عطر و خاصیت خود را از دست می‌دهند بنابراین سعی کنید این عرقیات را دور از تابش خورشید و در مکانی خنک قرار دهید.
عرقیات متناسب با شرایطی که در آن تهیه و تولید می‌شوند از 1 تا 3 سال تاریخ مصرف دارند. بنابراین به هنگام مصرف عرقیات گیاهی به تاریخ انقضاء آنها دقت کنید.
از نگهداری عرقیات گیاهی در مکان گرم و مرطوب پرهیز کنید. این مکان‌ها خاصیت عرقیات را از بین می‌برند.
برای مصرف عرقیات تلخ مانند عرق نعنا، عرق بید یا عرق کاسنی و کم کردن میزان تلخی آن از عسل، نبات، سکنجبین یا کمی آب میوه استفاده کنید.

منبع : سلامت نیوز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits