دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی و تست رانندگی سوبارو XV مدل 2019 ( Subaru XV Crosstrek )
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدت های مدیدی است که خودروسازان ژاپنی مشهوری در بازار خودروی آمریکا به عرضه خودرو مشغول هستند اما شاید سوبارو از جمله تاپ‌ترین آنها نباشد. تویوتا، هوندا و نیسان در مقایسه با سوبارو عملکرد بسیار قوی‌تری دارند اما سوبارو از جمله قدیمی‌های بازار آمریکا...

سوبارو XV مدل 2019 ( Subaru XV Crosstrek )

مدت های مدیدی است که خودروسازان ژاپنی مشهوری در بازار خودروی آمریکا به عرضه خودرو مشغول هستند اما شاید سوبارو از جمله تاپ‌ترین آنها نباشد. تویوتا، هوندا و نیسان در مقایسه با سوبارو عملکرد بسیار قوی‌تری دارند اما سوبارو از جمله قدیمی‌های بازار آمریکا بوده و البته مشتریان آن نیز وفاداری زیادی به خودروهای خود دارند.

به همین دلیل است که سوبارو از نیم قرن گذشته تاکنون توانسته 9 میلیون دستگاه خودرو در این بازار بزرگ به فروش برساند. بدون هیچ گونه مقایسه‌ای، فروش 9 میلیونی در آمریکا عدد بسیار بزرگی است.

اما خودرویی که باعث ثبت این رکورد چشمگیر شده سوبارو (XV) کراس ترک 2019 است که نسخه بلندقدتر از ایمپرزا محسوب شده ، اما تقریبا به عنوان یک کراس اوور مطرح است. دکتر هرشی گارنر این خودرو را در آرکانزاس خریداری کرده و پیش از آن مالک یک دستگاه باجا 2005 بوده که نسخه عجیب پیکاپ لگاسی/اوت بکی است که سوبارو به مدت 5 سال و در دهه میلادی گذشته عرضه کرده و مشتریان نیز استقبال نسبتا خوبی از آن داشته اند.

سوبارو ادعا می‌کند تنها خودروسازی است که توانسته در آمریکا ده سال رکورد فروش پیاپی را بر جا بگذارد. این خودروساز سال قبل حدود 650 هزار دستگاه در این بازار فروخته و سهم 3.76 درصدی از بازار را به خود اختصاص داده که بزرگ‌ترین سهم تاریخ خود از بازار آمریکا بوده است. 10 سال پیش از آن سوبارو فروش کمتر از 200 هزار دستگاهی داشته است.

در این ویدئو به بررسی مشخصات ظاهری و فنی سوبارو (XV) کراس ترک 2019 ( Subaru XV Crosstrek ) می پردازیم و در تست رانندگی با این خودرو ، نقاط ضعف و قوت آن را بررسی می کنیم.


divider

تهیه و گردآوری: علی گلی
مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits