دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تعریف و تمجید بهزاد فراهانی از گلشیفته + فیلم
0
بهزاد فراهانی به تازگی در مصاحبه ای با شبکه تی وی پلاس از دخترش گلشیفته حمایت کرد . به نظر او گلشیفته قابل احترام است و نباید نگاه ناسالم به او داشت...

گفته های بهزاد فراهانی در مورد گلشیفته

دلگرم: بهزاد فراهانی درباره دخترش گلشیفته در صفحات اجتماعی جنجالی به پا کرده است.

او معتقد است دخترش قابل‌ احترام است و نگاه غیرسالم نباید به او داشت

نظرات بهزاد فراهانی درباره دخترش گلشیفته که در گفتگویی مفصل با یک تلویزیون اینترنتی (تی وی پلاس) مطرح‌شده به‌طور گسترده در صفحات اجتماعی بازنشر شده است.

پدر از فعالیت‌های دخترش در آن‌سوی مرزها می‌گوید اما این اظهارات به مذاق کاربران اجتماعی خوش نیامده و به‌شدت با او مخالف هستند.

بهزاد فراهانی می‌گوید:
دختری دارم که یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان جهان شده، از قافله‌ی هنر ایران به قافله‌ی هنر جهان پیوسته است. بد یا خوب هر چه هست، برای خودش هست؛ و مستقل از ما دارد کارش را می‌کند.
من فکر می‌کنم این‌قدر دوست‌داشتنی و محترم هست که بعضی از عزیزان و دوستان نگاه‌ غیرسالم نداشته باشند به حرکت ایشون. فکر نمی‌کنم شخصیتی داشته باشیم که رفته باشد آن‌طرف و به‌قدر این دختر کار خوب کرده باشد.

با انتشار این بخش از صحبتها و حمایت بهزاد فراهانی از دخترش گلشیفته کاربران در فضای مجازی نسبت به این ماجرا واکنش نشان دادند که برخی از آنها را در ادامه مشاهده میکنید

ای کاش هنر را اینگونه تعریف نکنیم کجای دنیا عریان شدن را مرتبه بالای هنر مینامند.هنر در گرانبهایی است که میتواند در یک شهر دور واز یک فرد بی ادعا وبدون شهرت به معنی واقعی به کمال برسد .تاسف برای پیشگسوتانی که هنوز هنر را نشناخته اند.

گلشیفته سرآمد بازیگران

باعث افتخاره ایشون

بانوگلشیفته دخترایران زمین وباعث افتخارایران هستندبه امیدروزی که تعصب مذهبی رافراموش کنیم وتفکرمذهبی راجایگزینش کنیم

هنر مند؟ عریان شدن هم شد هنر تبریک اوایل که خود ایشون هم مخالف بود و میگفت اون مستقله حالا چی شد؟ پس مثلا شهره اغداشلو بی هنر است؟ یا دهها نفر دیگر که موجب افتخار ایرانیان هستند ما راضی نیستیم دختر شما به خاطر افتخار کردن ما لخت شود

هنرمند،هنرمنده،اگر ناراحت هستین؟میتونیدچشمتان راببندید هرکس اختیار خودشوداره، اصلا بمن وتوچه،



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits