دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
صالح آباد کجاست؟
14
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اگر برای شما سؤال پیش آماده که «صالح آباد کجاست؟» و از مکان دقیق آن خبر ندارید با ما همراه باشید تا مثل کف دست، آدرس آن ‌را یاد بگیرید.

معمولاً خرید عمده کالا، کار سخت و ریسک‌پذیری است. زمانی که به‌دنبال بهترین کیفیت‌ها با حداقل قیمت باشید، سختی این کار دوچندان می‌شود. در سراسر ایران بازارهای زیادی وجود دارد که به فروش عمده کالاها معروف‌اند؛ اما کدام بازار برای خرید بهتر است؟

اگر قصد خرید عمده لوازم خانگی و منزل را دارید، حتماً سری به بازار صالح‌آباد بزنید. این بازار یکی از بزرگ‌ترین مراکز پخش و فروش لوازم خانه و آشپزخانه بوده که در جنوب غربی شهر تهران واقع شده است.

اگر برای شما سؤال پیش آماده که «صالح آباد کجاست؟» و از مکان دقیق آن خبر ندارید با ما همراه باشید تا مثل کف دست، آدرس آن ‌را یاد بگیرید.

چطوری به بازار صالح آباد برویم؟

باوجود سیستم حمل‌ونقل عمومی گسترده و بافت شهری تهران، رسیدن به هر مکانی آسان است. بازار صالح آباد از چندین خیابان و کوچه متصل‌به‌هم تشکیل شده که در جنوب غربی تهران قرار دارد. بزرگ‌ترین خیابان آن «کلهر» نام دارد که در ابتدای ورود به این مرکز خرید، قابل مشاهده است. زمانی که به بازار صالح آباد رفتید، حتماً به خیابان کلهر سری بزنید؛ زیرا بیشتر انبارها و مغازه‌های معروف و بزرگ بازار در این خیابان قرار دارند. بازار عمده‌فروشی صالح‌آباد مانند سایر بازارها در حال رشد و ترقی است و حتی تا شهرک سلامت هم ادامه پیدا کرده است.

نزدیک‌ترین خط مترو به صالح‌آباد کدام است؟ دسترسی به صالح‌آباد با حمل‌ونقل عمومی

حالا که دانستید بازار صالح آباد کجاست، وقت آن است که با راه‌های رسیدن به این بازار عمده‌فروشی آشنا شوید. بازار صالح‌آباد حتی در ساعت‌های شلوغ روز هم دسترسی راحتی دارد. نیازی نیست که برای رفتن به بازار حتماً از خودروی شخصی استفاده کنید. گستردگی این منطقه باعث شده که بتوانید به وسیله حمل‌و‌نقل عمومی از چند مسیر مختلف و به‌راحتی به صالح‌آباد بروید. در ادامه راحت‌ترین مسیرها برای رفتن به بازار را معرفی کردیم:

مترو: به خط ۷ بروید و در ایستگاه مولوی پیدا شوید. برای رفتن به بازار، سوار اتوبوس میدان محمدیه -شهرک رسالت شوید و در ایستگاه اتوبوس صالح‌آباد پیاده شوید.

مترو: از ایستگاه مترو علی‌آباد (خط۷) خارج شوید و با اتوبوس مترو علی‌آباد – شهرک رسالت به بازار بروید.

اتوبوس: با اتوبوس شهرک رسالت – مترو علی‌آباد در ایستگاه‌های سر صالح‌آباد، صالح‌آباد و مسجد پیاده شوید.

تاکسی: در میدان بهمن (کشتارگاه) سوار تاکسی‌های بازار شده و سر صالح‌آباد غربی پیاده شوید.

راه‌های دسترسی به بازار صالح‌آباد با وسیله شخصی

برای رفتن به بازار صالح‌آباد با وسیله شخصی مسیر‌های زیادی وجود دارد. البته اطلاعات و آدرس دقیق فروشندگان بازار صالح آباد در سامانه آن، قسمت محصولات در بالای دکمه استعلام محصول قرار دارد. برای رفتن به بازار صالح آباد با خودروی شخصی، می‌توانید از دو آدرس زیر استفاده کنید:

  • بزرگراه آزادگان (از سمت غرب به شرق)، بین بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا، خیابان شهید کلهر، صالح آباد غربی
  • اتوبان تندگویان به سمت اتوبان بهشت زهرا، بعد از پل شهید صنیع خانی، خیابان کلهر، صالح آباد غربی

برای مسیریابی راحت‌تر می‌توانید از برنامه‌هایی مانند ویز، نشان، مسیرا و بلد استفاده کنید که با یک سرچ ساده، سریع‌ترین راه با ترافیک کم را نشان می‌دهند.

صالح آباد کجاست؟

چه محصولاتی در بازار صالح آباد فروخته می‌شود؟ از شیر مرغ تا جون آدمیزاد!

بازار صالح آباد مرکز پخش و فروش لوازم خانه و آشپزخانه است. در این بازار از لیوان دمنوش گرفته تا یخچال به فروش می‌رسد. این بستگی به شما دارد که قصد خریداری چه محصولی دارید. بهتر است کیفیت را فدای قیمت نکنید و هر چیزی را از مرکز اصلی آن بخرید.

بیشتر افراد بازاری برای خرید عمده مایحتاج فروشگاه خود به این بازار می‌روند. فرقی نمی‌کند که فروشنده چه نوع از لوازم خانگی باشید، با کمترین بودجه می‌توانید بهترین کالاها را از این بازار خریداری کنید.

بازار صالح‌آباد چه ساعاتی باز است؟

بازار عمده‌فروشی صالح‌آباد بسیار گسترده است؛ انواع محصولات خانه و آشپزخانه از یک پاسماوری ساده گرفته تا بزرگ‌ترین لوازم برقی را در این بازار پیدا می‌کنید. هر کدام از مغازه‌ها زمان کاری متفاوتی دارند. در فصل‌های گرم از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۸ شب و در فصل‌های سرد از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب از شنبه تا چهارشنبه می‌توانید به این بازار سر بزنید. در روزهای پنجشنبه‌، فروشگاه‌ها از ساعت ۹ صبح شروع به کار می‌کنند. بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها از ساعت ۵ عصر به بعد تعطیل می‌شوند.

ساعت کاری بازار صالح‌آباد در روزهای جمعه

بعضی از فروشگاه‌های خیابان کلهر بازار صالح آباد حتی در روزهای جمعه هم باز هستند. با وجود دستفروش‌های منطقه، بستن مغازه ضرر بزرگی برای فروشندگان به حساب می‌آید.

آیا در ایام نوروز و تعطلات رسمی بازار صالح آباد باز است؟

بازار صالح آباد در ایام نوروز، محرم و تعطیلات رسمی دیگر مانند روزهای جمعه رونق کمتری دارد؛ زیرا فقط نیمی از مغازه‌دارها به سر کار می‌آیند و در فروشگاه خود را باز می‌کنند. بعضی از کسبه‌ها بعد از گذشت چند روز از عید نوروز، به سر کار می‌روند؛ البته باز یا بسته بودن در مغازه به خود فروشنده بستگی دارد. برای رصد بازار، آگاهی از قیمت‌ها و اخبار بازار می‌توانید سامانه اطلاع‌رسانی تلگرام، اینستاگرام یا سایت صالح‌آباد را دنبال کنید.

صالح آباد کجاست؟

خرید غیرحضوری محصولات خانه و آشپزخانه از طریق سامانه اینترنتی صالح‌آباد

بازار صالح بزرگ‌ترین مرکز فروش عمده محصولات خانه و آشپزخانه با تنوع بالا در تهران است. تنوع محصولات و کالاهای این بازار بسیار زیاد است؛ پس نگران نباشید! هرچه را بخواهید با بهترین قیمت در این بازار پیدا می‌کنید. با وجود دسترسی راحت به بازار صالح آباد، سامانه اینترنتی salehabad.org برای معرفی محصولات این بازار به وجود آمده است. در این سایت اسم محصولات و اطلاعات فروشندگان قرار داده شده تا بتوانید فقط با یک تماس، از موجودی و قیمت محصولات آگاه شوید و بدون نیاز به حضور، سفارشتان را از طریق ارتباط مستقیم با فروشنده ثبت کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (14 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits