دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا ارگاسم زنان واقعی است؟
117
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا ارگاسم زنان واقعی است؟
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

موضوعی که خیلی بر سر آن بحث است این است که آیا زنان تظاهر به ارضا شدن در رابطه ی جنسی می کنند یا اینکه واقعا ارضا می شوند.

آیا ارگاسم زنان واقعی است؟

رمان ها و فيلم های رمانتيک اغلب زن را در رابطه ی جنسی به گونه ای توصیف می کنند که بدون هیچ گونه لمس شدن ناحیه ی تناسلی و تنها با دخول کاملا ارضا شده باشد.

مطالعه ای در ایالات متحده صورت گرفت که هشتاد و چهار درصد مردان می گویند که همسرشان در طول رابطه ی جنسی ارضا می شود در حالی که تنها شصت و چهار درصد زنان می گویند که تا حدی در رابطه ارضا می شوند.

ارضا شدن و رسیدن به اوج لذت جنسی آنچه که در ذهن زن می گذرد، می باشد و بر بخش های مختلف ذهن او که مسئول احساسات مختلف او هستند، تاثیر می گذارد.

در واقع دو نوع ارگاسم یا ارضا شدن و رسیدن به اوج لذت وجود دارد کلیتولاری و واژنی. مشاهدات نشان می دهند که بیشتر زنان ارگاسم یا ارضای کلیتورالی را به ارضای واژنی ترجیح می دهند و آن برای آنها ارضا کننده و لذت بخش تر است.

مطالعات نشان می دهند که تقریبا هشتاد درصد زنان در رابطه ی جنسی که با دخول واژنی همراه باشد تنها ارضای تصنعی را تجربه می کنند و در واقع تظاهر به ارضا می کنند. حداقل نیمی از مواقع چنین است.

محققان می گویند که ارضای کامل برای زنان زمانی است که کارهای مختلف در رابطه ی جنسی صورت گیرد در حالی که برای مردان تنها با دخول واژنی انجام می شود.

مردان به واسطه ی آنچه که می بینند ارضا می شوند در حالی که زنان طول می کشد که ارضا شوند. علت این امر تنها عللی مانند عدم احساس امنیت زنان یا ترس و عوامل دیگر نیست بلکه در اکثر موارد مردان زنانشان را ارضا نشده رها می کنند.
منبع : salamatnews



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (117 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

نسرین شهیدی | ۱۰ سال پیش
لطفا داروهای بی ضرر هم معرفی کنید.
0
0

hits