دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جاب آفر کانادا
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
شرایط به نسبت آسان تری دارد و می توان با داشتن سابقه کار حرفه ای از این نوع ویزا استفاده کرد. برای دریافت ویزای کار کانادا باید جاب آفر کانادا داشته باشید.

افرادی که نمی خواهند مراحل مهاجرت تحصیلی را پشت سر بگذارند، روش ویزای کار در اختیارشان است که شرایط به نسبت آسان تری دارد و می توان با داشتن سابقه کار حرفه ای از این نوع ویزا استفاده کرد. برای دریافت ویزای کار کانادا باید جاب آفر کانادا داشته باشید.

در حال حاضر، وضعیت اقتصادی کانادا در سطح قابل قبولی قرار دارد و این اقتصاد در سال های گذشته روند رو به رشدی را به خود دیده است. وجود شرایط مالیاتی مناسب در مقایسه با کشورهای مختلف منجر شده است تا متقاضیان مهاجرت، مهاجرت به کانادا را انتخاب کنند و در این کشور اهداف شان را دنبال کنند. شما در کانادا با یک ویزای کار می توانید به کیفیت بالای زندگی دسترسی داشته باشید و استانداردهای منحصر به فرد زندگی منجر شده است تا این کشور بین چند مقصد مهم برای مهاجران قرار بگیرد.

نکات مهم دریافت جاب آفر کانادا

  • جاب افر کانادا یکی از گزینه های مناسب برای افزایش امتیاز در سیستم اکسپرس انتری و برنامه های استانی است.
  • در زمان دریافت جاب آفر کانادا برای شرکت های معتبر اپلای کنید تا بتوانید با خیال راحت مدرک جاب افر را دریافت کنید.
  • معمولا شما باید از طریق پلتفرم های آنلاین یا شبکه های اجتماعی موقعیت های شغلی را پیدا کنید و برای هر کدام اپلای کنید.
  • در صورتی که یک پیشنهاد خوب دریافت کردید، احتمالا باید برای مرحله مصاحبه آماده شوید تا اپلیکیشن شما به صورت نهایی تایید شود.
  • داشتن دانش کافی از زبان در انگلیسی یا فرانسوی نکته مهمی است که در صورت موفقیت در اخذ مدرک زبان پرونده شما تکمیل خواهد بود.
  • در هر مرحله از اخذ پیشنهاد شغلی کانادا که باشید، متخصصان تراست آماده هستند تا شما را در این مسیر راهنمایی کنند. پس از مشاوره با متخصصان مهاجرت کاری تراست خواهید توانست تا یک پرونده بی نقص و کامل را در سیستم آنلاین برنامه به ثبت برسانید.

جاب آفر کانادا که اعتبار مناسبی داشته باشد باید شامل اطلاعات زیر باشد

  • نام و آدرس کارفرما
  • عنوان شغلی
  • نام شرکت
  • نام و اطلاعات متقاضی
  • شرح وظایف شغلی
  • تاریخ و مدت زمان همکاری
  • میزان حقوق
  • شرایط کاری و میزان ساعات کار

مدرک آیلتس برای مهاجرت از طریق جاب آفر کانادا

برای دریافت جاب آفر کانادا الزاما نیاز به مدرک آیلتس ندارید اما در صورتی که نیاز باشد مرحله مصاحبه را پشت سر بگذارید یا توانایی های زبان خود را به اثبات برسانید، الزاما لازم است تا دانش زبان خوبی داشته باشید. برای اثبات دانش زبان، معمولا مدرک آیلتس در کانادا مورد استفاده قرار می گیرد و شما بهتر است از همان قدم های ابتدایی به دنبال مدرک آیلتس باشید.

جداول نمرات مورد نیاز آیلتس برای جاب آفر کانادا

جداول زیر بیان کننده نمرات مورد نیاز هستند که شما می توانید آن ها را در این لینک نیز مشاهده کنید.

  • فدرال اسکیل ورکر

CLB

لیسنینگ

ریدینگ

اسپیکینگ

رایتینگ

۷

۶ - ۷

۶

۶

۶

۸

۷.۵

۶.۵

۶.۵

۶.۵

۹

۸

۷

۷

۷

۱۰ و بالاتر

۸.۵ - ۹

۸ - ۹

۷.۵ - ۹

۷.۵ - ۹

  • فدرال اسکیلد تریدز

CLB

لیسنینگ

ریدینگ

اسپیکینگ

رایتینگ

۴

۴.۵

۳.۵

۴

۴

۵

۵

۴

۵

۵

۶

۵.۵

۵

۵.۵

۵.۵

۷

۶

۶

۶

۶

۸

۷.۵

۶.۵

۶.۵

۶.۵

۹

۸

۷

۷

۷

۱۰ و بالاتر

۸.۵ - ۹

۸ - ۹

۷.۵ - ۹

۷.۵ - ۹

  • کلاس تجربه کانادایی

برای کد A حداقل سطح ۷ و برای کد B حداقل سطح ۵ نیاز است

ناک

CLB

لیسنینگ

ریدینگ

اسپیکینگ

رایتینگ

A

۱۰ و بالاتر

۸.۵ - ۹

۸ - ۹

۷.۵ - ۹

۷.۵ - ۹

A

۹

۸

۷

۷

۷

A

۸

۷.۵

۶.۵

۶.۵

۶.۵

A

۷

۶

۶

۶

۶

B

۶

۵.۵

۵

۵.۵

۵.۵

B

۵

۵

۴

۵

۵

بیشتر بخوانید: نرخ دلار کانادا تورنتو

جاب آفر کانادا

امتیاز جاب آفر کانادا در سیستم اکسپرس انتری

شما با دریافت یک جاب آفر کانادا می توانید در شرایط بهتری برای ویزای کار این کشور اپلای کنید و این نکته بسیار مهمی است تا از دیگران پیشی بگیرید. در سیستم اکسپرس انتری امتیاز اضافی که برای نیروی کار ماهر در نظر گرفته شده است، ۵۰ است و در این بین شما می توانید در رده شغل های مدیریتی و اجرایی تا ۲۰۰ امتیاز با یک جاب آفر دریافت کنید.

این مزیت مهم گرفتن جاب افر کانادا به حساب می آید که امتیاز مربوط به آن در سیستم اکسپرس انتری و در سیستم های استانی می تواند مزیت رقابتی پرونده شما باشد. در بسیاری از شرایط افرادی که دارای پیشنهاد شغلی کانادا هستند در وضعیت بهتری به موفقیت می رسند.

اخذ اقامت دائم با جاب آفر کانادا

مهم ترین نکته برای دریافت جاب آفر کانادا و ویزای کار این است که شما در نهایت به اقامت دائم این کشور برسید. یک ویزای کار که به صورت موقت برای شما صادر خواهد شد، مجوز حضورتان در این کشور خواهد بود و با استفاده از آن می توانید به صورت قانونی در این کشور مشغول کار شوید و کسب درآمد کنید.

پس از حضور یک ساله در این کشور در موقعیت شغلی مورد نظر، شما می توانید به مزایای بی شماری دسترسی داشته باشید و برای سایر اعضای خانواده نیز از این مزایا استفاده کنید.

شرایط ویزای همراه پس از اخذ جاب آفر کانادا

دقت داشته باشید که شما الزاما باید در زمان ثبت درخواست آنلاین در سیستم اکسپرس انتری اطلاعات مورد نیاز مربوط به ازدواج را ارائه دهید تا ویزای کار به صورت همزمان پردازش شود. از جمله مدارک مهمی که برای ثبت در پرونده نیاز است مستندات ازدواج و داشتن فرزند زیر ۱۸ سال است که در کنار آن، مدارک هویتی و پاسپورت همراهان نیز مورد نیاز خواهد بود.

شرایط جاب آفر کانادا برای کارفرمایان

کارفرما باید شغلی را ارائه دهد که به صورت دائمی باشد و این شغل نباید از موقعیت های شغلی فصلی باشد. بسیاری از شغل ها در این کشور وجود دارند که دائمی نیستند و با گذشت فصل دیگر اعتبار ندارند. بنابراین، شما باید در زمان انتخاب شغل و دریافت جاب آفر کانادا این نکته را نیز در نظر داشته باشید. شرط مهم بعدی این است که کارفرما باید برای مجوز LMIA نیز اقدام کند تا بتواند نیروی کار خارجی دریافت کند.

حال که با جاب آفر کانادا و فرصت های فوق العاده ای که با جاب آفر کانادا پیش رویتان قرار می گیرد، آشنا شدید، فرصت را مغتنم بشمارید و برای دریافت جاب آفر کانادا اقدام کنید. مشاوران ما در تراست آماده هستند تا شما را در این راه راهنمایی کنند. همین حالا تماس بگیرید!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits