دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با این پیشنهادها زیباترین ورودی خانه را خواهید داشت!
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
زیباتر کردن ورودی خانه-زیبا کردن ورودی خانه-زیباترین ورودی خانه-زیبایی ورودی خانه-ورودی خانه-ورودی ساختمان-خصوصیات ورودی خانه

مردم پیش از اینکه وارد خانه ای شوند اولین نظرشان در باره ی آن خانه شکل می گیرد. خانه شما در هر شهر یا محله ای باشد، ورودی ساختمان مهم است. یک خانه با حیاط جذاب و آراسته، به دوستان و بستگان خوش آمد گویی می کند و هر موقع که شما به خانه می آیید از آن لذت می برید.

زیباتر کردن ورودی خانه

نکات نگه داری را رعایت کنید

زیباتر کردن ورودی خانه

چمن ها را بزنید، مرز ها را تر و تمیز کنید و مسیر رفت آمد را مرتب کنید. تمام خطوط باید مستقیم و تمام لبه ها پر پیچ و خم باشند. کود گیاهی را تعویض کنید. اطراف خانه را بشورید، و نور افکن ها و لبه های شیروانی را بسابید. پنجره ها را بشورید و سطوح صاف را سیقل بیاندازید.


مسیر رفت و آمد را تمیز کنید

زیباتر کردن ورودی خانه

مسیر رفت و آمد و پیاده رو را تمیز و تعمیر کنید. سطوح را تمیز، سوراخ های کوچک را تعمیر و ترک ها را ترمیم کنید. اگر فرصت دارید، لبه های پیاده رو را با آجر از چمن ها جدا کنید.


گلخانه بسازید

زیباتر کردن ورودی خانه

گیاهان متنوع در سایز، ارتفاع، شکل، بافت و رنگ های متنوع تهیه کنید. یا برای ایجاد ساختاری ساکن، از گیاهان ماتی که رنگشان توجه را جلب نمی کند، استفاده کنید. گلدان ها را با هم دیگر و بیرون خانه متناسب کنید.


جعبه های پنجره نصب کنید

زیباتر کردن ورودی خانه

جعبه ها را هم اندازه عرض پنجره بطوری که رنگش با محیط خانه هماهنگ باشد، انتخاب کنید. از این جعبه ها در پنجره های کشویی و به داخل باز شو استفاده کنید. یا در پنجره های رو به بیرون، آن ها را پایین تر از پنجره قرار دهید تا به گل ها صدمه ای نرسد.


درخت بکارید

زیباتر کردن ورودی خانه

درختان رشد کرده در یک حیاط زیبا، ارزش زیادی به خانه می افزایند، اما این کار فایده ی دیگری نیز دارد، سایه های دیوار های خانه و پنجره ها، تهویه ی مطبوع را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد. حتی درختان کوچک نیز سایه ایجاد می کنند و اکنون بهترین زمان برای کمک به رشد آن هاست.



در جلویی را نقاشی یا جایگزین کنید

زیباتر کردن ورودی خانه

اگر در خانه ی شما ظاهر نسبتا خوبی ندارد آن را خارج کنید، کاملا سمباده بکشید و هر دو طرفش را با رنگ براق که با محیط هماهنگ باشد رنگ کنید یا به جای آن یک در تازه خریداری کنید.


کرکره آویزان کنید

زیباتر کردن ورودی خانه

برخی کار های آخر هفته، خانه را سریع تر از کرکره زدن تغییر می دهند. یک کرکره مناسب، پنجره را به خوبی جلوه می دهد و به آن بعد و رنگ می افزاید. اگر کرکره ی چوبی وصل می کنید با استفاده از بیلچه بین کرکره و جانب، کمی فاصله ایجاد کنید. بدون این فضا، رطوبت محبوس، به چوب ها صدمه خواهد زد.


روشنایی بیرون را عوض کنید

زیباتر کردن ورودی خانه

روشنایی زیبا شب را گرم و خانه ی شما را درخشان می کند. پیاده رو را با چراغ های زیبای خورشیدی و نور افکن های درختی تزیین کنید. یا در یک نقطه ی تاریک و یا یک شیب از لوستر استفاده کنید. قبل از انجام این کار ها فیوز برق را بزنید تا ایمنی کارتان تامین شود.


وسایل خانه را نو کنید

زیباتر کردن ورودی خانه

زیبایی به خانه ی شما جذابیت می آورد، مخصوصا زمانی که وارد وسایل شما شود. روز های آخر هفته را به نو کردن دق الباب، دستگیره و شماره پلاک صرف کنید. سعی کنید از وسایلی استفاده کنید که با معماری و رنگ خانه ی شما هماهنگ باشد. از وسایلی استفاده کنید که کمتر وقت شما را بگیرند و برق خود را حفظ کنند.


جعبه های نامه های خود را تزیین کنید

زیباتر کردن ورودی خانه


جعبه ی نامه های خود را زیبا کنید و با تزیین آن به فراتر از کاربردش پای بگذارید. رنگ و پرچم جدید و تعدادی عدد تازه، کافیست تا نمایی عالی به خانه ی شما بدهد. پای میله ی جعبه ی نامه ها، گل های رنگارنگ بکارید تا خانه ی شما گرم و دل پذیر به نظر آید.

مسترپلاس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits