دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی کامل با مشخصات هاوال H۲ مدل ۲۰۲۰
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
هاوال H2 پیش از این و در سال 95 با قیمتی برابر با 72 میلیون تومان عرضه می شد اما قیمت اصلی این خودرو 92 میلیون بود که اختلاف موجود ،میزان تخفیف نمایندگی عرضه کننده برای مشریان دست به نقد بود.

هاوال H۲ مدل ۲۰۲۰

نسخه فیس لیفت هاوال H۲ توسط شرکت گریت وال چین در مدل ۲۰۲۰ معرفی شد. این کراس اوور چینی از این پس با تغییرات ظاهری و فنی در بازار برخی از کشور‌ها عرضه خواهد شد.

هاوال H۲ مدل ۲۰۲۰ ار همان اتاق و پلتفرم ساخت مدل‌های قبلی بهره می‌برد، اما طراحان برای آن تغییراتی در بخش فنی و ظاهری در نظر گرفتند.

از تغییرات اصلی این خودرو نسبت به نسل قبل می‌توان به سبک طراحی جدید در بخش جلو اشاره کرد.

همچنین در مدل جدید بخش‌های جدیدی، چون کاسه چراغ‌های جدید جلو، تزئینات متفاوت در صندوق، رینگ ۱۸ اینچی جدید، سپر‌های بازطراحی شده و گرافیک ارتقا یافته چراغ عقب را شاهد هستیم.

مشخصات هاوال H۲ مدل ۲۰۲۰

مدل جدید هاوال H۲ همانند نسل قبل از موتور سری ۴G۱۵ میتسوبیشی بهره می‌برد که این موتور با حجم ۱.۵ لیتر و قابلیت توربو می‌تواند قدرتی معادل ۱۴۰ تا ۱۴۷ اسب بخار را تولید کنید. شرکت گریت وال برای هر بازار گیربکس متفاوتی را برای این خودرو در نظر گرفته است. از این رو مشتریان می‌توانند برای این کراس اوور چینی گیربکس ۶ سرعته دستی، ۶ سرعته اتوماتیک AT یا ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه را انتخاب کنند که می‌تواند گشتاور ۲۰۲ تا ۲۱۰ نیوتن‌متری موتور را به چرخ‌های جلو منتقل کند.

این خودرو نسبت به قبل از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی نیز با مدل قبلی اختلاف زیادی ندارد و فقط در برخی از بازار‌ها مشتریان امکان انتخاب تریم داخلی از میان طرح‌های مختلف را خواهند داشت.

هاوال H۲ مدل ۲۰۲۰

امکانات هاوال H۲ مدل ۲۰۲۰ در نسخه فول آپشن

از امکانات هاوال اچ ۲ فیس لیفت در نسخه فول آپشن می‌توان به مواردی، چون اتوهلد، صندلی برقی راننده با تنظیم گودی کمر، رینگ آلومینیومی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر لمسی، دوربین عقب و دوربین زیر آینه شاگرد، کامپیوتر سفر، ترمز ABS-EBD-BA، تریم داخلی چرم، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سنسور نور، آینه‌های جانبی برقی، کنترل سرعت در سراشیبی، فرمان کمکی برقی، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سانروف، کروز کنترل و ترمز پارک برقی اشاره کرد.

هاوال H۲ مدل ۲۰۲۰

وضعیت حضور هاوال اچ ۲ در ایران

شرکت عظیم خودرو تاکنون تعداد محدودی از خودرو هاوال اچ ۲ وارداتی را به بازار ایران عرضه کرده است، اما با شروع تحریم‌های آمریکا علیه صنعت ایران، همکاری هاوال و گریت وال با گروه بهمن با مشکل مواجه شده و تعدادی از تعهدات مشتریان همچنان به صورت معوقه باقی مانده که اعتراض بسیاری از مشتریان را به همراه داشته است.

در همین رابطه گروه بهمن و شرکت بهمن موتور به دلیل عدم تولید و واردات این خودرو‌ها به مشتریان طرح تبدیل با فاو بسترن بی ۳۰ را پیشنهاد کردند.

اگر تحریم‌ها برای صنعت خودرو مشکلی را به وجود نمی‌آورد، هم مشتریان به خودرو‌های خود می‌رسیدند و هم نسل جدید هاوال H۲ به بازار عرضه می‌شد.

گفتنی است هاوال اچ ۶ به عنوان پرفروش‌ترین کراس اوور در بازار‌های جهانی محسوب می‌شود و به همین دلیل در لیست ۱۰ کراس اوور جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید :

مشخصات کامل + قیمت خودرو کوپا T ۲۱۰

معرفی و مشخصات فنی کامل دنا elx

مشخصات فنی کامل خودرو مگان (Mégane)

معرفی و مشخصات پژو ۳۰۰۸ و همه آنچه باید درباره این خودرو بدانید !

ام وی ام ۳۱۵ : معرفی و آشنایی کامل با مشخصات فنی MVM ۳۱۵



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits