دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مزایا و معایب فروش اقساطی خودرو + معرفی مجموعه سایاخودرو
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
فروش اقساطی خودرو، راهکار مناسبی است برای کسانی که سرمایه بزرگ برای خرید نقدی ندارند. اگر شما هم از کسانی هستید که قصد خرید یا تعویض خودرو دارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور ما، میزان رفاه مردم، سطح درآمدها و به طور کلی وضعیت معیشت به گونه‌ای نیست که اکثر مردم پس‌اندازهای قابل توجهی برای خریدهای کلان مانند آپارتمان، باغ و زمین یا خودرو داشته باشند. درصد کسانی که می‌توانند با بخشی از سرمایه موجود خود دست به خرید نقدی خودرو بزنند، بسیار کم است. به همین خاطر شرکت‌های خودروساز وطنی و برخی مجموعه‌های معتبر نظیر سایا خودرو به منظور رفاه حال مشتریان خود در سراسر کشور اقدام به تعرفه طرح‌های متنوع فروش اقساطی می‌نمایند.

اگر شما هم از کسانی هستید که قصد خرید یا تعویض خودرو دارید، اما دخل و خرجتان با هم جور در نمی‌آید و در حال حاضر توان پرداخت قیمت کلی یک ماشین را به طور نقدی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید. ما درباره مزایا و معایب خرید خودرو قسطی مطالبی را عنوان خواهیم نمود و در نهایت شرایط ویژه و منحصر به فرد سایاخودرو را برای واگذاری خودروهای ایرانی و وارداتی به صورت قسطی بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مزایای طرح‌های فروش اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو برای متقاضیان مزایای متعددی دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

انتخاب بهتر با هزینه کمتر

خرید خودرو قسطی فرصتی را فراهم‌ می‌آورد تا مشتری با سرمایه کمتر، انتخاب بهتری داشته باشد. انتخاب خودرویی که از لحاظ فنی با کیفیت‌تر باشد، از هزینه‌های احتمالی بعدی خواهد کاست؛ چرا که مالک دیگر مجبور نیست اقدام به تعمیر ایرادات احتمالی خودروی دست دوم بکند و یا هزینه‌ای را صرف دست کشیدن به سر و روی خودروی مستعمل نماید. به این ترتیب با همان سرمایه‌ای که باید برای خرید یک خودروی کارکرده سطح C صرف می‌شد، یک خودروی قسطی مدرن‌تر و در کلاس A یا B خریداری می‌کند.

پرداخت ثابت ماهانه و عدم فشار مالی به مشتری

فروش اقساطی خودرو، مشتری را متعهد به پرداخت ماهانه اقساط می‌کند، اقساطی که طی قرارداد فی مابین مشتری و مدیران مجموعه فروش خودرو، مدت زمان پرداخت، تاریخ واریز و مبلغ آن‌ها مشخص شده است و مشتری با علم بر همه این موارد پای قرارداد را امضا کرده است. به این ترتیب هزینه‌ها از پیش مشخص شده و فشار مالی یکباره بر خریدار وارد نمی‌شود.

امکان رانندگی با خودرویی که هنوز هزینه کاملش پرداخت نشده است

برخی از مجموعه‌ها نظیر سایا خودرو که طرح‌های فروش خودرو به صورت اقساطی ارائه می‌دهند، شرایطی را فراهم آورده‌اند که مشتری پس از عقد قرارداد و تسلیم پیش پرداخت، به صورت فوری و آنی می‌تواند خودروی خریداری شده را تحویل بگیرد. این یک امکان ویژه است که مشتری را قادر می‌سازد با سرمایه کم، هم خودروی مدرن‌تری را صاحب شود و هم قبل از اینکه اقساط آن به پایان برسد، از خودروی محبوبش سواری بگیرد.

معایب فروش اقساطی خودرو

معایب خرید اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو همانطور که طرفدارانی دارد، مخالفانی نیز دارد. مخالفان این طرح‌ها معتقدند خرید خودرو به صورت قسطی، خریدار را مجبور به پرداخت سودهای هنگفت می‌کند. درحالی که اوضاع اقتصادی کشور ما به راحتی قابل تحلیل است. از ارزش سرمایه امروز شما ۶ ماه دیگر کاسته خواهد شد و قدرت خریدتان پایین می‌آید. با احتساب سودی که قرار است برای خرید خودرو قسطی صرف کنید، باز هم معامله اقساطی به نفعتان خواهد بود.

مالک ماشین نبودن، ایراد دیگری است که مخالفان طرح‌های اقساطی به آن وارد می‌کنند. البته که در برخی موارد حق با آن‌هاست چون مراکز فروش خودرو به تعهدات خود پایبند نبوده و مشکلات فراوانی برای خریداران ایجاد می‌نمایند.

فروش اقساطی خودرو اگر از سمت مراکز مطمئن و خوشنامی چون سایاخودرو انجام شود، مشتری پس از عقد قرارداد و انجام روال معمول اداری ضمن اینکه می‌تواند از خودروی جدیدش سواری بگیرید، سند خودرو را نیز به نام خود ثبت خواهد نمود.

معتبرترین مرکز فروش اقساطی خودرو

سایاخودرو، خرید اقساطی خودرو

درست است که مردم برای انجام امور روزمره و سر کار رفتن نیاز مبرمی به وسیله نقلیه شخصی دارند، درست است که با توجه به اوضاع درآمدها و تورم موجود در بازار خودرو، امکان خرید نقدی خودرو برای اکثریت فراهم نیست، اما نباید بی‌گدار به آب زد. نمی‌توان به هر تبلیغ رنگارنگی دل بست و سرمایه‌ای که با کار و تلاش طاقت‌فرسا و مداوم به دست آمده را نادانسته به دست هر مرکزی که مدعی فروش خودرو قسطی است، سپرد. خب، پس چاره کار کجاست؟

فروش اقساطی خودرو را باید از معتبرترین مراکز پیگیر شد. حتما می‌پرسید یک مرکز معتبر برای فروش خودرو آن هم به شیوه اقساط باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در ادامه به این سوال شما پاسخ می‌دهیم.

شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو

مرکزی که برای خرید اقساطی خودرو به آن مراجعه می‌کنید:

باید خوشنام و مشتری مدار باشد سابقه ثبت معاملات متعدد با حداکثر رضایتمندی مشتریان را در کارنامه داشته باشد اطلاعات کامل و مفیدی درباره مشخصات فنی، ایمنی، آپشن‌ها و مقایسه خودروها باهم داشته باشد سابقه بد عهدی و عمل نکردن به تعهدات را نداشته باشد شرایط مالی مشتری را در نظر بگیرد و با توجه به آن میزان بازپرداخت اقساط را تعیین کند با توجه به مفاد قرارداد در تاریخ تعیین شده خودرو را به خریدار تحویل دهد به میزان پیش پرداختی که دریافت کرده، سه دانگ سند خودرو را به نام خریدار ثبت و سند را به وی تحویل دهد.

سایا خودرو تمامی این شرایط شگفت انگیز را برای فروش اقساطی خودروهای ایرانی و وارداتی‌اش لحاظ کرده است تا لذت خرید خودروی محبوبتان را به شیوه اقساطی، تجربه کنید.

سخن پایانی...

در این مطلب به مزایا و معایب طرح‌های فروش خودروهای داخلی و خارجی اقساطی پرداختیم و معتبرترین مجموعه فروش خودرو به شیوه اقساط را نیز به شما معرفی کردیم. سایاخودرو با در نظر گرفتن شرایطی شگفت انگیز، پیشتاز در عرصه ارائه طرح‌های فروش خودرو قسطی است و تلاش کرده تا شرایطی را فراهم کند که هموطنان سراسر کشور با هر میزان سرمایه و نقدینگی بتوانند مالک خودروی محبوبشان شوند. چنانچه سوال و با ابهامی ذهنتان را به خود مشغول کرده کافی است تلفن همراه خود را بردارید و با سایا خودرو تماس بگیرید. کارشناسان زبده این مجموعه در کمترین زمان و با اطلاعات کافی مسائل شما را مرتفع خواهند کرد.

برای اطلاع از طرح‌های فروش اقساطی خودرو مجموعه سایاخودرو همینک تماس بگیرید:02171333133



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits