دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تولید انبوه کراس اوور ولوو XC40

تولید انبوه ولوو XC۴۰ کراس اوور آغاز شد

تولید انبوه کراس اوور ولوو XC40
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شرکت ولوو اخیرا از کوچکترین کراس اوور خود موسوم به XC40 رونمایی کرد. خودرویی که از خانواده خودروهای شاسی بلند ولوو بوده که در سه مدل 90، 60 و40 به فروش می رسند.

شرکت ولوو اخیرا از کوچکترین کراس اوور خود موسوم به XC40 رونمایی کرد. خودرویی که از خانواده خودروهای شاسی بلند ولوو بوده که در سه مدل 90، 60 و40 به فروش می رسند. در این بین مدل 40 پیشتر رونمایی شد و به نوعی مدل جدید سوئدی ها به شمار می رود.

این کراس اوور گذشته از داشتن طراحی جذاب و باکیفیت ابعاد استانداردی دارد اما با توجه به قرارگرفتن در محدوده خودروهای کراس اوور بزرگ نبوده و جوان پسند محسوب می شود.

حال با گذشت چند ماه از معرفی این خودرو، حجم پیش خرید آن بسیار موفقیت آمیز بوده و ولوو این مدل را تحسین می کند. گفته شده تاکنون 80 هزار دستگاه XC40 پیش فروش شده و این نشان از موفقیت مدل موردبحث سوئدی است.

کوچک و با وقار

تاکنون استقبال از این کراس اوور بسیار قابل توجه بوده و ولوو نیز به این موضوع اشاره داشته است. این شرکت اعلام نمود به تازگی تولید انبوه XC40 با سفارش بزرگ 800 هزار دستگاهی آغاز شده است و بزودی نسل تاریخ عرضه محصول مشخص می شود. پیش بینی می کنیم XC40 در اواخر سال 2018 به بازار ورود پیدا کند و در نمایندگی ها به فروش برسد.

www.delgarm.com

گفتنیست کراس اوور جدید ولوو در زمینه تجهیزات ایمنی و رفاهی محصولی کامل محسوب شده و می تواند نظر مخاطب خود را جلب کند. البته این مدل در اوایل سال 2019 قرار است به بازار چین ورود پیدا کند از این رو باید انتظار داشت در سال 2019 شاهد حضور این کراس اوور در بازار باشیم. مدیرعامل ولوو اظهار داشت که این میزان پیش خرید نشان از موفقیت XC40 بوده و از این رو شاهد رسیدن به فراتر از انتظاراتمان با این کراس اوور بودیم. گفتنیست ممکن بوده بزودی شاهد معرفی یک سدان کامپکت از سری 40 موسوم به S40 باشیم. باتوجه به قیمت کمتر و طراحی به روز و برخی ویژگی های دیگر عجیب نیست محصول شرکت سوئدی با استقبال بزرگی رو به رو شود.

کراس اوور ایمن و مدرن

محصولی که تاکنون موفقیت خود را به خوبی نشان داده و تنها باید منتظر ماند تا سایر دستاوردهای بدست آمده بوسیله این مدل را شاهد بود. در ماه مارس بود ولوو اعلام کرد XC40 یک مدلی براساس Lynk & Co بوده که اخیرا شاهد اولین خودرو شاسی بلند آن بودیم. به نوعی پلتفرم شرکت موردبحث یعنی Lynk & Co مشابه XC40 بوده و CMA شناخته می شود.

اگر بخواهیم به رقبا این مدل اشاره کنیم بی شک باید به مرسدس بنز GLA، آئودی Q3، بی ام و X1 و چندی دیگر اشاره کرد. براساس بررسی های پیشین XC40 در حقیقت همان XC60 بوده که ابعاد کوچکتری پیدا کرده است و دارای ویژگی های رفاهی و ایمنی به روز و بزرگی است.

با این حال پیش فروش 80 هزار دستگاهی آن رقم چشمگیریست و نظر هرفردی را به خود جلب می کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits