دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بزرگ کردن آلت تناسلی با عمل جراحی + فیلم و عکس
22
زمان مطالعه: 8 دقیقه
جراحی بزرگ کردن(افزایش طول)آلت تناسلی مردان:عوارض و هزینه:بزرگ کردن آلت تناسلی به مجموعه روش‌هایی اشاره دارد که برای افزایش قطر، طول یا سفت شوندگی (نعوظ) آلت تناسلی انسانی انجام می‌گیرند.با دلگرم همراه باشید.

جراحی بزرگ کردن (افزایش طول) آلت تناسلی مردان:عوارض و هزینه

بزرگ کردن آلت تناسلی به مجموعه روش‌هایی اشاره دارد که برای افزایش قطر، طول یا سفت شوندگی (نعوظ) آلت تناسلی انسانی انجام می‌گیرند.با دلگرم همراه باشید.

بزرگ کردن آلت تناسلی

دامنه شیوه‌های موجود از ورزش‌های دستی تا دستگاه‌های کشنده و آویزان کردن وزنه و جراحی را در بر می‌گیرد که با گزارش‌هایی از موفقیت و شکست در سراسر جهان همراه بوده‌اند. با این که مضر بودن برخی روش‌ها کاملاً بر همگان آشکار شده‌است اما باقی روش‌ها می‌توانند تا حدودی نتیجه‌بخش باشند. اغلب در تبلیغ محصولات تقلبی، تفاوت میان تغییر اندازه موقتی، نعوظ و تغییر اندازه دائمی تعمداً خلط می‌شود.

تحقیقات علمی قانونی اندکی به‌طور اختصاصی بر روی موضوع افزایش حجم بدون جراحی صورت گرفته‌است. وجود ادعاهای قابل توجه و افزایش حجم دائمی به‌طور کلی در حد حرف بوده و با تحقیق علمی تأیید نشده‌اند و می‌توانند مبتنی بر مصالح و هیجانات منبع ادعا باشد. در حال حاضر، هیچ روشی که بدون جراحی به‌طور دائمی ضخامت یا طول یک آلت طبیعی را افزایش دهد وجود ندارد. برخی تحقیقات کلی راجع به ایمنی و اثربخشی (یا عدم آن) مواد دارویی مختلف یا مقدمات شبه‌دارویی انجام شده‌اند اما تا کنون، هیچ ماده‌ای که موجب پدیدار شدن جریان دارویی اصلی برای اتخاذ هر یک از آن‌ها بشود؛ بدست نیامده است.

افزایش طول آلت

عمل بلندتر کردن آلت بخشی از جراحی کامل بزرگ کردن آلت است. جراح بخشی از آلت، یعنی حدود یک سوم طول کل آن، را بیرون می‌آورد که داخل بدن پنهان شده است.طول آلت در حالت کشیده شده با دست (SPL) با طول نعوظ ارتباط تنگاتنگ دارد و در واقع حداکثر طولی است که آلت هنگام نعوظ به آن می‌رسد. بلندی واقعی آلت راست شده غالباً کمتر از SPL است. برخی جراحان این نکته را بیان می‌کنند که اکثر آقایان فقط می‌خواهند طول آلت را هنگام شل و نیمه شق بودن افزایش دهند.

افزایش قطر آلت

جراح چربی گرفته شده از شکم یا باسن را برای قطور کردن آلت تزریق می‌کند تا سیلندرهای نعوظ آلت در زیر پوست پهن‌تر شود. به این ترتیب قطر آلت در سراسر بدنه و پشت آن در داخل بافت‌های عمقی داخل ناحیه درون شرمگاهی بیشتر می‌شود. موفقیت عمل قطور کردن آلت با استفاده از بافت بدن خود بیمار بیشتر از تزریق گرفت‌های دیگر است و نتایج عمل نیز دائمی است.

بزرگ کردن آلت تناسلی

متقاضیان جراحی بزرگ کردن آلت

جراحی افزایش طول آلت باید در نهایت دقت و احتیاط انجام شود، به خاطر داشته باشید که این عمل آخرین روشی است که متخصصین پس از امتحان درمان‌های دیگری مانند مشاوره و روانکاوی و روش‌های غیرجراحی به آن روی می‌آورند.

عمل افزایش طول آلت

جراح برای افزایش طول آلت با ایجاد کردن برشی در پایین شکم رباط‌های پایه آلت را قطع می‌کند. این رباط‌ها بلند شدن طبیعی آلت تناسلی را ممکن می‌کنند. سپس بافت بین استخوان شرمگاهی و آلت بلند شده قرار داده می‌شود.

جراح برش‌های طویل پیچیده‌ای را مانند V-Y پلاستی، Z پلاستی، M پلاستی و حتی ZZ پلاستی ایجاد می‌کند که همگی با توجه به شکل برش نامگذاری شده‌اند که جراح روی کشاله ران می‌کشد یا رویکرد محاظفه کارانه‌تری را برای ایجاد برش با چاقوی جراحی انتخاب می‌کند. یک نمونه از این برش‌های محاظفه کارانه برشی عرضی به طول یک اینچ است که به صورت افقی دقیقاً بالای پایه آلت ایجاد می‌شود. جای زخم ناشی از برش عرضی به اندازه برش‌های ذکر شده نیست.مدت زمان عمل بزرگ کردن آلت به مورد خاص هر بیمار بستگی دارد و حدود چهار ساعت طول می‌کشد.

پس از جراحی

به مدت 48 تا 72 ساعت پس از جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی سوندی در بدن بیمار قرار داده می‌شود که داروی بی‌حسی را در ناحیه جراحی آزاد می‌کند تا بیمار راحت‌تر باشد. به علاوه بیمار در این مدت دارو برای جلوگیری از نعوظ دریافت می‌کند تا گرفت‌ها (پیوندها) و بخیه‌ها از جا درنیایند. از بیمار خواسته می‌شود تا 6 ماه بعد از جراحی از سیگار کشیدن و استعمال دخانیات خودداری کند.

آلت پس از عمل قطور کردن بسیار قرمز و متورم می‌شود. دوران بهبود نیز بیش از 6 هفته طول می‌کشد.زخم کوچکی پس از عمل بلند کردن آلت روی پایه شکم باقی می‌ماند که تنها اثر انجام جراحی است. این زخم نیز به سرعت التیام می‌یابد. آلت و کیسه بیضه پس از عمل افزایش طول آلت متورم است و فرو نشستن ورم مدتی زمان می‌برد.

مراقبت پس از عمل

پس از عمل جراحی بزرگ کردن آلت از بیماران خواسته می‌شود تا به مدت حداقل 6 هفته رابطه جنسی نداشته باشند. اگر بیمار به دقت توصیه‌های مربوط به مراقبت پس از عمل، از جمله دو هفته استراحت مطلق، را رعایت کند، دوران بهبود در اکثر موارد دردناک نخواهد بود. پانسمان پس از یک هفته برداشته می‌شود و بخیه‌ها نیز چون از نوع جذبی است نیازی به کشیدن ندارد. بیماران معمولاً فعالیت‌های طبیعی روزمره را پس از 4 تا 6 هفته ازسرمی‌گیرند، اگرچه برگشتن بافت به حالت طبیعی 9 تا 18 ماه طول می‌کشد.

بیماران ممکن است ناراحتی مختصری را در دوران بهبود تجربه کنند، اما کوچکترین دردی حس نخواهند کرد. در هر حال مسکن خوراکی برای آرام کردن درد تجویز می‌شود.بیمار می‌تواند دستشویی برود و بنشیند و غذا بخورد، اما به غیر از این موارد اجازه حرکت ندارد و باید به پشت دراز بکشد. به بیماران توصیه می‌شود که تخت را با گذاشتن دو کتاب قطور زیر پایه‌های پایین تخت بالا بیاورند تا سر کمی پایین‌تر از بدن قرار بگیرد و به این ترتیب ورم بیشتر نشود.ورم شدید اجازه نمی‌دهد خون کافی به پوست آلت برسد و در نتیجه با مرگ پوست و از بین رفتن پوست بدنه اندام تناسلی مواجه می‌شویم.

اما اگر بیمار در حالت درازکش قرار بگیرد، این مشکل پیش نمی‌آید. اما اگر این عارضه پیش بیاید، می‌توان آن را با جراحی اصلاح کرد.بیمار پس از گذشت دو هفته می‌تواند حرکت کردن را به تدریج در هفته سوم شروع کند. البته انجام هرگونه فعالیت شدید بدنی (باشگاه رفتن، دویدن و ...)، رابطه جنسی از هر نوع و بلند کردن اشیاء سنگین‌تر از نیم کیلو تا شش هفته پس از جراحی مطلقاً ممنوع است.

بزرگ کردن آلت تناسلی

ویزیت‌های پس از عمل

نخستین ویزیت 4 هفته پس از عمل انجام می‌شود. اگر همه چیز طبق انتظار پیش رفته باشد، ویزیت دوم برای سه ماه بعد زمانبندی می‌شود. پزشک تمرین‌های کششی بافت همبند جای زخم را در این جلسه آموزش می‌دهد. ویزیت بعدی یک ماه بعد برای بررسی روش انجام دادن تمرین‌ها و اطمینان از دستیابی به نتیجه بهینه در نظر گرفته می‌شود.

نتایج

نتیجه عمل افزایش طول آلت دائمی است. اکثر مردان از نتیجه عمل هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ عملکردی رضایت کامل دارند و نارضایتی احتمالی معمولاً به عمل تزریق چربی مربوط می‌شود. بسیاری از بیماران پس از مدتی تصمیم می‌گیرند که تزریق چربی یا جراحی دیگری را برای اصلاح بدشکلی آلت تناسلی انجام دهند.

عوارض جراحی

عوارض عمل‌های بزرگ کردن آلت (افزایش طول و یا قطور کردن) معمولاً اندک است و شامل عوارضی مانند عفونت و خونریزی می‌شود که پس از هر جراحی دیگری نیز احتمال بروز آنها وجود دارد. این عمل معمولاً هیچ اختلالی را در عملکرد، حس، نعوظ یا ادرار ایجاد نمی‌کند. اگرچه گرفت (پیوند) چربی دائمی است، اما نتایج تزریق چربی دائم نیست.

جمع شدن آلت به ندرت رخ می‌دهد، اما گاهی در اثر انقباض معمول جای زخم پیش می‌آید که با تمرین‌های کششی بافت همبند جای زخم که پس از عمل شروع می‌شود به خوبی مدیریت می‌شود. انجام ندادن این تمرین‌ها باعث می‌شود که تمام یا بخشی از افزایش طول به دست آمده از بین برود. در موارد نادر تولید آدرنالین اضافی به منقبض شدن آلت می‌انجامد.

هزینه جراحی برزگ کردن آلت

مسلماً حق الزحمه جراح معیار مناسبی برای تشخیص مهارت یا تجربه جراح و یا نشان دهنده موفقیت آمیز و رضایت بخش بودن جراحی نیست. طبیعی است که حق الزحمه جراحان مجرب بالاتر باشد. این موضوع را به این جهت یادآوری کردیم که تصمیم گیری را صرفاً بر مبنای دستمزد پایین‌تر انجام ندهید و به توصیه‌های بیماران قبلی جراح انتخابی خود و اعتبار و خوش نامی ایشان نیز توجه کنید.به خاطر داشته باشید که این جراحی بر روی یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین نقاط بدن انجام می‌شود، پس زندگی و آرامش خود را به بهای صرف مبلغی کمتر به دست جراحان بی‌دقت نسپارید. باز هم یادآوری می‌کنیم که مهارت تمام جراحان یکسان نیست.

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (22 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits