دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت + شرایط و مراحل
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
راه‌های دریافت اقامت و مهاجرت به کانادا برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. این راه‌ها معمولاً بسته به شرایط فرد تعیین می‌شوند.

اما یکی از راه‌های مهاجرت به این کشور می‌تواند از طریق ثبت شرکت در کانادا باشد. اگر به دنبال آشنایی با راه‌های دریافت تابعیت و اقامت از طریق ثبت شرکت در کانادا هستید، یا اگر به دنبال سرمایه‌گذاری با استفاده از ثبت شرکت در کانادا هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با شرایط مهاجرت به کانادا بیشتر آشنا شوید.

هر فردی می‌تواند دلایل خود برای مهاجرت را داشته باشد. اصولاً افرادی که به دنبال مهاجرت و اخذ اقامت در کشور کانادا هستند دلایل مختلفی برای این موضوع دارند. اما یکی از راه‌هایی که اکثر متقاضیان دارای شرایط به دنبال استفاده از آن هستند، روش ثبت شرکت در کانادا است. هلدینگ مهاجرتی ویستا با داشتن سابقه طولانی در رابطه با حقوق بین‌الملل مهاجرت با افتخار در خدمت متقاضیانی که برای دریافت مشاوره و راهنمایی به دنبال مؤسسات معتبر و قانونی این حوزه هستند می‌باشد که می تواند اطلاعات کاملی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شرایط عمومی مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

در قدم اول باید بدانید که برخلاف تصور عموم، مهاجرت به کانادا با استفاده از ثبت شرکت در کانادا موجب دریافت اخذ اقامت در این کشور نخواهد شد. نکته مهم در خصوص ثبت شرکت در کانادا که باید به آن توجه نمایید این است که تنها در صورت طی کردن مراحل قانونی مانند ارائه Business Plan (طرح تجاری) مناسب، اجرای بیزینس پلن بر روی کسب و کار موجود و سود دهی کسب و کار مذکور است که پرونده ارائه شده مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس دولت با بررسی وضعیت کسب و کار ارائه شده و پذیرش تأثیرگذاری آن بر روی اقتصاد و جامعه خود، فرد ثبت‌کننده شرکت را به عنوان شهروند مقیم کشور کانادا در نظر می‌گیرد.

بعد از ثبت شرکت در کانادا به شما ویزای توریستی داده می‌شود تا بتوانید فعالیت‌های شرکت خود را دنبال کنید و نسبت به بهبود آن اقدام کنید. اما اگر به دنبال دریافت اقامت دائم به وسیله ثبت شرکت در کانادا هستید می‌بایست نکات دیگری که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد را نیز مد نظر قرار دهید.

به عنوان مثال یکی از روش‌هایی که با ثبت شرکت در کانادا می‌توانید در پیش گیرید و روند سریع‌تری برای دریافت اقامت خود داشته باشید، روش کارآفرینی است. می‌توانید با توجه به محل و ایالت اقامت خود، قوانین مرتبط با موضوع کارآفرینی را متناسب با آن اجرا نمایید.

مهاجرت به کانادا - هلدینگ مهاجرتی ویستا

آشنایی با کشور کانادا و پتانسیل‌هایی که جهت ثبت شرکت در کانادا می‌توانند مهم باشند

کشور کانادا در قاره آمریکا و در شمال ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. روش‌های مهاجرتی مختلف و متفاوتی به این کشور زیبا وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به روش‌هایی مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق ثبت شرکت، مهاجرت از طریق کارآفرینی و... اشاره کرد. باید اشاره کنیم که در حال حاضر این کشور با توجه به روش‌های مختلفی که به جهت اعطای اقامت در نظر گرفته است به یکی از مهاجر پذیر‌ترین کشور‌های جهان بدل شده است.

این کشور دارای مساحتی به اندازه ده میلیون متر مربع است و از این حیث دومین کشور پهناور جهان پس از روسیه است. پایتخت کشور کانادا شهر اتاوا است و زبان رسمی مردم این کشور نیز انگلیسی است. برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا باید این مورد را مد نظر داشته باشید که در برخی از ایالت‌ها و شهر‌های این کشور، مردم به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند.

پیش‌تر اشاره کردیم که این کشور از مهاجر پذیر‌ترین کشور‌های جهان است اما دلیل اصلی اتخاذ این سیاست توسط دولت کانادا چیست؟

دلیل این کار نیز نسبت کم جمعیت کانادا نسبت به مساحت آن است. کانادا در حال حاضر با توجه به اینکه دومین کشور پهناور جهان است و همچنین چهارمین کشور از نظر مساحت خشکی در بین کشور‌های دیگر است، تنها ۳۷ میلیون جمعیت دارد. این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که کشور کانادا دارای کیفیت بالای خدمات برای شهروندان خود است که بهترین خدمات در حوزه‌های مختلف مانند خدمات اجتماعی و اقتصادی و خدمات فرهنگی و آموزشی را نیز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت - هلدینگ مهاجرتی ویستا

آشنایی با هزینه‌های مورد نیاز برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

هزینه‌های مورد نیاز جهت ثبت شرکت در کانادا کاملاً بستگی به ماهیت کسب و کار و محل تأسیس آن دارد و از این حیث می‌توان گفت که تفاوت زیادی بین هزینه‌های ثبت شرکت در حالت‌های مختلف وجود دارد. امکان ثبت شرکت در کانادا به صورت شرکت استانی، منطقه‌ای و فدرالی وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که راه‌اندازی و ثبت شرکت در کانادا به نسبت هزینه چندانی نداشته و یکی از راه‌های مهاجرت کم خرج‌تری نسبت به راه‌های دیگر است.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم هزینه مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا نسبت به هزینه‌های مورد نیاز جهت در پیش گرفتن راه‌های دیگر مهاجرت به نسبت مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. البته می‌توانید جهت آگاهی از شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت از مشاوره های تخصصی مشاوران مهاجرتی، راه‌هایی را در پیش بگیرید تا با انتخاب محل مناسب ثبت شرکت و حوزه مناسب این کار، هزینه‌های خود را تا جای ممکن کاهش دهید.

برای ثبت شرکت در کانادا چه مراحلی را باید طی کرد؟

کارشناسان مهاجرتی می‌توانند مرحله به مرحله شما را تا تأیید نهایی مدارک و دریافت پروانه ثبت شرکت در کانادا همراهی کنند اما برای اینکه اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید باید بدانید که مراحل ثبت شرکت در این کشور پیچیده و زمانبر نیست.به صورت خیلی خلاصه مراحل در زیر آورده است.برای اطلاعات کامل و با جزییات بیشتر با سرچ کلمه ثبت شرکت کانادا ویستا میتوانید از اطلاعات به روز بهره مند گردید.

مرحله اول: انتخاب عنوان و یا اسم شرکت

مرحله دوم: تعیین مدیران شرکت و ارائه اساسنامه

مرحله سوم: تعیین آدرس محل شرکت

مرحله چهارم: پرداخت هزینه‌های جانبی ثبت شرکت در کانادا و تکمیل فرم‌ها و پرونده‌ها

مرحله پنجم: ارائه Business Plan یا طرح تجاری

شرایط ثبت شرکت در کانادا - هلدینگ مهاجرتی ویستا

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت با هلدینگ مهاجرتی ویستا

هلدینگ مهاجرتی ویستا به صورت قانونی و زیر نظر اداره مهاجرت کانادا و وزارت کار ایران بیش از ۲۳ سال است که نسبت به ارائه خدمات مهاجرتی مختلف به مانند مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا، ویزای کاری و استارتارتاپ ویزای ویستا و... می‌پردازد. این هلدینگ در حال حاضر دارای ۵ دفتر متمرکز در ایران و کانادا می‌باشد .جهت اطلاعات بیشتر با به آدرس زیر مراجعه و از خدات حرفه ای در امر مهاجرت بهره مند شوید

https://mohajeranweb.com/



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits