دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی هتل های ارزان قیمت بندرعباس
1
زمان مطالعه: 8 دقیقه
با سیتا همراه باشید که؛ در ادامه هتل های ارزان قیمت بندرعباس را به شما معرفی خواهیم کرد.

بندرعباس شهری زیبا در حاشیه خلیج فارس است. صحبت از شهری گرم، به گرمی خلق و خوی مردمانش است؛ مردمی که رسم میهمان نوازی را به خوبی می‌دانند. بسیاری از مسافران این شهر را خصوصا در نیمه دوم سال برای سفری به یاد ماندنی انتخاب می‌کنند. اگر شما هم بندرعباس را برای سفر انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید از میان هتل های بندر عباس انتخابی مناسب داشته باشید. با سیتا همراه باشید که؛ در ادامه هتل های ارزان قیمت بندرعباس را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل های ارزان بندرعباس

برای یک مسافر چه چیزی از این بهتر که بتواند با یک برنامه ریزی مشخص هزینه‌های سفر خود را کاهش دهد. همانطور که می‌دانید قسمت عمده هزینه‌های سفر مربوط به رزرو هتل و انتخاب اقامتگاست. اگر کمی انتظار خود را پایین بیاورید
می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر هتلی مناسب را در این شهر رزرو نمایید. هتل‌هایی که در ادامه از نظرتان خواهد گذشت را از میان هتل های دو و سه ستاره این شهر انتخاب کرده‌ایم.

هتل ایران بندر عباس

هتل ایران بندر عباس هتلی سه ستاره است. برای رسیدن به این هتل باید به بلوار امام خمینی و میدان 17 شهریور بروید. جنب بانک ملی ساختمان هتل ایران را خواهید دید. ساختمان هتل 5 طبقه است و در ورودی هتل تعدادی پله کم ارتفاع و رمپ برای عبور ویلچر یا کالسکه نیز پیش بینی شده است.

در هتل ایران بندر عباس می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته را بسته به تعداد نفرات رزرو نمایید. علاوه‌بر این سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه و همینطور اتاق‌های کانکت نیز برای مسافرانی که خانوادگی سفر می‌کنند با امکاناتی مناسب نیز مهیاست. برای صرف صبحانه‌ای خوشمزه می‌توانید به صبحانه خوری هتل در طبقه اول بروید و سپس خود را برای گشتی در شهر آماده کنید.

معرفی هتل های ارزان قیمت بندرعباس

هتل ایران رستوران ندارد اما جای نگرانی نیست؛ در نزدیکی هتل رستوران فانوس و رولی کباب ارمنی قرار دارد که می‌تواند خیال شما را از بابت صرف غذایی خوشمزه راحت کند. کافی شاپ هتل هم در طبقه اول قرار دارد. محیط کافی شاپ دنج و صمیمی است. در این کافی شاپ می‌توانید چای و قهوه و نوشیدنی‌های گوارا را سفارش دهید و البته کیک‌های خوشمزه هم چاشنی کنید و لذت ببرید.

باید گفت؛ این هتل پارکینگ ندارد. از ویژگی‌های خوب هتل ایران قرارگیری در قلب شهر با دسترسی خوب به مراکز خرید و دیدنی‌های شهر است. کافی است تصمیم بگیرید در کنار دریا قدمی بزنید؛ با 5 دقیقه پیاده روی می‌توانید خود را به خلیج فارس زیبا برسانید. علاوه‌بر این با کمی فاصله از هتل می‌توانید به معبد هندوها یا زیارتگاه شاه پریان بروید. گفتنی است؛ پشت هتل ایران یک بازارچه برپاست که می‌توانید بدون اتلاف وقت خریدهای خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.

هتل آپادانا بندر عباس

در خیابان امام خمینی و پشت سیتی سنتر هتل سه ستاره دیگری قرار دارد که جزو هتل های ارزان قیمت بندر عباس محسوب می‌شود. از ویژگی‌های خوب این هتل دسترسی عالی به مراکز خرید و ساحل است. از هتل آپادانا بندر عباس تا ساحل را می‌توانید با 7 دقیقه پیاده روی طی نمایید.

ساختمان هتل آپادانا هفت طبقه دارد. در هتل آپادانا بندرعباس می‌توانید انواع اتاق‌های یک تا پنج تخته را با امکاناتی سه ستاره تحویل بگیرید. در سالن صبحانه خوری هتل نیز صبحانه‌ای خوشمزه برای آغاز یک روز پر انرژی مهیاست. لازم به ذکر است که این هتل رستوران ندارد اما قرارگیری رستوران فانوس در نزدیکی هتل موجب می شود تا با صرف کمترین زمان به این رستوران بروید یا اینکه غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در هتل تحویل بگیرید.

معرفی هتل های ارزان قیمت بندرعباس

اگر با خودرو شخصی به بندرعباس سفر کردید می‌توانید خودرو خود را به پارکینگ هتل بسپارید گفتنی است؛ پارکینگ هتل ظرفیت محدودی دارد اما نگران نباشید در نزدیکی هتل پارکینگ شبانه روزی نیز وجود دارد. از دیگر خدمات هتل آپادانا بندر عباس می‌توان به تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

هتل ناز بندر عباس

هتل ناز بندر عباس دو ستاره دارد. و در بلوار امام خمینی قرار گرفته است. کمی پایین‌تر از میدان شهربانی و در کوچه جنب هتل قدس هتل ناز را خواهید دید. در هتل ناز می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته را رزرو نمایید. اتاق‌ها امکاناتی مناسب دارند و استاندارد‌های یک هتل دو ستاره در هر یک رعایت شده است. اگر خانوادگی یا پر تعداد سفر می‌کنید رزرو آپارتمان‌های هتل ناز می‌تواند برای شما انتخاب مناسب تری باشد.

رستوران هتل ناز بندر عباس نیز فضایی مناسب برای صرف غذایی خوشمزه است. در رستوران هتل می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بومی را سفارش دهید و نوش جان کنید. صبحانه نیز در همین رستوران برای مسافرین سرو می‌شود. ضمنا اگر به هر دلیلی تمایل داشتید غذای خود را در خارج از هتل میل نمایید می‌توانید به رستوران فانوس در نزدیکی هتل بروید.

کافی شاپ هتل هم فضای خوبی برای استراحتی کوتاه و صرف انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک‌های خوشمزه است. اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید؛ باید گفت پارکینگ هتل ناز در خارج از ساختمان قرار دارد. با اقامت در هتل ناز بندرعباس
می‌توانید با 10 دقیقه پیاده روی به ساحل بروید. مرکز خرید سیتی سنتر نیز در نزدیکی هتل قرار دارد.

هتل فروغ بندر عباس

هتل فروغ بندر عباس سه ستاره دارد و از دیگر هتل‌های مقرون به صرفه در بندرعباس محسوب می‌شود. برای رسیدن به این هتل باید به بلوار دانشگاه و حد فاصل چهار راه دانشگاه و چهار راه نخل بروید؛ نبش دانشگاه 6 هتل فروغ بندر را خواهید دید. در هتل فروغ بندر بندرعباس می‌توانید اتاق‌های یک تخته و دو تخته را رزرو نمایید. این هتل چندین سوئیت هم دارد که اگر
می‌خواهید در فضایی بزرگتر و دلبازتر اقامت داشته باشید؛ مناسب شما خواهد بود.

با اقامت در هتل فروغ بندر عباس برای صرف غذایی دلچسب و خوشمزه لازم نیست از هتل خارج شوید؛ در رستوران هتل فروغ بندر می‌توانید انواع غذاهای لذیذ بومی و ایرانی را میل نمایید. صبحانه خوری هتل نیز با تدارک صبحانه و ایجاد محیطی دوستانه پذیرای مسافران است. با اقامت در این هتل به اینترنت دسترسی خواهید داشت. پارکینگ، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته نیز از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود.

ناگفته نماند؛ از هتل فروغ بندر عباس تا ساحل با خودرو 15 دقیقه زمان لازم خواهد داشت. این هتل از مرکز شهر فاصله دارد اما در نزدیکی فرودگاه بین المللی بندرعباس و ترمینال مسافربری قرار گرفته است.

هتل امین بندر عباس

هتل امین بندر عباس در بلوار طالقانی و بعد از اسکله شهید حقانی و در کوچه موج 1 قرار دارد. به لحاظ موقعیت مکانی هتل امین از مرکز شهر فاصله دارد اما در عوض در فاصله 2 دقیقه‌ای ساحل قرار گرفته است؛ به طوریکه با یک پیاده روی
می‌توانید به دیدار دریا بروید و از سواحل زیبایش لذت ببرید. با اقامت در هتل امین می‌توانید براحتی از حمام گله داری و موزه مردم شناسی دیدن کنید.

ساختمان هتل پنج طبقه دارد. گفتنی است؛ واحدهای اقامتی نیز در طبقات سوم، چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند؛ در هتل امین بندر عباس بسته به سلیقه و تعداد نفرات می‌توانید انواع اتاق و سوئیت را رزرو نمایید. اتاق‌های دو تخته و سه تخته هتل به ترتیب 12 تا 15 متر مربع مساحت دارند و سوئیت‌های هتل مساحتی برابر با 35 تا 55 متر مربع دارند. امکانات اتاق‌های هتل مطلوب است و رضایت خاطرتان جلب خواهد شد. با اقامت در هتل امین می‌توانید برای سفارش غذایی خوشمزه به رستوران هتل بروید. هتل امین کافی شاپ هم دارد که برای استراحتی کوتاه و نوشیدن چای و قهوه‌ای دلچسب مناسب است.

در پایان باید گفت؛ بندرعباس در نزدیکی دو جزیره زیبای قشم و کیش قرار دارد. به طوریکه با سفر به بندرعباس و از طریق اسکله شهید حقانی می‌توانید براحتی به قشم بروید. در سفر به بندرعباس به سواحل زیبایش بسنده نکنید و برای بازدید از مراکز خرید و جاهای دیدنی این شهر نیز برنامه ریزی نمایید. امید است این نوشتار در معرفی هتل های ارزان قیمت بندر عباس راهنمای خوبی برای شما باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits