دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین جایگزین‌های هتل برای اقامت در مشهد
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اگر تصمیم دارید که به‌زودی یا بعدا به مشهد سفر کنید این مطلب را تا آخر بخوانید. چون می‌خواهیم به شما بگوییم که جز هتل چه گزینه‌های دیگری برای اقامت در مشهد دارید.

تا همین چند سال پیش وقتی به سفر می‌رفتیم تنها راه این بود که برای اقامت یا به خانه فامیل‌هایمان برویم یا یک اتاق در هتل بگیریم. اما امروز قضیه فرق کرده است و کلی گزینه‌های دیگر وجود دارد.

پس اگر تصمیم دارید که به‌زودی یا بعدا به مشهد سفر کنید این مطلب را تا آخر بخوانید. چون می‌خواهیم به شما بگوییم که جز هتل چه گزینه‌های دیگری برای اقامت در مشهد دارید.

می‌دونین اجاره کوتاه مدت چیه؟

اجاره کوتاه مدت اقامتگاه آن هم به‌صورت آنلاین در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از اصلی‌ترین دلایلش هم تنوع است؛ یعنی کلی اقامتگاه وجود دارد و هر کس با هر سلیقه و بودجه‌ای در نهایت اقامتگاه مورد نظرش را پیدا می‌کند. در ضمن این‌طوری کلی هم در وقتتان صرفه‌جویی می‌کنید. چون همه اقامتاه‌ها را در کنار هم می‌بینید و بعد از مقایسه بهترین گزینه را انتخاب می‌کنید.

اما اجاره کوتاه مدت چیست؟ احتمالا تا الان متوجه شده‌اید که این عبارت یعنی چه. ولی ما باز هم می‌گوییم. وقتی شما یک اقامتگاه مثل ویلا، آپارتمان، سوئیت، کلبه جنگلی و … را برای یک زمان کوتاه مثلا یک روز یا یک هفته اجاره می‌کنید می‌شود اجاره کوتاه مدت. البته این زمان می‌تواند یک ماه هم باشد.

راستی اصلا هم نگران نباشید چون می‌توانید برای اجاره اقامتگاه به پینورست‌ سر بزنید.

برای سفرهای خانوادگی

اگر قصد دارید که خانوادگی سفر کنید بهترین گزینه اجاره آپارتمان مبله مشهد است. با اقامت در یک آپارتمان مبله دقیقا حس می‌کنید که در خانه خودتان هستید.

این آپارتمان‌های مبله تمامی وسایل و امکانات مورد نیاز را دارند. یعنی حتی اگر بخواهید یک ماه هم در آن اقامت داشته باشید به هیچ چیزی جز وسایل شخصیتان نیاز ندارید.

نکته خوبی که در مورد اجاره آپارتمان در مشهد وجود دارد این است که شما دستتان‌ در انتخاب محل اقامت باز است. یعنی می‌توانید نزدیک به حرم، یا نزدیک به مراکز خرید و تفریحی یا نزدیک به مترو و بلوار‌های اصلی آپارتمان اجاره کنید.

شما می‌توانید همه جور آپارتمانی از آپارتمان‌های نقلی یک خوابه تا آپارتمان‌های بزرگ 4 خوابه در هر نقطه‌ای از مشهد که بخواهید پیدا کنید.

بهترین جایگزین‌های هتل برای اقامت در مشهد

برای سفرهای تنهایی

معمولا آدم‌ها به دو دلیل تنهایی سفر می‌کنند؛ یکی اینکه کلا دوست دارند در سفر تنها باشند یا اینکه برای انجام ماموریت و کاری سفر کنند.

البته ما به دلیلش کاری نداریم و فقط می‌خواهیم بگوییم که اگر می‌خواهید تنهایی سفر کنید بهترین گزینه برای شما اجاره سوئیت مبله مشهد است. چون هزینه اجاره سوئیت خیلی کمتر از آپارتمان است.

همه سوئیت‌های مبله مشهد امکانات لازم و کافی را دارند و باز هم شما فقط باید وسایل شخصیتان را در چمدان بگذارید. در واقع می‌توان گفت که سوئیت یک آپارتمان نقلی است؛ البته بدون اتاق خواب.

اینکه می‌گوییم بدون اتاق خواب یعنی سوئیت یک فضای جدا به‌عنوان محل خواب ندارد و آشپزخانه، هال و اتاق همگی جزوی از یک فضا هستند.

موقع اجاره سوئیت هم باز دستتان در مورد محل قرارگیری آن باز است. این موضوع مخصوصا برای افرادی که سفرشان کاری است خیلی اهمیت دارد. چون می‌توانند نزدیک به محل یا خیابان مورد نظرشان اقامتگاه اجاره کنند.

برای سفرهای گروهی

ما می‌خواهیم یک پیشنهاد جذاب به کسانی بدهیم که تصمیم دارند دسته‌جمعی و با دوستانشان به مشهد سفر کنند. آن هم اجاره ویلا است. چون ویلاها فضای بیشتری نسبت به آپارتمان در اختیار شما می‌گذراند و کیف سفر هم به این است که همه در کنار هم باشند.

تازه اگر بخواهید خیلی بیشتر خوش بگذرانید می‌توانید سراغ اجاره ویلای استخردار بروید. اگر تابستان است و هوا گرم از بین ویلاهایی که استخر روباز دارند و اگر هوا سرد و بارانی است از بین ویلاهایی که استخر سرپوشیده آبگرم دارند انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید به مراکز خرید و تفریحی مشهد نزدیک باشید می‌توانید در همان بافت شهری ویلا اجاره کنید. ولی اگر دوست دارید کمی از شلوغی شهر دور باشید می‌توانید در ییلاق‌های نزدیک به مشهد ویلا اجاره کنید. البته این ییلاق‌ها آنقدر هم از مرکز شهر دور نیستند و می‌توانید خیلی راحت با ماشین و کمی رانندگی به مراکز شهری برسید.

برای سفر متفاوت

می‌دانید اقامتگاه بوم‌گردی چیست؟ اگر اهل تجربه‌های جدید و متفاوت هستید شک نکنید که باید حتی یک‌بار هم که شده اقامت در بوم‌گردی را امتحان کنید.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی همگی خانه‌های قدیمی با معماری مخصوص همان منطقه هستند. حتی اگر جدید هم ساخته شوند باز کاملا با بافت آن منطقه سازگار هستند. تمامی بوم‌گردی‌های مشهد هم خانه‌های قدیمی و سنتی هستند. همان خانه‌های قدیمی که در فیلم‌ها و عکس‌ها دیده‌اید.

هر اقامتگاه بوم‌گردی چند اتاق دارد که هر کدام به‌طور جدا اجاره داده می‌شود. یعنی همزمان چند مهمان در یک خانه اقامت دارند. اگر تعدادتان کم است یک اتاق و اگر تعدادتان بیشتر است می‌توانید چند اتاق را با هم اجاره کنید و همگی در کنار هم باشید.

در بعضی از بوم‌گردی‌ها خود میزبان برای شما غذا می‌پزد و معمولا هم از شما پرسیده می‌شود که چطور غذاهایی دوست دارید. پس می‌توانید طعم غذاهای محلی و جدید را هم بچشید‌.

خلاصه مطمئن باشید که با اقامت در بوم‌گردی خاطره‌ خوب آن تا همیشه در ذهنتان باقی می‌ماند.

بهترین جایگزین‌های هتل برای اقامت در مشهد

چرا برای اجاره اقامتگاه از سایت پینورست‌ استفاده کنیم؟

پینورست‌ یک پلتفرم آنلاین برای اجاره کوتاه مدت اقامتگاه در تمام شهرهای ایران است. احتمالا بپرسید که خب چرا باید به پینورست‌ اعتماد کنیم؛ پینورست‌ تمامی واحد‌هایش را بازرسی می‌کند تا از صحت و درستی امکانات و تصاویر واحد مطمئن باشد.

یعنی خیالتان راحت باشد که اقامتگاهی که اجاره می‌کنید هیچ فرقی با تصاویرش ندارد و موقعی که وارد اقامتگاه شوید غافلگیر نمی‌شوید. البته شاید هم از اینکه همه چیز دقیقا همانی است که تصور می‌کردید عافلگیر شوید.

پینورست‌ اقامت شما را تضمین می‌کند. تیم پشتیبانی از قبل از رزرو و حتی بعد از تحویل اقامتگاه در کنار شماست تا در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی سریع آن را برای شما حل کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits