دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ویندوز ۱۰ از راه می‌رسد؛
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ویندوز ۱۰ از راه می‌رسد-بسته‌بروز رسانی-بسته دوم -ویندوزفون ۸.۱ -ویندوز ۱۰-سیستم عامل ویندوز

شایعه شده که مایکروسافت قصد ندارد بسته‌ی دوم بروز رسانی ویندوز فون ۸.۱ را منتشر کند. دلیل این موضوع آماده شدن این شرکت برای عرضه‌ی ویندوز ۱۰ است.

ویندوز ۱۰

کاربران ویندوز فون ۸.۱ بصورت مجانی قادر خواهند بود سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را روی گوشی‌های خود نصب کنند. مایکروسافت که خود را برای عرضه‌ی بسته‌ بروز رسانی جدیدی برای ویندوز فون ۸.۱ آماده می‌کرد، ظاهرا پشیمان شده و این بسته را ارائه نخواهد کرد. پیش از این گفته شده بود که بسته‌ی بروز رسانی دوم از ویندوز فون ۸.۱، بهبودهایی در عملکرد سیستم‌عامل را در بر خواهد داشت و علاوه بر آن چند مشکل گزارش شده توسط کاربران در آن مرتفع می‌شود.

از جمله تغییراتی که گفته می‌شد در بسته‌ی دوم بروز رسانی ویندوز فون ۸.۱ انجام خواهد شد می‌توان به اضافه شدن امکانات جدید به بلوتوث و کنترل بهتر روی حجم صدا اشاره کرد.

ویندوز ۱۰ از راه می‌رسد؛ بسته‌بروز رسانی دوم ویندوزفون ۸.۱ منتشر نمی‌شود

مایکروسافت قصد دارد در ویندوز ۱۰ کلیه‌ی سیستم‌عامل‌های خود را یکپارچه کند و این موضوع شامل ویندوز فون نیز می‌شود. گفته می‌شود کلیه تلفن‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ به ویندوز ۱۰ بروز خواهند شد.

مایکروسافت در بسته‌ی بروز رسانی اول ویندوز فون ۸.۱ امکانات جالبی همچون دستیار صوتی کورتنا، صفحه‌کلید بهتر، مرکز اعلانیه‌های اکشن‌سنتر، امکان انتخاب پس‌زمینه برای کاشیه‌های زنده و بسیاری قابلیت‌های دیگر را اضافه کرد.

حال باید منتظر ماند و دید مایکروسافت در ویندوز ۱۰ چه تغییراتی را در سیستم‌عامل موبایل خود اضافه خواهد کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits